
Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
Voor X, de innovatieve 'drinktech' start-up uit Leuven van serieondernemer Dirk Standaert, zijn we op zoek naar een ijzersterke business developer (die het aan kan op commissie te werken per nieuwe klant). Hij/zij zal als opdracht hebben kleine tot grote brouwerijen doorheen heel Europa te overtuigen van hun innovatieve aanpak om sneller, beter en makkelijker prachtige alcoholvrije bieren te ontwikkelen en produceren. X herdefinieert hoe alcoholvrije dranken worden gemaakt en gedistribueerd. Hun moleculaire mengtechnologie, waarvoor patent is aangevraagd, werkt met digitale recepten en maakt productie op aanvraag mogelijk van hoogwaardige alcoholvrije bieren, functionele dranken en (binnenkort) fantastische alcoholvrije wijnen, zonder de inefficiëntie van traditionele gistingsprocessen, hoge kosten en logge go-to-markets. Met het potentieel om de drankenindustrie te transformeren, creëren ze een platform waar recepten wereldwijd gedeeld en gedistribueerd kunnen worden, net als muziek op Spotify, via een licensing model. Dit zal volgens ons een antwoord bieden voor zowel de wereldspelers in bier als kleinere lokale brouwerijen, op uitdagingen rond smaak, houdbaarheid en productie van de huidige NA bieren.Na bevestiging van onze eerste klanten, zoeken we nu een energieke "no cure no pay" salesmanager om nieuwe deals te gaan sluiten doorheen gans Europa of zelfs daarbuiten.Bedankt alvast voor een seintje en graag tot...
Wij zijn op zoek naar een partner die ons tijdelijk (enkele maanden ) kan ondersteunen als bureau- en directieassistent.Je komt terecht in een rijk, multidisciplinair team van(interieur)architecten, bouwhistorici, ingenieurs, eenstedenbouwkundige en administratieven.Gezamenlijk specialiseren wij ons in restauratie-,renovatie- en herbouwprojecten, waarbij technieken,duurzaamheid, bouwgeschiedenis en omgevingsaanlegsteeds weloverwogen geïntegreerd worden. ? Ben jij een organisatorisch talent dat structuurbrengt, overzicht bewaart en zowel directie alscollega’s ondersteunt — van agendabeheer totverslaggeving en administratieve opvolging?? Krijg jij energie van het stroomlijnen van processenen het optimaliseren van ondersteunende taken,zoals kantoororganisatie, bestellingen, planning enleverancierscontacten?? Ben jij sterk in communicatie en hou je ervanom het eerste aanspreekpunt te zijn voorbezoekers, partners en collega’s, met oog voor eenprofessioneel en warm onthaal?? Kan jij HR-administratie, onboarding,afwezigheidsbeheer en praktischepersoneelsopvolging vlot en discreet combinerenmet dagelijkse operationele taken?? Ben jij nauwkeurig en analytisch ingesteld, en werkje graag met digitale tools zoals CRM-systemen (bv.Orbit), rapportages en het MS Office-pakket?? En vooral: ben jij een sociale, collegiale teamspelerdie veerkrachtig omgaat met drukte, graaglacht met het team en mee wil bouwen aan eenbureau dat inzet op kwaliteit, duurzaamheid ensamenwerking?Neem gerust met ons contact op voor een...
Wij zijn dringend op zoek naar een freelance accountant die ons kan bijstaan in de verwerking van de aankoopfacturen. Dit in afwachting van een vaste aanwerving.We zijn een grafisch bedrijf met een 100-tal medewerkers.Voor de boekhouding werken we met Business Central maar ons ERP pakket is een grafisch pakket (Multipress) zodat de verwerking van de AF in 2 systemen moetworden geregistreerd. Het is op KT geen fulltime opdracht maar enkele dagen per week zou ons al flink wat kunnen...
