FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

185 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Sterre Moyersoon

Sterre Moyersoon

Als kleuterjuf met een passie voor visueel ontwerp, werk ik al een jaar in bijberoep als freelance grafisch ontwerper....
Bianca Huygen

Bianca Huygen

Minamo Bv Bianca Huygen Administratief...
Koen Casteleyn

Koen Casteleyn

De prijs is indicatief en hangt af van de aard van de missie voor pure financiële administratie zal het eerder 40-50...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Financieel beheer / organimmo ervaring

Categorie:
financiele ondersteuning
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

ASAP opstart voor 8u/week (overdracht) en vanaf maart tot juni 2025 min. 16u/weekter plaatse bij onze klant in Oostkamp Takenpakket: - Beheer derdengelden (huurgelden)- Afrekeningen opmaken / financieel beheer- Huurovereenkomsten in-/uitboeken- Huurwaarborgen beheren- Klassieke immospecifieke administratieErvaring met Organimmo / immo / derdenbeheer is een...

Project Leader ETCS L2. ( Brussel )

Categorie:
projectleider
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Je beheert en coördineert meerdere projecten gedurende de volledige looptijd (studie, uitvoering, overdracht en indienststelling) met ondersteuning van PMO officersJe bent verantwoordelijk voor de scope management, het budget en de planning van deze projecten:¤ Je helpt mee de globale scope van het programma te bewaken¤ Je stelt het totaalbudget, jaarbudgetten en deelbudgetten op en bewaakt en herziet deze¤ Je stelt een globale planning, jaarplanningen en deelplanningen op rekening houdend met ressources, budget en deadlinesJe beheert de mogelijke risico's en problemen op het vlak van veiligheid, planning en budget.Je organiseert en leidt de coördinatievergaderingen van het projectteam (interne medewerkers, leveranciers en onderaannemers) met betrekking tot taakverdeling, timing en opvolging van de werkzaamheden tot aan de oplevering van het projectJe volgt de deadlines nauwgezet op en stuurt bij waar nodigJe rapporteert op zeer regelmatige basis aan de Program Manager en de directie over de evolutie van de projectenJe brengt, met de steun van het Program Management Office de verschillende processen in kaart en stelt verbeteringen voor in overleg met het projectteam en de directieJe werkt mee aan de kennisoverdracht en het uitwisselen van ervaringen binnen de verschillende afdelingenMasterdiploma: ingenieur met als afstudeerdomein electronica of electromechanicaJe hebt minstens 5 jaar relevante ervaring in Project management bij voorkeur binnen infrastructuurprojecten of IT-projectenJe hebt minstens 2 jaar ervaring binnen de spoorwegwereld specifiek binnen het domein van de seininrichting (interlocking-systemen en ETCS). Aanverwante disciplines (IT/telecom & laag-en middenspanning) is een pluspuntJe hebt ervaring met EPM, SAP en Sharepoint omgevingenJe hebt kennis van PMBOK en/of Prince 2Je hebt een goede kennis van MS Office en je hebt ervaring met het gebruik van planningssoftware (vb. MS Project).Kennis van het wettelijk kader op nationaal en europees niveau met betrekking tot de seininrichting (TSI CCS, ...) is een pluspunt.Je bent een echte trekker, neemt initiatieven, stelt concrete oplossingen voor en plant autonoom je werk en je prioriteitenJe bent contactvaardig met zin voor diplomatie om uitstekende contacten met interne en externe partners te onderhouden (networking)Je bent flexibelJe bent anlytisch en in staat grote hoeveelheden data te verwerkenJe neemt je verantwoordelijkheid op en in staat beslissingen te nemenJe vindt samenwerking zeer belangrijkJe bent sterk in communicatie en in staat te overtuigen....

Freelance technisch tekenaar interieurprojecten

Categorie:
3D visualisatie
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

x ontwerpt, coördineert en realiseert interieur totaalprojecten. in het kader van onze groei zijn we op zoek naar een freelance tekenaar, die onze uitvoeringstekeningen kan verzorgen. Dit voor alle werken die voorzien zijn, bijv. technieken, maatwerk, tegelwerken, natuursteen, enz... Dus vanaf uitbraak tot volledige afwerking, waarvoor uitvoeringsplannen noodzakelijk zijn. Wat feeling met interieur is uiteraard een...

Mechanisch - Technisch tekenaar

Categorie:
technisch tekenaar
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Voor onmiddelijke opstart, minimum 3 dagen. Technisch tekenen en deels bibliotheek aanmaken, kennis van SAP is een pluspunt evenals kennis van de grafische sector (geen must). Basiskennis vereist + een eerste werkervaring in de metaalsector kunnen voorleggen (er wordt een inleiding voorzien). Mogelijkheid tot langdurige opdrachten, lange zakenrelaties... Creo elements geniet de voorkeur, indien men kan werken met eigen programma's geen probleem, eindresultaat...

Grafisch Vormgever en Ontwerper Drukwerk

Categorie:
grafisch vormgever
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Contacteer ons bij verdere...

Sales support, Noord-Limburg (parttime 50% - minimum 6 maanden)

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Limburg

FUNCTIEOMSCHRIJVINGOrder entry- Binnenkomende orders via systeem (mail, excel, PDF, Word) waar klant op bedrijfseigen manier gegevens doorgeeft (geen gestandaardiseerd systeem)- Aligneren met klantenfiche (ikv specificiaties)- Klantenfiche aanpassen indien nodig - Inputten in Probe Klantencontact - Per mail en telefoon - Eerstelijnsaanspreekpunt - Detectie van klantebehoeftes en proactief handelen (intern bevragen wat mogelijkheden zijn, overleg productie-afdelingen, kwaliteit, …) - Follow-up orders communiceren met klanten Orderplanning - Inplannen order conform stramien van het systeem - Contact met productie Offrering en facturatie - Opmaak offertes in Probe- Doorsturen offertes naar klant - Generen facturen in Probe Administratie - Administratieve ondersteuning (opmaak powerpoints, reporting, …) VAARDIGHEDEN- NL, F, D (en E) zowel schriftelijk als mondeling- Kennis van gangbare Office pakketten- Bacheloropleiding of werk- en denkervaring - bij voorkeur in een office omgeving- Ervaring: gemotiveerde schoolverlater met inwerkperiodeALGEMENE INFO- Contacten zijn extern (niet intercompany)- Servicegerichte omgeving - Komt terecht in een zeer leuk team- Stressbestendig  - Werktijden: begin tussen 7u30 en 8u30 – pauze te bepalen (half uur of uur)- Inwerkperiode +- 3...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.