


Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
X is voor haar klant - actief in B2B elektrificatie & -oplossingen in BeNeLux - op zoek naar een OPERATION MANAGER ! Vacature: Operation Manager (MT-lid)? Locatie: Bornem/Remote | ? Fulltime | ? Energie & Infrastructuur? Batterijopslag | ?? Middenspanning/Hoogspanning | ? Snelladers & Laadinfrastructuur? Managementpositie | Sleutelrol in de energietransitieTer uitbreiding van onze klant zijn managementteam zoeken wij een daadkrachtige OPERATION MANAGER die structuur brengt, teams laat floreren en processen schaalbaar maakt. ?Wat ga je doen?Als Operation Manager ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse, operationele aansturing van onze klant zijn activiteiten. Je leidt technische teams, stuurt externe partners aan en bewaakt de voortgang van projecten. Je speelt een centrale rol in het managementteam, waarbij jouw input van strategisch belang is voor de verdere groei van het bedrijf.? Operationeel aansturen & coördineren van de interne diensten, projectteams, onderaannemers, toeleveranciers (werfleiding, techniekers, monteurs, projectleiders, onderaannemers, externe consultants en leveranciers, general services zoals office & warehouse management, admin, accounting, sales & marketing, marketing, recruitment, … )? Opstellen en monitoren van planningen, budgetten en KPI’s.? Optimaliseren en implementeren van procedures, processen, templates en standardisatie/efficiëntere werkmethoden.? Je bent verantwoordelijk voor Legal & Contract Management, alsook voor Purchase & Quality Management.? Toezien op welzijn, veiligheid, kwaliteit en naleving van normen.? Je houdt 1to1-, functionerings- en evaluatiegesprekken met de medewerkers en onderaannemers.? Indien nodig, tussenkomen bij contractuele discussies en acteren als Crisis Manager of het tussenkomen bij belangrijke beslissingen mbt klanten, onderaannemers, leveranciers,…? Indien nodig bezoek je werven? Samenwerken binnen het MT aan strategie, beleid en groei.? Selecteren en managen van externe partners & leveranciers.? Je bent verantwoordelijk voor rapportage en KPI’s? Je rapporteert aan de CEO en COOWie zoeken we??? Je bent in het bezit van een bachelor of masterdiploma?? Minstens 10 jaar ervaring met grote projecten, procesuitvoering, grote budgetten en EPC contracten?? Minstens 5 jaar ervaring met management en proces management?? Je kan leiding nemen, aansturen, een cultuur opbouwen, je bent hands-on, bezit een helicopterview, denkt mee met sales?? Interesse/affiniteit voor de sector (batterijopslag, MS/HS, snelladers,laadinfrastructuur).?? Sterk analytisch, procesmatig, organisatorisch, besluitvaardig, helicopterview.?? Uitstekende communicatieve vaardigheden.?? Ervaring met veiligheidscultuur en technische compliance.?? Heel goede kennis Nederlands, Frans en Engels?? Je wil 2 à 3 dagen per week op kantoor in Bornem werken, de rest remote ??Wat biedt onze klant jou aan?? Een verantwoordelijke sleutelpositie in een innovatief, snelgroeiend bedrijf.? Een plek in het managementteam met veel autonomie.? Een uitdagende job met een aantrekkelijk loonpakket? Elektrische firmawagen en laadvoorziening??? Extralegale voordelen? Flexibel werken (2 à 3 dagen op kantoor in Bornem + remote)? Een dynamisch team dat volop inzet op innovatie en duurzaamheid ?? Waar kom je terecht?Onze klant is een toonaangevend, dynamisch bedrijf actief in B2B elektrificatie & -oplossingen in BeNeLux. Ze zijn actief in batterijopslag, middenspanning/hoogspanning, snelladers en laadinfrastructuur. Ze realiseren grote industriële projecten in BeNeLux en zijn klaar voor internationale groei. Wil jij jouw analytische skills, rekenkracht, precisie en technische skills inzetten om samen met onze klant te bouwen aan een duurzame mobiliteit van morgen? ??Interesse? Solliciteer...