Bouw mee aan Warmtenet X! Sinds 2017 bouwt burgercoöperatie X aan een CO2-neutraal warmtenet in X. Op die manier halen we gebouwen van het gas en zorgen we voor duurzame verwarming in X. Intussen zijn tientallen bedrijven, publieke gebouwen en appartementsgebouwen aangesloten. Wil jij mee bouwen aan ons warmtenet, lees dan zeker verder! Jouw functie Als projectleider warmte ben je hét technische aanspreekpunt voor Warmtenet X. Je bouwt ons stadswarmtenet verder uit, sluit nieuwe klanten aan, realiseert nieuwe bronnen en beheert deze installaties. Je werkt in nauw overleg samen met je collega-projectleiders en projectontwikkelaars. Je onderschrijft de transitie naar hernieuwbare energie volmondig. Je gelooft in de meerwaarde van onze activiteiten en bent in staat om deze boodschap overtuigend uit te dragen. Jobomschrijving Als projectleider warmte maak je deel uit van het bouw- en exploitatieteam dat instaat voor ons warmtenet in X. Dankzij jou en je collega’s komen onze klanten niet (letterlijk) in de kou te staan. Concreet verwachten we volgende zaken van jou: Je analyseert samen met de projectontwikkelaars mogelijke netuitbreidingen. Je ontwerpt het leidingnet en de klantaansluiting. Je maakt samen met de projectontwikkelaar het businessplan op. Je coördineert de uitvoering van warmtenetwerken. Je verzorgt het vergunningstraject in nauw overleg met de stad, selecteert aannemers en volgt de werf op. Je coördineert de realisatie van onze nieuwe warmtecentrale en eerste warmtebuffer. Je ontwerp ook nieuwe warmtecentrales en bewaakt de simultane werking van deze centrales. Je coördineert de exploitatie van ons warmtenet in X. Dit warmtenet levert 24/7 warmte. Je draait mee in een wachtsysteem en in geval van calamiteiten start je back-up systemen op (remote of ter plaatse) of plan je technische interventies. Je rapporteert zowel intern (financieel) als extern (energie) over de prestaties van onze warmteprojecten. Je zorgt voor een goede verstandhouding en relatie met de partijen waarmee we samenwerken (stad, bedrijven, bewoners, leveranciers, …). Je neemt deel aan overlegmomenten met stakeholders in de sector (sectorfederaties, regulator, …) Jouw ideale profiel · Je heb een stevige technische kennis, je bent ingenieur of je hebt gelijkwaardige ervaring. Ervaring in het beheer van installaties is een plus. · Je bent punctueel en nauwkeurig: je streefdoel is een hoge betrouwbaarheid van het warmtenet. · Je bent een enthousiaste kracht en vlot in de omgang. · Je bent een teamplayer, maar kunt ook zelfstandig werken. Je bent verantwoordelijk, nauwgezet en je neemt initiatief; · Je beschikt over een rijbewijs B. · Je zult voornamelijk in X werken. Je spreekt en schrijft correct Nederlands en Engels. Ons aanbod We zijn een dynamisch en warm team van 13 geëngageerde medewerkers. We hanteren een vlakke organisatie met veel flexibiliteit om je work-life balance in evenwicht te houden. Flexibele werkuren en thuiswerk zijn daarbij vanzelfsprekend. Je werkt daarnaast in een filevrije omgeving. Je krijgt de ruimte en vrijheid voor persoonlijke groei en ontplooiing. Wij zorgen voor de juiste opleiding(en) waar nodig. Onze loonvoorwaarden zijn marktconform met zowat alle beschikbare extralegale voordelen zoals vakantiegeld en 13de maand, een collectieve bonus, wachtpremie, maaltijd- en ecocheques, laptop en gsm-abonnement, verzekeringen (hospitalisatie & pensioen) en een km-vergoeding of vergoeding voor openbaar vervoer. Je maakt kennis met de fascinerende wereld van hernieuwbare energie. Wij ontwikkelen zon, wind en WKK-projecten met burgerkapitaal én bouwen aan het coolste Warmtenet van Vlaanderen. Bij ons draag je dus absoluut je steentje bij tot een duurzamere toekomst. Samengevat: Je kunt bij ons je steentje bijdragen tot een duurzamere en gezondere wereld. Je bouwt actief mee aan het stadswarmtenet in X. Flexibiliteit is ‘key’ bij ons. Je kunt zelf je uren indelen, krijgt veel ruimte voor eigen initiatief en om je verder te ontwikkelen. We voorzien in interne en externe training (VCA, BA4/5, …). Een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen. Een omgeving die gelijke kansen en diversiteit aanmoedigt. Boeiende en verrassende teambuildings. Een voltijdse tewerkstelling van onbepaalde duur in ons kantoor in X. Heb je interesse? Stuur ons vóór 15/01 je CV en een korte...
