

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
A. Administratief projectbeheer Maandplanning, prioriteiten bepalen, opvolgen van acties Korte statusupdates en coördinatie met X B. Campagnebeheer Google Ads Beheer en optimalisatie van campagnes (zoekwoorden, advertenties, extensies, biedingen, budgetverdeling) Opvolging van conversies/meting en kwaliteitscontrole Beknopt maandoverzicht: wat is aangepast + volgende acties C. Blogs (meertalig publiceren: NL/FR/EN) Onderwerpen bepalen (op basis van doelgroep, zoekintentie en businessprioriteiten) Blogs opleveren en publiceren op de website Belangrijk: blogs worden gepost in het Nederlands, Frans én Engels de freelancer levert ofwel NL/FR/EN, ofwel 1 brontaal + vertaling/adaptatie naar de andere talen (afspraak in samenwerking) D. LinkedIn (persoonlijk + bedrijf) LinkedIn posts schrijven en inplannen op Luc zijn persoonlijk profiel Blogs posten/inplannen op het LinkedIn bedrijfsprofiel van X (Light) basisopvolging: reacties/engagement signaleren en adviseren E. Opzet Facebook & Instagram (expliciet onderdeel) Opzetten en inrichten van een Facebook- en Instagramprofiel: pagina’s aanmaken/optimaliseren (bio, contact, links, categorieën) basis branding (profielfoto/cover, templates indien nodig) eerste content klaarzetten en publiceren (aantal volgens uurkader) Nadien: licht beheer/onderhoud indien er uren beschikbaar zijn F. Optioneel (indien tijd binnen 12u/maand) Personal outreach op LinkedIn naar een afgebakende doelgroep (relevant en persoonlijk, geen spam) Contentcreatie / repurposing (blog ? posts/snippets) Automatische leadbehandeling (basis automation: tags, routing,...
Wij zijn X , een accountingkantoor in Waasmunster dat bewust breekt met het klassieke, grijze imago van de sector. Bij ons geen stoffige aanpak, maar een digitale manier van werken die mee evolueert met trends, technologie en onze klanten.Om ons verhaal nog sterker te vertellen, zijn we op zoek naar iemand die zich wil verdiepen in onze branche en mee onze uitstraling vormgeeft. Iemand met een grafische achtergrond die vlot content maakt, feeling heeft met digital marketing en graag creatief bezig is. Foto’s maken die passen bij onze vibe hoort daar zeker ook bij.Kortom, we zoeken een creatieve allrounder die onze digitale en authentieke identiteit mee naar buiten...
Voor een industrieel project in de Gentse Zeehaven zijn wij dringend op zoek naar een freelance meet- en regeltechnieker. Binnen deze opdracht sta je zelfstandig in voor het installeren, aansluiten, afregelen en in dienst stellen van meet- en regelinstallaties in een industriële omgeving. Je werkt aan uiteenlopende meet- en regelkringen en zorgt ervoor dat de installaties correct en veilig functioneren volgens de geldende normen en plannen.De opdracht omvat het installeren en aansluiten van meet- en regelcomponenten zoals sensoren, transmitters en regelkleppen, het afregelen en testen van meet- en regelkringen, het in dienst stellen en optimaliseren van installaties en het opsporen en oplossen van storingen. Daarnaast lees en interpreteer je elektrische schema’s, P&ID’s en technische plannen, stem je je werkzaamheden af met de projectleiding en andere techniekers op de werf en rapporteer je de uitgevoerde werkzaamheden en vaststellingen op een duidelijke manier. De opdracht wordt uitgevoerd op zelfstandige (freelance) basis en biedt bij een goede match de mogelijkheid tot een zeer langdurige samenwerking, met duidelijke afspraken, stabiliteit en continuïteit van...
Ik wil als webdeveloper actiever aanwezig zijn op sociale media (hoofdzakelijk LinkedIn, maar ook Instagram, ...) en via nieuwsbrieven om meer klanten aan te trekken. Zelf heb ik er onvoldoende tijd voor (veel andere ideeën) en ook het ontbreken van voldoende kennis houdt me tegen om hier zelf mee aan de slag te gaan. Het idee is om, afhankelijk van budget en resultaten, te starten met wekelijks minstens één bericht via één platform te verspreiden.Wie zou me daar bij kunnen helpen en aan welke...
