Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
Wij zijn op zoek naar een financieel-administratief profiel met minstens 3 dagen per week beschikbaarheid voor een on-site opdracht in Antwerpen. Taken: Boekhoudkundige administratie Facturatie Rapportering Ondersteuning bij algemene administratie Reacties met CV, beschikbaarheid en tariefindicatie graag per...
Uiteraard heb je een passie voor IT en bezit je over de juiste skills. Zitten openheid, eerlijkheid en wederzijds respect daarbovenop ook in je DNA?! Dan voel je je bij ons ongetwijfeld als een vis in het water.X streeft naar een samenwerking op lange termijn en als consultant mag je rekenen op een open communicatie bovenop een individuele aanpak. Bij ons ben je geen nummer en wordt er oprecht naar je geluisterd. Nood aan opleiding en persoonlijke groei? Die ondersteuning biedt X je absoluut door middel van learning & development.De boog kan natuurlijk niet altijd gespannen staan dus is ICT fan van een goeie portie fun op en naast de werkvloer. Neem zeker eens een kijkje op onze sociale media om van de sfeer te proeven!Voor een bedrijf in volle expansie, actief in de medische sector, zoeken we iemand met een brede interesse in IT. Zo zal je meehelpen aan verschillende projecten:LIMS systeem opzettenIT segregatie: nieuw domein opzettenAsset management: inventoryMeedraaien in het dagdagelijkse, operationele IT luikProfiel• IT ervaring is een must, maar enthousiasme, motivatie en gedrevenheid zijn minstens even belangrijk.• Communicatie is key; je bent een persoon die zich vlot kan uitdrukken.• Met de medische sector heb je wel voeling of op zijn minst een vorm van interesse.• Je bent pragmatisch ingesteld en zorgt zelf voor structuur in je manier van werken.• Je kunt individueel aan de slag, maar je gaat 100% voor het...
Ik heb een webdesigner en developer nodig met Shopify kan werken.Het gaat om een webshop op Shopify te bouwen voor verkoop van een voedingssupplement.Doelpubliek zijn jong volwassenen Amerikanen tussen 18-40j.Hier zijn een paar voorbeelden van webshops om aan te tonen welke niveau van skills je nodig hebt:Zoaenergy.comKos.comAthleticgreens.comCleancause.comBloomnu.comContacteer me via email en stuur me uw portfolio. Ik zal het dan bekijken en u zo spoedig mogelijk terug...
DOEL Procesbegeleider voor de volledige technische begeleiding bij alle fases van de realisatie van de schoolbouwwerken. Deze begeleiding loopt tot en met de definitieve oplevering van de werken, inbegrepen de afhandeling van eventuele nog openstaande punten bij de definitieve oplevering. VOORNAAMSTE TAKEN · begeleiding en belangenbehartiging opdrachtgever/aanbestedende overheid bij de realisatie van de bouwwerken; · Advies en opvolging aangaande de werkzaamheden van de ontwerper én aannemer der werken; · Waar van toepassing: het doornemen en aanvullen/op punt stellen, in overleg met de opdrachtgever, van het programma van eisen teneinde te komen tot een definitief programma van eisen; · Technische bijstand in de plaatsingsprocedures voor het aanstellen van ontwerpers en aannemers; · Optreden als leidend ambtenaar t.a.v. zowel de ontwerper als aannemer der werken3: o Nazicht bouwplannen ontwerper, o Nazicht bestekken ontwerper, o Nazicht, opmaak en opvolging briefwisseling n.a.v. de uitvoering van de overheidsopdrachten (werken en diensten), o Wekelijks bijwonen werfvergaderingen namens de gemeente · Nazicht werfverslagen, coördinatievergaderingen en coördinatie- en werfdagboeken zoals opgemaakt en ingevuld door ontwerpers en/ of aannemers der werken + advies t.o.v. de gemeente, · Nazicht en advies inzake schuldvorderingen en vorderingsstaten (werken en diensten) · Advies inzake meerwerken, termijnverlengingen en wijzigingen (incl. onvoorziene omstandigheden en overmacht) opdrachten (werken en diensten) + voorbereiding notulering voor het bevoegd orgaan binnen opdrachtgever/ aanbestedende overheid, · Advies inzake keuringen, attesten, opleveringen (voorlopig en definitief), … + opmaak betrokken processen-verbaal (incl. deze van ingebrekestelling) (werken en diensten), · Oordeel en advies oordelen of de ontwerp- en/ of bouwopdracht is uitgevoerd volgens de opdrachtdocumenten en volgens de regels van de kunst en of de oplevering al dan niet kan worden toegekend, · bewaken en bijsturen planning en bij aanpassingen in dit verband op gemotiveerde wijze informeren van de gemeente · Budgetbewaking namens opdrachtgever/ aanbestedende overheid bij de realisatie van de bouwwerken (werken en diensten), Vaardigheden · Masterdiploma in richting bouwkunde, gedegen technische bouwkundige kennis · Reeds een 5-tal jaren relevante ervaring als procesbegeleider utiliteitsbouw klasse 7 · Kennis van de wetgeving op de overheidsopdrachten Bijlage kandidaturendossier Portolio van minstens 3 referenties projectbegeleiding voor lokale besturen in schoolinfrastructuur en vrije tijd/cultuur, aanbesteed cf.de wetgeving op de overheidsopdrachten met telkens opgave: o klant, o project, o projectwaarde (minstens 2 referenties schoolinfrastructuur met minimumwaarde 5 mio €) o uiteenzetting inhoud concrete projectbegeleiding zowel voor de ontwerp- als...
Onze klant is een snel groeiend hoogtechnologisch bedrijf aan de noordkant van Gent.Zij zijn op zoek naar een goede Office Manager voor minstens 3 dagen/week. De taken zijn o.a.Organiseren van wereldwijde verzendingenOpvolgen van de contacten met de klanten en de eigen medewerkersLogistieke ondersteuning voor beursstands, workshops...Up-to-date houden van de website en de social mediaHR administratie samen met het sociaal secretariaatAlle andere algemene administratieWil jij graag mee groeien met dit toffe en innoverende bedrijf? Neem dan snel contact...
HR faces important challenges: to further digitize its processes while implementing a culture that fosters change, feedback and leadership. After a first wave of digital implementation (implementation Successfactors) and the first waves of the culture implmentation, other domains of HR need to be included in this digital transition. To face these challenges, Our customer is looking for a project manager to support the implementation of a key strategic project: · Implement a tool to further support our onboarding journey Service description: The project manager will be responsible for: · Act as a senior PMO on the project, including project activities as well as change management activities · Identify & maintain key stakeholder relations to understand business needs and business impact at all levels (senior stakeholders, group level, IT, Finance,…) · Ensure a constructive approach towards all stakeholders involved · Be able to analyse scope and needs, while keeping a challenging mindset Additional requirements: · Excellent project management skills, preferably in an HR – onboarding domain · A good understanding of change management within the context of tool implementation and / or onboarding · Affinity and understanding of HR tools is a plus · Affinity and experience within learning / onboarding / development · Language: English (fluently spoken) – French/Dutch: minimal understanding...