Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
Voor dit productiebedrijf zoeken we een elektrotechnieker die kan herstellingen doen aan productiemachines, alsook storingen opzoeken.Profiel Je kunt een elektrisch plan lezen. Je hebt interesse in een machinepark. Je kunt goed overweg met elektriciteit bij machines. Je spreekt vlot nederlands. Je bent een freelancer.Professionele vaardighedenEen computer aansluiten op de uitrusting en storingen opsporen met behulp van geregistreerde programma'sDe industriële of exploitatie-uitrusting afstellen en de werking ervan controlerenDe technische werking uitleggen aan klanten of gebruikers en hen begeleiden bij het in gebruik nemen van de installatieEen storing in de installatie lokaliseren en technische oplossingen en herstellingsvoorwaarden bepalenDe componenten van defecte systemen identificeren, herstellen of vervangen (tandwielstellen, kogellagers, hydraulische verdelers, onderdelen van gestuurde processen, ...)De uitrusting wijzigen of aanpassen volgens de wettelijke of productievereisten (productiesnelheid, nieuwe producten, ...)De opvolggegevens van interventies registreren en de informatie doorgeven aan de betrokken...
Voor een leuke opdracht in een Hasselts advocatenkantoor, zoeken wij een administratieve freelancer - liefst met ervaring in een advocatenkantoor (8 à 12u)Ben jij een zelfstandige professional met ervaring binnen een advocatenkantoor? Dan ben jij misschien de versterking die wij zoeken!Voor een mooie opdracht van 8 à 12 uur per week zijn we op zoek naar iemand die vertrouwd is met de werkwijze en administratie binnen een juridische omgeving. Je weet hoe dossiers opgebouwd zijn, kent de nodige discretie, en houdt van orde en precisie.Wat we verwachten:Ervaring in of met een advocatenkantoor (een megagrote plus!)Nauwkeurigheid en vertrouwelijkheidZelfstandige werkhouding en vlotte communicatieBeschikbaar voor 8 à 12 uur per weekWat we bieden:Werkuren af te sprekenEen zeer leuke opdracht bij een nog leukere klant.Een fijne samenwerking met het x-team en met eenEen opdracht waarin jouw juridische ervaring écht het verschil maaktProfessionele vaardighedenAdministratieve dossiers samenstellen Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controlerenBrieven, tabellen, ... invoeren volgens instructiesKopieerwerk verrichtenPersonen onthalen en hun vraag identificerenDocumenten coderen, klasseren en archiverenTelefonische oproepen aannemen Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners Een boodschap noterenBriefwisseling registreren, sorteren, frankerenPersoonlijke...
Heb je meer dan 5 jaar ervaring als accountant en kick je op complexe dossiers? Je wil doorgroeien naar the next level maar geen personeel aansturen? Je sterktes liggen in planning, organisatie en structuur uitschrijven en bewaken?Overtuig ons dan snel van je kunnen, je gedrevenheid en je teamgeest.Expertise in accountancy en tax:Ondersteuning kwaliteitsbewaking afdeling Accountancy;Nazicht van complexere klantendossiers;Behandeling van specifieke cases zoals fiscale controles en due diligence onderzoekenKantoorplanning:Optimalisatie kantoorprocessenOpvolging accountancydeadlinesPrioriteiten stellen en voortgangscontroleKennisbeheer:Volgen en vertalen van (nieuwe) wetgeving naar bedrijfsbeleid en toepasbaarheidBrug tussen externe kennispartners en het kantoorEerstelijnssupport voor Senior AccountantsDetecteren en optimaliseren van kennisaspecten binnen de firmaOndersteuning nieuwe procedures en software:Uitrol nieuwe proceduresImplementatie nieuwe accountancysoftwareFaciliteren vennotenteam op vlak van marge- en rendabiliteitsopvolgingProfielMinimaal 5 jaar ervaring in Accountancy en FiscaliteitITAA-titel of gelijkwaardig door ervaring met complexe dossiersUp-to-date fiscale kennis en sterke communicatieve vaardighedenVlotte communicatie in het Nederlands; Engels is een plusUitblinken in planning en organisatieGestructureerde werkwijze met focus op kwaliteitErvaring met digitale boekhoudpakketten en CRM-systemenSterke people- en growth mindsetProfessionele vaardighedenDe methodes en procedures voor boekhoudkundige controle bepalen of invoeren Hun toepassing controleren en aanpassingen voorstellenDe regelmatigheid en betrouwbaarheid van de uitgevoerde operaties controleren De financiële toestand van de organisatie controlerenAudits uitvoeren (opzoeken van boekhoudkundige documenten, controle van de toegepaste werkingsregels, ontmoeting met de betrokken medewerkers, ...)De onregelmatigheden of onjuistheden die werden vastgesteld tijdens onderzoeken of controles identificeren en...
