FreelanceNetwork.be is sinds 2011 de meest actieve database van freelancers en freelance opdrachten.

Nieuwe freelancers

nieuwe freelancer - Miriam Chebaa

Miriam Chebaa

Mijn naam is Miriam, ik ben tweetalig (nederlands-frans) Sinds 2017 doe ik full-time administratie en hulpboekhouding van een loodgietersbedrijf.
Ik ben afgestudeerd in 2009 aan de richting secretariaat-talen.
nieuwe freelancer - Olivier Maes

Olivier Maes

Hallo!
Ik ben Olivier Maes, een fotograaf uit Alken.

Mijn passie is alles rondom mij vast te leggen op foto, laat me hetzelfde doen voor JOUW passie!
nieuwe freelancer - Roeland Vandecan

Roeland Vandecan

Ik implementeer Odoo Bedrijfsapps bij KMO's.
Odoo is een verzameling van 70+ bedrijfsmodules die apart kunnen geselecteerd worden maar die bij activatie één softwarepakket vormen, geheel naar de noodzaak van uw onderneming.
Betaal enkel wat je nodig hebt.
CRM, Verkoop, Facturatie, Boekhouding, Abonnementen, Verhuur, Projecten, Tijdsregistratie, Websites/Webshops, Online marketing, HRM, Productie, Helpdesk, Onderhoud en herstellingen, Buitendienst,... en nog veel meer! Vraag gerust een vrijblijvende demo.

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Freelancers reageren

Freelancers nemen met u contact op. Zij brengen een offerte uit of stellen aanvullende vragen. Dit kan zowel per e-mail als telefonisch.

nieuwste jobs

Administratieve ondersteuning

Categorie:
administratie
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Wij zijn voor onze klant dringend op zoek naar administratieve ondersteuning voor een uitgebreid takenpakket, waaronder:* Opmaken facturen* Inkomende facturen controleren en verwerken* Opvolgen openstaande facturen* HR ondersteuning bieden (ikv verlofdagen, ziekte,...)* Bestellingen plaatsen van papier, koffie, etc.* EtcDe opdracht:* asap op te starten * periode: +/- 3 maanden* minimum beschikbaarheid:3 dagen/week, bij voorkeur 5 dagenProfiel:* enkele jaren relevante ervaring in een gelijkaardige functie* zelfstandig en georganiseerd werken* kennis Frans is een...

Freelance SAP Business Analyst

Categorie:
IT ERP SAP Navision
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Wij zijn een middelgrote onderneming die internationaal actief is in het ontwikkelen en maken van machines op maat. Momenteel hebben we een vacature voor een freelance SAP Business Analyst.Jouw opdracht • Je staat in voor het analyseren, verbeteren en optimaliseren van onze bedrijfsprocessen • Vanuit een uitgewerkte functionele analyse, ga je aan de slag voor het uitwerken en coördineren van een technische implementatie • Na een periode van kennismaking en het uitrollen van de geplande acties, geef je zelf mee vorm aan een roadmap die in lijn met de bedrijfsstrategie en ICT beleidsplannen oplossingen op maat van de business realiseert • Prioriteiten stellen en focus houden is een permanent gegeven • Inventariseren en onderhouden van de kennis  door goede documentatie en bijsturen waar nodig • Bij complexe uitdagingen verleen en coördineer je tweede- en derdelijnssupport • Je overlegt en houdt een nauw contact met alle stakeholders, zowel intern als met externe partnersWie ben je • Met jouw jarenlange ervaring in een soortgelijke rol in mogelijk diverse organisaties en domeinen, kan je onze organisatie naar een hoger niveau begeleiden • Ervaring met end-to-end SAP-implementaties:  FICO of Warehouse Management (MWM)• Ervaring met systematieken die analyse van processen en configuraties inzichtelijk maken ? • Vanuit goed projectmanagement ben je in staat in teamverband de juiste doelstellingen te behalen • Je hebt een goede kennis van SAP S/4?  • Ervaring met een industriële omgeving is welkom, de juiste attitude om je erin thuis te voelen is uiteraard nog belangrijker • Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels. • Je luistert en kan indien nodig overtuigen en goed onderhandelenWe bieden een uitdagende en afwisselende freelance opdracht in een hoogtechnologische werkomgeving. Opstart...

