FreelanceNetwork.be is al 11 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

112 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Igor Bisevac

Igor Bisevac

Ervaren in interieurontwerp, technische tekeningen, grondplan, detailplan van op maat gemaakte meubels, keukenontwerp,...
Greet Jacobs

Greet Jacobs

Ik ben een ervaren en gedreven business partner en zoek een positie op het gebied van HR-ondersteuning en...
Pieter Jan Vanheybeeck

Pieter Jan Vanheybeeck

Always looking for new Challenges, opportunities and carreerpossibilities. Owner of a coworking company, Fulltime...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Bouwkundig tekenaar voor inrichting van appartementen

Categorie:
technisch tekenaar
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Geachte, Wij zijn als algemeen aannemer actief in Vlaanderen en zijn op zoek naar een bouwkundig tekenaar die onze klantenbegeleider kan bijstaan met het tekenwerk.Dit gaat dan voornamelijk over het uittekenen van de inrichting van appartementen, en dit vanaf januari 2023.Zou dit u interesseren en behoort dit tot uw mogelijkheden?Alvast...

Administratieve en project ondersteuning Rumst

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

rnrnWe zoeken iemand die administratief sterk is maar ook projectmatig aan de slag kan. De bedoeling is om de huisvestingsambtenaar maximaal te vervangen.Het gaat om het uitvoeren van de wettelijke taken die met huisvesting te maken hebben:Administratieve opvolging opmaak attesten ivm woningkwaliteitMaken van college- en burgemeestersbesluitenTelefoonMailsVerder, in de mate van de mogelijkheden, ondersteuning in projecten voor de milieuambtenaar. Meestal gaat dit over logistieke ondersteuning zoals verslaggeving, organiseren vergaderingen, …Afhankelijk van hoe snel de persoon ingewerkt is, meerder variabele taken mogelijk.We zoeken iemand die meer capaciteiten heeft dan zuiver de administratieve medewerking. Reeds ervaring in een gemeentelijke werking zou een plus zijn. Locatie: 100% werken bij onze klant in Rumst.Aantal dagen: minstens 2 en meer mag.Duur: 3 maanden met mogelijke verlengingOpstart: maandag 5 december 2022Heb je na het lezen van deze functie iets van, dit is iets voor mij? Bezorg ons dan je cv in PDF-formaat via email. Niets voor jou maar ken je mogelijks iemand die hiervoor in aanmerking zou komen? Geef dan gerust onze gegevens door waarvoor...

Office Manager voor aannemingsbedrijf in Antwerpen

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Wij zijn een groeiend aannemingsbedrijf in infrastructuurwerken (wegenbouw, rioleringswerken)- klasse 5. Opgestart in 2012 en werkt ondertussen met 30 arbeiders, een calculator, een Office Manager en de zaakvoerder. Samen werken we aan een omzet van 10 miljoen euro/jaar. We zijn een jong bureau waarbij de kleinschaligheid zorgt voor een toffe werksfeer.    Ondernemerschap is het kernwoord van ons succes. We streven er steeds naar optimaal resultaat te leveren in samenwerking met de opdrachtgever. Bruggeman Maes Infra staat voor integriteit, ondernemerschap en betrouwbaarheid. Onze kantoren zijn gelegen  in Antwerpen in een prachtig oud pakhuis vlak bij Park Spoor Noord De werven zijn in Provincie Antwerpen, Vlaams Brabant, Oost Vlaanderen en Brussel. Om de sterke groei binnen ons bedrijf te ondersteunen zijn we op zoek naar een tweede Office Manager. Samen met onze huidige Office Manager ben je verantwoordelijk om de administratieve processen in goede banen te leiden. Je zorgt ervoor dat alle administratie nauwgezet wordt uitgevoerd en opgevolgd.   Wat zijn je taken?   Algemeen            -          Receptie            -          Post •         HR - Personeelszaken                -          Dagelijkse opvolging van aanwezigheden (check in at work, ..) in KPD                -          Loonadministratie (in samenwerking met sociaal secretariaat) in KPD                -          Vakantie/getrouwheidszegels/ziekte/ controle artsen/…   •         Finance                -          Inboeken facturen in boekhoudprogramma KPD (in samenwerking met  accountant)                -          Aanspreekpunt voor klanten en leveranciers m.b.t. betalingen•         Assistentie Management :               -           Algemene assistentie (mailing, briefopmaak, …)                -          Opvolging vorderingsstaten, insturen, opmaak in KPD ,    opvolging schuldvorderingen, insturen facturen, opvolging betalingen (in samenspraak met calculator en aankoop)                -          Controle leverbonnen, facturen werf, …                -          Analytische boekhouding input en opvolgen in KPD                -          Offertes vragen, bestellingen opmaken in samenspraak met calculator                -          Opvolging schadegevallen op de werf (in samenwerking met verzekeringsmakelaar)                -          Assistentie opmaak aanbestedingsdossier                -          Opvolging gunningsprocedure, borgstelling, …  De ideale kandidaat?-      Heeft ervaring in een soortgelijke functie-      Heeft minstens 3 jaar ervaring in een aannemingsbedrijf of in een soortgelijke onderneming.-      Is zeer nauwgezet, heeft oog voor detail en kan goed plannen en organiseren.-      Kennis van het softwareprogramma KPD is een pluspunt.   Aanbod      Wij bieden je een uitdagende functie binnen een klein bedrijf waarin  ondernemen en een toffe werksfeer  hand in hand gaan    Wij bieden je een aantrekkelijk salaris binnen een dynamisch en financieel gezond bedrijf;      Wij zijn vlot...

Verkoper zonnepanelen-thuisbatterijen-laadpalen

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Je gaat langs bij leads die je van ons ontvangt met interesse in zonnepanelen, thuisbatterijen of laadpaal. Je luistert naar de behoeften van de klant, en zoekt naar de juiste oplossing. Nadien geef je de nodige informatie door aan de verantwoordelijke zodat een offerte kan opgemaakt worden. Offertes maken en de opvolging hiervan behoren dus niet tot je...

Front-end developer (Antwerpen - Kempen) vanaf januari 2023

Categorie:
website programmeren
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Voor een van onze projecten zijn wij op zoek naar een front-end developer. Werk kan in principe remote gebeuren, maar regelmatig afstemmen on-site op ons kantoor in Antwerpen en via sessies bij de klant (Kempen).Concreet gaat het om een vrij grote realisatie (website/-shop en applicatief gedeelte).Skills & ervaring:Ervaring met HTML5/CSS3Grondige kennis van bootstrap & javascriptErvaring met Azure Devops is een plusNederlands + engels is een...

Junior HR manager

Categorie:
hr ondersteuning
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

We zoeken een (junior) HR manager die zowel strategisch als operationeel ingezet kan worden bij een groeiende KMO in regio Antwerpen. Idealiter iemand die klaar is voor een volgende stap in zijn/haar carrière.Inhoud:- Opzetten van een HR framework- Werving & selectie- Uitwerken van policies, functie omschrijvingen, organogrammen,..- Competentiemanagement- ... FT of...

FreelanceNetwork.be is al 11 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 39.400 freelancers en 33.050 jobs.