Wij zoeken momenteel in opdracht van onze klant in de haven van Antwerpen (Zandvliet) een Planner / Technisch Admin. Coordinator met volgende vaardigheiden: 5 jaar ervaring met het analyseren van installaties en verbeteringen toebrengen Ervaring met Domatica - Dalisturingen (Nice to have) Eravring met PLC/Logo (Nice to have) Ervaring met SAP (Nice to have) Ervaring met toezicht/aansturen van Contractoren/firma's (Nice to have) Ervaring met AREI VCA behaald BA5 behaaldDit voor een opdracht van November 2025 tot en met...
Als (Freelance) Projectmanager Conditiebepaling & Facility Gebouwen zal je instaan voor de conditiebepaling van het gebouwenpatrimonium en het definiëren en managen van de daaruit voortvloeiende projecten.Jouw verantwoordelijkheden:Conditiebepaling (bouwkundig, energetisch, locatie, enz.) van de gebouwen in het patrimoniumBepalen of een renovatie economisch verstandig is, en zoja, het project definiëren en opvolgenDefiniëren van projectaanpak, werkpakketten en deliverables, deze uitwerken, toewijzen en opvolgenInstaan voor het plannen, uitvoeren, opvolgen, rapporteren en afsluiten van de aan jou toevertrouwde projecten, teneinde de geïdentificeerde projectresultaten binnen afgesproken tijd, budget en kwaliteit te kunnen opleverenCoördineren vanuit de eigen expertise en projectmatig de technisch inhoudelijke uitwerking en realisatie van de hem/haar toevertrouwde projecten, met de gepaste aandacht voor veranderingsmanagement.Kwaliteit borgen van de projecten op procedureel-administratief vlak en inzake uitvoeren van cross-checks, reviews etc.Aanleveren en beheren van alle projectdocumentatie (Sharepoint) (projectbrief, projectplan, PID, risicoregister, issueregister, projectplanning, budget, ...)Verzorgen van voortgangsrapportage door middel van statusrapporten en de voortgang rapporteren aan de Programma manager en de projectstuurgroepOpstellen van projectteams en functioneel leiding geven aan de medewerkers die deel uitmaken van de projectteamsUitoefenen van een overkoepelende rol binnen het project en instaan voor de contacten met de opdrachtgever, de stuurgroep en de businessOndersteuning geven aan de business waar nodigRegelmatig afstemmen met de verschillende andere trajecten binnen het programma aangaande afhankelijkheden, planning, enz.Organiseren en leiden van werkgroepvergaderingenVoorbereiden en bijwonen van stuurgroepvergaderingenVoorbereiden van Raad van Bestuur, kabinetsmeetings, …Profiel:Ingenieur Elektromechanica, Energie, Bouwkunde of Ingenieur-ArchitectErvaring als bouwkundig projectmanager, programmamanager of facility managerZeer goede kennis terminologie, organisatie, rollen en processen van de Projectmanagement methodologieErvaring en kennis rond wetgeving overheidsopdrachtenVloeiende communicatie...
Wij zijn actief in 2 domeinen, nl:- Sanitair en HVAC- Ramen en deuren, zonwering, pergolas,...Wij zoeken een top verkoper die zowel zelf klanten opzoekt, als onze aangekochte leads bezoekt.Betaling op commissiebasis, hoe meer je verkoopt, hoe meer je...