Wil jij als werfingenieur een cruciale rol spelen in de realisatie van grote civiele projecten? In deze functie combineer je technisch inzicht met een scherp oog voor kwaliteit en veiligheid. Je bent de spil tussen uitvoering en technisch management, en zorgt ervoor dat de werken voldoen aan de hoogste eisen. Ben jij klaar om je kennis en ervaring in te zetten binnen een dynamische projectomgeving? Dan is dit jouw kans om impact te maken! De werfingenieur monitort de uitvoering van de werken met het oog op het bereiken van het vereiste kwaliteitsniveau van de uitgevoerde werken. Hij/zij ondersteunt het technisch management met bevindingen omtrent de technische- en veiligheidsaspecten van de werf en is verantwoordelijk voor het uitvoeren en rapporteren van eigen (objectieve & onafhankelijke) waarnemingen die betrekking hebben op de uitvoering van werkzaamheden door de aannemer. Deze waarnemingen worden uitgevoerd volgens de principes van systeemgerichte contractbeheersing.? Je takenpakket bestaat uit volgende: · Instaan voor het waarnemen, bevragen en onderzoeken van de werkzaamheden van de opdrachtnemer (aannemerscombinatie) en kijken of deze in overeenstemming zijn met het projectmanagement en kwaliteitsborgingssysteem. Je evalueert daarbij of de opdrachtnemer in staat is een kwalitatief product aan te leveren.? · Verantwoordelijk voor het nazicht van registraties door de opdrachtnemer (controles, proeven, hoeveelheden, dagboek der werken, …) en de opvolging van issues en afwijkingen.? · Proeven en keuringen bijwonen die uitgevoerd worden door de opdrachtnemer en (deel)producttoetsen uitvoeren. · Instaan voor het vaststellen van materieel (stilstaand en werkend), de aanwezige materialen en personen alsook voor het (risico-gestuurd) nazicht van het dagboek der werken.? · Waarnemingsrapporten en producttoetsverslagen opmaken, met gebruik van Aproplan en LetsBuild.? · Een actieve bijdrage leveren aan het op- en bijstellen van risicodossiers en instaan voor het aandragen en opvolgen van beheersmaatregelen.? · Op regelmatige basis afstemmen met de opdrachtnemer, projectleiders en technisch manager over de waarnemingen.? · Werf- en coördinatievergaderingen bijwonen met betrokken actoren bij en actief participeren in het overleg. · Toezien op de veiligheid tijdens de uitvoering van de werken waarbij je je baseert op de welzijnswetgeving en afspraken gemaakt door projectleiding en/of opgenomen in de projectbeheersings -, Veiligheids & Gezondheids- en werkplannen.? · Coördinatievergaderingen bijwonen en op regelmatige basis afstemmen met de veiligheidsverantwoordelijke bij onze klant.? Vereisten · Minimaal een bachelor diploma in bouwkunde gerelateerde opleiding · Minstens 4 jaar relevante ervaring met de uitvoering van (grote) civiele werken (diepe funderingen, betonwerken, grond- en baggerwerken, staalbouw, wegenis en riolering) in een rol als projectleider, supervisor en/of werfingenieur, · Basiskennis over de Vlaamse wetgeving (milieu, grondverzet, …).?? · Goede beheersing van het Nederlands (gesproken en geschreven) · Bereid om 100% van de arbeidstijd naar de werf of het hoofdkantoor in Antwerpen te gaan? · Je beschikt over een geldig VCA-VOL attest? · Eigen vervoer voor...
Voor onze klant zoeken wij een administratieve allrounder, iemand die graag verschillende taken opneemt die heel divers zijn en eigen voor een kleinere KMO, ze zijn gevestigd in Brugge. We ambiëren een opstart in Januari '26, initieel te werken op locatie in Brugge, na inwerking kan dit overgaan naar deels locatie, deels remote. Dit is een bedrijf met mooie ambities, in Maart '26 verhuizen ze naar een groter pand. Deze opdracht start met één dag per week, dit kan nog vermeerderen volgend jaar naar anderhalve dag of zelfs 2 dagen per week op lange termijn, dit in functie van de groei en de toekomstplannen. Takenpakket:- Administratie rond onderhoud wagenpark.- Betalingen uitvoeren.- Facturen opmaken.- Keuringen aanvragen, administratief beheren.- Allerhande vergunningen aanvragen.- Administratie rond Idewe werkveiligheid.- Jaarlijkse teambuilding organiseren.- Personeelsadministratie beheren.- Voorraad en Aankopen beheren.- Administratieve taken in kader van de verhuis.Belangrijk:- Project op lange termijn met potentieel tot uitbreiding uren. - In Maart '26 verhuizen ze naar een nieuw pand in Brugge, ook daarrond zal er nog administratie op te volgen zijn. - Graag iemand die meedenkt naar optimalisatie en structuur administratie.- Kennis aangegeven software mooi meegenomen, geen must. Dit gaat over Notion, Clearfacts, Zapier, NumNum en Acerta...