FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

187 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Nedim Brcaninovic

Nedim Brcaninovic

Ik ben Nedim, freelance webdesigner en digital marketeer met jaren ervaring in het bouwen van websites en het opzetten...
Laura Vanmechelen

Laura Vanmechelen

Ik ben een probleemoplossende Virtual Assistant met een sterke organisatorische mindset. Ik ben niet alleen een...
Lindsey Gruwier

Lindsey Gruwier

Mijn naam is Lindsey Gruwier en met mijn bedrijfje, Buro-L, helemaal klaar om jouw business te ondersteunen! Met meer...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Customer Relations talent gezocht - langdurige opdracht

Categorie:
administratie
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Wat ga je doen? Je behandelt klantenklachten voor zowel sales als aftersales. Je beheert zelfstandig jouw toegewezen regio en rapporteert hierover gestructureerd. Je coördineert processen om een uitstekende service-ervaring te garanderen. Je werkt mee aan projecten die de klanttevredenheid en -loyaliteit verbeteren. Jouw profiel Je hebt 2–5 jaar ervaring binnen Customer Relations. Je communiceert vlot in Nederlands, Frans en Engels. Je beschikt over een professionele bachelor of gelijkwaardig niveau.   ...

Sales Consultant 8u/week

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

X  is een HR-consultancykantoor dat KMO’s ondersteunt in rekrutering, payroll, HR-strategie en training & coaching. Onze klanten groeien, en wij groeien mee. Daarom zoeken we een Sales Consultant die energie krijgt van contact leggen en cold calling. Jouw rol Als Sales Consultant ben jij het eerste aanspreekpunt van potentiële klanten. Je focust je sales op KMO’s met openstaande vacatures, groei-ambities en nood aan HR-ondersteuning. Concreet betekent dit: Actieve prospectie naar KMO’s in West- en Oost-Vlaanderen. Inplannen van kennismakende gesprekken voor onze zaakvoerder. Doordachte opvolging en rapportering van je...

Zelfstandig vertegenwoordiger gezocht (commission only) – innovatieve leiderschaps- & teamtraining

Categorie:
trainer/lesgever
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Beschrijving X is een vernieuwend trainingsconcept dat empathisch leiderschap, teamcommunicatie en acteertechnieken samenbrengt. We begeleiden leidinggevenden, teams, opvoeders en onderwijzers in het herkennen van hun communicatie- en gedragspatronen. Hierdoor verbeteren samenwerking en onderlinge verbinding, terwijl burn-out en conflicten worden verminderd.Wij zoeken Een zelfstandige vertegenwoordiger met interesse in mensgerichte ontwikkeling en ervaring in het benaderen van organisaties.Taken en verwachtingen Bedrijven, scholen, zorginstellingen en andere organisaties contacteren X voorstellen als workshop of teamtraject Kennismakingsgesprekken inplannen Relaties opbouwen en onderhouden Nieuwe kansen en doelgroepen helpen identificeren Wat wij aanbieden Een vernieuwend en duidelijk te positioneren product Ondersteuning, materialen en inhoudelijke uitleg over de methode Volledige vrijheid in tijdsindeling Een transparante samenwerking binnen een groeiend project Profiel Zelfstandig vertegenwoordiger met B2B-ervaring Een netwerk binnen bedrijfswereld, onderwijs, non-profit of welzijn is een pluspunt Sterke communicatieve vaardigheden Interesse in leiderschap, soft skills, coaching of training Kan zelfstandig werken en professioneel contact leggen Over X Met behulp van acteer- en bewustzijnstechnieken maakt X zichtbaar welke onbewuste rollen mensen innemen binnen hun job, team of gezin. Door deze patronen te herkennen ontstaat meer authenticiteit, betere samenwerking en een stabieler...