Telematics Project Manager

Categorie:
IT andere
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

In this company a Project Team is currently finalizing, together with an external partner, the feasibility study of the Telematics  system that will be included in the EV that will be launched during 2022. The approval at the corporation is expected in the coming weeks. As a result, the project will be kicked off at the side of the external partner shortly. From that moment onwards a project team of several PM's and about 20 to 25 developers and analysts will be assigned to start the system setup and configuration on their side.During the development phase there are many areas, i.e. app reskinning, legal arrangements, content eCare, and data portal, ... that will require close cooperation between these members and our customers colleagues from a variety of department, i.e. sales & marketing, service, IT, legal,... Besides, also at our customers side there are several arrangements that need to be done (i.e. organizing training on technical and sales area, support organization and its system infrastructure, interfaces,...)The coordination of these activities cannot be handled by one of the local members. Therefore, we are looking for a Project Manager to support them, this for at least 6 months. In this role you are responsible for the overall project management of the Telematics implementation project with the external partner in Europe.Main tasks and responsibilities:Overall Project Management and all its typical activities: activity and resource planning, internal communication with the project team members, arrange all kind of periodical and ad hoc meeting (internal and external), control time management and the defined milestones, analyzing and managing project risks, monitoring the overall process, preparing management reports and documentationAct as the middleman between the two parties for any request for system or process clarificationTake care of the system setup and implementation of the support function toolEducation/background:At least 10 years of experience in Project ManagementEffective communication skills, ability to remain cool under pressure, strong leadership skills, good organizerExperience in system implementationAutomotive experience is an added...

Freelance Mechanical Design Engineer

Categorie:
technisch tekenaar
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Wij zijn een middelgrote onderneming die internationaal actief is in het ontwikkelen en maken van machines op maat. Momenteel hebben we een freelance vacature op onze afdeling van Mechanical Engineering.We zijn op zoek naar een 2D Detail Tekenaar in Creo (Direct) of Siemens NX.Opstart eind maart/begin april en voor een periode van 2...

Planner bouwprojecten 3d pw regio Zele

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

als bouwpromotor zijn we zoek naar een gedreven persoon die instaat voor de dagelijkse planning van onze realisaties.Stipt, nauwkeurig en overkoepelend kunnen werken.Daarnaast sta je ook in voor beperkte bouwadministratie.U heeft kennis en inzicht in de bouwsector.3 dagen per...

Middleware Service Manager

Categorie:
IT andere
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Brussel

Participez à l'équipe en charge du middleware de l'entreprise. La société utilise 3 000 serveurs avec Redhat, Puppet, Forman, Icinga et Jenkins. Le middleware comprend le transfert de données, la transmission de données (EAI / ETL)   et l'infrastructure API. Activités Responsable des logiciels middleware de l'entreprise Assurer la gestion du cycle de vie des logiciels middleware Aide aux décisions concernant l'architecture Coopérer à la mise en œuvre des logiciels middleware. Compétences techniques Expérience en gestion de services pour middleware: 4 ans De l'expérience en -logiciels traditionnels: websphete, weblogic, Apache, Tomcat, Icinga -nouveaux logiciels: AMQ, Axon, Elastic, Flyway. -les futurs logiciels: Docker, Kubernetes, Cloud.   Compétences générales Excellent communicateur Résoudre les problèmes. Esprit d'équipe. Langues : Néerlandais.   Domaine : Gouvernement (Ressources humaines)                                   Date de début : 5 mars 2021   Lieu : Bruxelles D uration : 6 mois +                                                                 Rate : 580 euro/ day, all in, in brussels, VAT...

FreelanceNetwork.be is sinds 2011 de eerste en meest actieve freelance database met meer dan 37.400 freelancers en 32.050 jobs.