Freelance administratie regio Nazareth

Hilde Bomans
Hoofdactiviteit: administratie
Woonplaats: Nazareth
Linkedin

Flexibele freelance opdrachten, zowel van tijdelijke als permanente aard, ad hoc of een aantal vaste uren per week/maand

  • hulp in boekhouden
    opmaken, controleren en verwerken van aankoop- en verkoopfacturen, inschrijven van bankuittreksels/ kas, verwerken diverse boekingen, opvolging debiteuren, voorbereiding jaarrekening, voorbereiding rapportering,…
    (ruime ervaring met ExactOnline, Excel, Organimmo…)
  • administratie
    klantenadministratie, data-input, updaten content website,…
    (ruime ervaring met MS Office, Salesforce CRM, diverse cloud toepassingen,…)

Persoonlijkheidskenmerken: klantgericht, punctueel, analytisch, leergierig en discreet

Trefwoorden
Administratie, Financiele ondersteuning
Beschikbaarheid
2 dagen/week
Taalkennis
Nederlands:    moedertaal
Frans:    goed
Engels:    goed

Stuur deze freelancer een bericht





Niet gevonden wat je zocht? Bekijk het profiel van deze 3 andere freelancers:

Naam Functie Plaats Ervaring
(jaren)
Details
Dirk
Financiele ondersteuningTernat20
Dominique
Hr ondersteuningAntwerp7
Sofie
AdministratieKalmthout10
Deze site gebruikt cookiesIk snap het




Freelance tarieven - Boek Tips voor freelancers - Over Ons - Algemene Voorwaarden - Privacybeleid
Freelancers op competentie of regio - Freelance jobs - Freelance vertalers
Copyright © 2011-2019. FreelanceNetwork.be