Halftijdse Projectcoach Parketrenovatie

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Freelance Projectcoach Parketrenovatie (± 15 u/week) Regio Antwerpen — remote/hybride Wij renoveren premium parketvloeren voor leefruimtes, verdiepingen, herenhuizen en villa’s. Voor de opvolging van onze warme inkomende leads zoeken we een freelance Projectcoach die intakecalls afneemt, offertes voorbereidt en dossiers administratief begeleidt. Halftijds, flexibel en remote mogelijk. Jouw taken Nieuwe aanvragen opvolgen (via calculator/CRM) Korte intakecalls met klanten (5–8 min) Foto’s & info analyseren (m², staat vloer, afwerking) Offertes voorbereiden op basis van sjablonen Offertes opvolgen (mail/WhatsApp) Dossiers voorbereiden voor planning & uitvoerders Basis nazorg (korte check-in, reviewverzoek) Wie we zoeken Communicatief, klantvriendelijk en commercieel empathisch Sterk in opvolging, structuur en nauwkeurigheid Vlot met digitale tools (CRM, e-mail, WhatsApp Web) Zelfstandig, betrouwbaar en uitstekend Nederlands Ervaring in renovatie/bouw/interieur is een plus, geen vereiste Praktisch Freelance opdracht 20–24 uur/week (flexibel) Remote of hybride Start: januari...

Projectingenieur Waterbouw Antwerpen/Vlaams-Brabant/Oost-Vlaanderen

Categorie:
engineering
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Als Ingenieur Waterbouw werk je samen met een team van ingenieurs en tekenaars aan diverse (totaal)projecten voor zowel publieke als private opdrachtgevers. Je focus ligt op projecten binnen de zachte waterbouw (zoals opvangbekkens en herprofilering van waterlopen) en civiele constructies (bijvoorbeeld vistrappen, kleine stuwen en gebouwen). De projecten bevinden zich voornamelijk in Vlaanderen.Wat ga je doen?Het uitwerken en valideren van technische concepten (zoals voorontwerpen, gedetailleerde ontwerpen en watertoetsen).Coördineren van interne en externe teams.Opstellen van administratieve en technische bestekken.Het opmaken van meetstaten en ramingen voor projecten.Het opvolgen van de uitvoering van de werken, inclusief:Vergaderingen met de bouwheer en aannemers.Controle van de uitvoering en naleving van het bestek.Beoordeling van de vorderingsstaten.Projectbeheer van voorontwerp tot oplevering.   Past deze rol bij jou?rnEen Masterdiploma in de Bouwkunde, Bio-ingenieur of Landbouwingenieur.rnEen passie voor waterbouw, hydraulica en grondmechanica.rnBij voorkeur heb je al enige ervaring in een vergelijkbare functie.rnKennis van SB250 en SB260, overheidsopdrachten, Vlarebo en de hemelwaterverordening is een plus.rnUitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als...

Administratief Talent 12u/week

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Ben jij een administratief wonder met een hart voor lekker eten en een neus voor efficiëntie? Dan is dit jouw kans om deel uit te maken van een (h)echt familiebedrijf waar X de hoofdrol spelen!   Wie zijn wij? Wij zijn Lieven, Sophie en Maxim, trotse drijvende krachten achter ons ambachtelijk X . Die heerlijke hapjes brengen wij bij onze klanten: van feestzalen en beenhouwerijen, tot supermarkten en traiteurs – vers, lokaal en met liefde gemaakt.   Wat ga jij doen? Als administratief medewerker ben jij de schakel tussen onze klanten en productie. Jij zorgt dat alles op rolletjes loopt. Jouw takenpakket: Telefonie – vriendelijk eerste aanspreekpunt voor klanten Bestellingen opvolgen (mail/telefoon) en ingeven in ons systeem Debiteurenbeheer – opvolgen van betalingen Algemene administratie – van facturen tot leveringsbonnen Mee-denken over efficiëntere werkmethodes en interne organisatie Kortom: jij houdt het overzicht, brengt structuur en denkt mee met ons bedrijf.   Uurregeling We zoeken iemand voor maximum 12u/week. We bekijken samen wat past – we zijn nog flexibel in de invulling van de uren. We hebben een vaste verlofperiode: jaarlijks sluiten we één week (rond 21 juli). De rest van het verlof stemmen we in overleg af.   Wat maakt werken bij ons leuk? Een warme, familiale sfeer – iedereen kent elkaar Veel variatie en vrijheid in je job Korte communicatielijnen – je praat direct met de zaakvoerders Ruimte voor initiatief – jouw ideeën tellen écht mee En uiteraard... gratis X...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.