Locatie: Aarschot, Turnhout & LommelWe zijn een moderne, groeiende retailgroep met 13 winkels in Vlaanderen en Wallonië. Met onze seizoensgebonden productenmix, strategische expansie en toenemende logistieke complexiteit bouwen we aan een future-proof supply chain. Om deze transformatie te ondersteunen, kijken we uit naar een Logistiek Manager die processen stroomlijnt, partnerschappen uitbouwt en onze volledige logistieke werking naar een hoger niveau tilt. De Rol – Logistiek Manager Als Logistiek Manager ben je verantwoordelijk voor het end-to-end logistieke model. Je combineert procesdenken, operationele efficiëntie en strategische intuïtie. Je bouwt aan een schaalbare logistieke organisatie die klaar is voor groei, seizoenspieken en verdere professionalisering. Jouw kerntaken 1. Operationele en organisatorische verantwoordelijkheid Je zorgt voor continuïteit in de dagelijkse logistieke werking. Je begeleidt de uitfasering van ons magazijn, zowel het logistieke proces als de opvolging van de verhuur van het gebouw. Je optimaliseert warehouseflows, lay-outs, workforceplanning en veiligheid. 2. Externe logistieke partners & 3PL-opbouw Je zet de samenwerking met een externe logistieke partner structureel op. Je bouwt een duurzame 3PL-samenwerking uit gebaseerd op heldere contracten, SLA’s en performantiesturing. Je bent de spilfiguur tussen onze organisatie en externe partners, en bewaakt kwaliteit, kost en service. 3. Voorraadbeheer & supply chain planning Je ontwikkelt een duidelijk model voor voorraadbeheer dat betrouwbaarheid, kostencontrole en seizoensschommelingen ondersteunt. Je werkt nauw samen met aankoop, planning en winkelteams om forecasting, replenishment en stockrotatie te optimaliseren. Je minimaliseert stockverschillen en verhoogt voorraadaccuraatheid via procesverbeteringen en datagestuurde beslissingen. 4. eCommerce & last mile Je ontwikkelt een efficiënte oplossing voor de ‘last mile’ van onze eCommerce-activiteiten. Je optimaliseert de samenwerking tussen warehouse, transportpartners en digitale teams. 5. Procesoptimalisatie & strategische projecten Je challenget actief het volledige logistieke model van Oh’Green/Pelckmans: distributiekosten aanleverflows (direct of via warehouse) bestel- en leverplanning transportoptimalisatie WMS-gebruik en digitalisering Je leidt projecten rond automatisering, efficiëntieverbetering en schaalbaarheid. Je formuleert heldere KPI’s en zorgt voor continue verbetering. Profiel – Wie zoeken we? We zoeken een hands-on, analytische en strategisch sterke logistieke professional die graag bouwt en verbetert. Jij brengt mee: Minstens 5 jaar ervaring in supply chain, logistiek management of warehouse management. Ervaring in samenwerking met 3PL-partners en het beheren van SLA’s. Sterke procesmatige vaardigheden: je brengt structuur, optimaliseert flows en creëert overzicht. Strategische denkkracht gekoppeld aan een pragmatische, oplossingsgerichte aanpak. Sterke communicatie- en stakeholdermanagementvaardigheden. Ervaring met WMS-systemen en datagedreven besluitvorming. Affiniteit met retail en seizoensgebonden logistiek is een troef. Aanbod Een sleutelpositie met directe impact op de toekomst van onze supply chain. De kans om het volledige logistieke model van onze orgainsatie te hertekenen en te professionaliseren. Een omgeving waarin initiatief, innovatie en groei centraal staan. Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen. Een organisatie die inzet op samenwerking, beleving en duurzame...
Voor de verdere groei van onze activiteiten zijn wij op zoek naar een freelance salespartner die actief op zoek gaat naar projecten waar asbest moet worden verwijderd. Dit gaat zowel om eenvoudige handelingen als om complexere saneringen in hermetische zones, al dan niet in combinatie met bouwkundige afbraakwerken. Jouw opdracht Als freelance sales ben je verantwoordelijk voor het detecteren, aanbrengen en opvolgen van nieuwe projecten, waaronder: Asbestverwijdering via eenvoudige handelingen Asbestsanering in hermetische zones Projecten met bouwkundige afbraakwerken voorafgaand of aansluitend aan de sanering Contact leggen met particulieren, bedrijven, syndici, aannemers en projectontwikkelaars Eerste projectinschatting en overdracht aan het technische team Je bent het eerste commerciële aanspreekpunt en speelt een sleutelrol in het uitbreiden van onze projectportefeuille. Wie zoeken wij? Je hebt een commerciële ingesteldheid en werkt resultaatgericht Je kan zelfstandig opportuniteiten detecteren en benaderen Ervaring in bouw, sanering, asbest, renovatie of vastgoed is een sterke troef Je communiceert vlot en professioneel Je werkt als zelfstandige / freelancer Technische kennis van asbest is een pluspunt, maar geen vereiste. Interne ondersteuning en technische input worden voorzien. Wat bieden wij? Aantrekkelijke commissie per aangebracht project Flexibele samenwerking op freelancebasis Ondersteuning door een ervaren technisch team Lange-termijn samenwerking bij goede resultaten Mogelijkheid om mee te groeien met een ambitieus saneringsbedrijf Interesse? Ben jij sterk in het opsporen van commerciële opportuniteiten en wil je actief bijdragen aan veilige en correcte asbestverwijdering? Dan komen we graag met je in...