FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

195 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Joren Laenens

Joren Laenens

My main focus As a Solution Architect inside the Microsoft Ecosystem, Is design and implementation of business...
Sanae Abdelouassaa

Sanae Abdelouassaa

...
Reinhold Podevijn

Reinhold Podevijn

Meer dan 20 jaar ervaring in logistiek en administratie. 10 jaar ervaring als fotograaf met sinds 5 jaar specialisatie...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

2 Lesgever muziekinitiatie in opvangcentrum voor asielzoekers

Categorie:
trainer/lesgever
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Als docent van x heb je bij voorkeur een pedagogisch diploma met kennis van muziek en een groot hart voor mensen en kinderen met een andere culturele achtergrond. Je werkt nauw samen met je collega (we werken steeds met twee docenten per centrum) enerzijds en met de projectleider anderzijds om een stimulerende en ondersteunende omgeving te creëren voor deze jongeren en kinderen.Verantwoordelijkheden: Creëren van onderbouwde muzische lessen waarbij zang centraal staat en waarbij creativiteit tot uiting komt.· Groepsactiviteiten leiden en een veilige, inclusieve en respectvolle sfeer creëren waarin alle deelnemers zich kunnen uiten en ontwikkelen.Samenwerken met het team om evenementen en optredens te organiseren om de prestaties en talenten van de jongeren te presenteren aan de bredere gemeenschap.Communiceren met ouders/begeleiders en andere belanghebbenden om de voortgang van de jongeren te bespreken en feedback te geven.Profiel· Een pedagogische achtergrond, bijvoorbeeld een diploma in Pedagogiek, Onderwijs of een gerelateerd vakgebied.· Bewezen kennis en ervaring in muziek, bij voorkeur in het begeleiden van muzikale activiteiten, bespelen van een begeleidingsinstrument en het werken met muziekinstrumenten.· Empathie, begrip en een groot hart voor mensen en kinderen met diverse culturele achtergronden, met respect voor verschillende tradities en overtuigingen.Je loopt ‘the extra mile’ met de glimlach om dit project te laten slagen.· Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief te communiceren met jongeren. · Creativiteit en enthousiasme om vernieuwende en boeiende pedagogische activiteiten te ontwikkelen.· Flexibiliteit en aanpassingsvermogen om in een dynamische omgeving te werken en verschillende behoeften aan te...

Fietslevering aan huis

Categorie:
digital marketeer
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
1 - 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Uitwerken en integreren van de nieuwe dienst ‘fietslevering aan huis’ op de bestaande website. ...

Soft HR | Administratie | Planning

Categorie:
hr ondersteuning
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Wij zoeken een administratief en planmatig sterke freelancer met soft-HR skills, om onze klant tijdelijk te ondersteunen tijdens het zwangerschapsverlof van een collega. We ambiëren een invulling met iemand die heel allround kan en graag werkt, het betreft een zeer gevarieerd takenpakket. Dit betreft bij voorkeur een voltijdse invulling, een 4/5 invulling is bespreekbaar, de opdracht loopt van begin November 2025 tot en met Maart 2026. Takenpakket HR:Planning personeel maken, lonen, contracten opmaken, prestaties en planning doorsturen naar interimkantoren indien nodig, deurcodes aanmaken, batch codes aanmaken, nieuwe medewerkers toevoegen in Odoo, ziekte noteren in Odoo, tijdregistratie controleren, vragen beantwoorden personeel, indien nodig planning aanpassen en flexi's zoeken, je fungeert als vertrouwenspersoon, onboarding nieuw personeel, selectie- en begeleidingsgesprekken voeren met medewerkers. Takenpakket Onthaal::Telefoon beantwoorden, personen ontvangen, vergaderzaal klaar zetten, broodjes voorzien, info mailbox beheren, koffie machine aanvullen (refter en kantoor), brievenbus ledigen.Takenpakket Productie:Planning productie, gemaakte orders afsluiten, indien problemen met Odoo deze oplossen, verkooporders bevestigen en versturen via EDI. Belangrijk:Kennis of ervaring met Odoo is een +, ervaring met Soft-HR is een must, vooral ervaring met het begeleiden van selectie- en begeleidingsgesprekken met...

Tekenaar / Werkvoorbereider Staalconstructies

Categorie:
3D visualisatie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Tekenaar Metaalconstructies (2D/3D) – Constructiebedrijf Wij zijn een groeiend constructiebedrijf gespecialiseerd in het lassen en monteren van metaalconstructies voor bedrijfsgebouwen, zowel agrarisch als industrieel. Om ons team te versterken, zoeken wij een tekenaar met ervaring in staalconstructies die graag verantwoordelijkheid neemt en mee wil groeien . Functieomschrijving Als tekenaar ben je verantwoordelijk voor het: Uitwerken van architectenplannen, schetsen of eigen opmetingen tot duidelijke 2D- en 3D-tekeningen. Opmaken van productie- en montagetekeningen voor onze werkplaats en montageploegen. Eventueel meewerken aan calculatie en werkvoorbereiding. Actief meedenken in de optimalisatie van projecten en de efficiëntie van de uitvoering. Profiel Ervaring met het tekenen van staalconstructies, bij voorkeur in de agrarische sector (loodsen, stallen, maneges). Kennis van industriële staalprojecten is een sterke plus. Goede beheersing van tekenprogramma’s Nauwkeurig, technisch inzicht en oog voor detail. Verantwoordelijkheidsgevoel en zin om mee te denken en te groeien met het bedrijf. Zelfstandig kunnen werken, maar ook in teamverband. Wij zoeken geen tekenbureau s maar mensen die bij ons op kantoor werken .  Mogelijkheid tot +/-  3 a 5 dagen per week kwestie overeen te komen...

Teamleader Data management & Business intelligence

Categorie:
IT andere
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Bij welke organisatie kom je terecht?x is een van de grootste rekruteringspartners in België én wereldwijd. Met meer dan 450 collega’s, 70 kantoren en in-house teams bij bedrijven, én vier gespecialiseerde afdelingen – Industry, Careers, Construct en S&you – streven we één duidelijk doel na: de juiste persoon op de juiste werkplek.Wij brengen mensen en bedrijven samen en combineren professionaliteit met een gezonde dosis enthousiasme. Je werkt in een no-nonsense cultuur waar samenwerking, innovatie en groei centraal staan.AanbodWat bieden wij jou?Fantastische werksfeer en een no nonsense cultuur Flexibele werkuren en 2 dagen per week thuiswerkenLangdurige opdrachtProfessionele, dynamische werkomgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkelingKlaar om data om te zetten in inzichten die écht impact maken?Word onze teamleader en solliciteer...

Administratieve Ondersteuning Eventkantoor

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Wij zoeken ondersteuning op vlak van administratie : facturatie, bestellingen plaatsen, office management, opvolgen mails .. We starten met twee dagen per week : Liefst maandag en donderdag of dinsdag en vrijdag. Kantoor in Antwerpen Centrum. Vaardig met...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.