textielsectorbusiness analistERP-oplossingJe speelt een cruciale rol bij het evalueren van de huidige operationele processen en het vertalen hiervan naar gestructureerde vereisten voor een nieuw ERP-systeem (in .net) dat momenteel wordt ontwikkeld. Dit nieuwe ERP-systeem zal het huidige systeem vervangen.Analyseren en in kaart brengen van bestaande bedrijfsprocessen binnen productie, voorraadbeheer, verkoop, inkoop en logistiek in de textielsector.Samenwerken met interne stakeholders (key users) om inefficiënties, knelpunten en verbetermogelijkheden te identificeren.Nauw samenwerken met het ERP-ontwikkelingsteam om functionele vereisten te definiëren, documenteren en valideren.De brug vormen tussen technische teams en business units door zakelijke behoeften duidelijk te vertalen naar functionele specificaties. Je bespreekt het nieuwe proces met de key users/ developersOndersteunen van gebruikersacceptatietests (UAT).Zorgen dat het systeemontwerp aansluit bij best practices in de sector en de operationele doelstellingen van het bedrijf.Input leveren over de gebruikersinterface, rapportagevereisten en systeemconfiguraties, afgestemd op textielprocessen. De technische analyse hiervan gebeurt door de developers.Assisteren bij verandermanagement en opleidingsinitiatieven voor...
OrganizationYou will join the JUMP program, which transitions our clients decentralized SAP ECC systems to a centralized S4HANA environment. As part of the Logistics domain, you will support the migration and harmonization of logistics processes across multiple business units and sites. You will work closely with business stakeholders and other SAP domains to ensure end-to-end process coverage and decision-making support.FunctionPrimary Tasks and responsibilitiesLead end-to-end SAP WM-STRM-IM implementation within the JUMP program.Ensure integration of logistics processes with other SAP domains (e.g., MM, SD, PP, QM).Support business-facing activities and facilitate decision-making processes.Document SAP WM-STRM-IM configurations and technical specifications.Conduct system testing and validation.Collaborate with business stakeholders to translate needs into technical solutions.Work within custom-built and template-based SAP environments.Support change requests and tickets when project workload allows.Provide guidance and coaching to junior consultants if applicableRequirementsTechnical profile requirementsMinimum 5 years of hands-on experience in SAP WM-STRM-IM projectsProven experience with end-to-end SAP WM-STRM-IM implementations and integration with other domains. Experience in structured documentation and blueprinting.Debugging skills are preferred.Familiarity with custom-built and template-based SAP environments.EWM knowledge/experience is a plus.Non-Technical profile requirementsStrong communication and alignment skills across domains and teams.Positive attitude and resilience under pressure.Ability to manage multiple priorities simultaneously.Capable of clearly explaining viewpoints while remaining open to compromise.Experience in international and multicultural environments.Able to work independently, escalate when needed, and take ownership of deliverables.Methodology/Certification requirementsMinimum bachelor’s degree in information technology, Computer Science, or related field.SAP certification is an advantage. Experience is more important than certification. Language proficiencies Fluent in English (spoken and written). French: must-have for first project.Dutch: preferred.Very international working environment.OfferASAP – end of 2026 (renewable)Workregime: 40 or 32 hours (min) per week Minimum 3 days per week on site (2 days min in Antwerp – Monday & Wednesday)10 procent travel if...
Als particulier ben ik op zoek naar een architect om mij te helpen met mijn woning te regulariseren/opmetingen en plannen te...
Werkgebied: Ruime regio Leuven/Tienen.Plaatsbeschrijvingen opmaken bij aanvang huurovereenkomst (eventueel later uit te breiden met plaatsbeschrijving bij einde huurovereenkomst).Deeltijds met piekmomenten mid maand en eind/begin maand voor de plaatsbezoeken.-Tussenperiodes voor afwerking/oplevering van de plaatsbeschrijvingen.-Afspraken worden voor je gemaakt.-Administratieve handelingen kun je volledig van thuis uit uitvoeren.Vereisten:-Praktisch vaardig met courante PC-pakketten.-Enige materialenkennis.-Representatief voorkomen.-Perfect Nederlandstalig, kennis van Frans en/of Engels is een meerwaarde.Woonachtig in de regio (Hoegaarden - (groot) Tienen - Boutersem - Lubbeek - (groot) Leuven).Ervaring is niet vereist; je wordt intern...
Ben jij iemand die graag structuur brengt in technische chaos en energie krijgt van perfect uitgewerkte schema’s? In deze functie zorg jij ervoor dat alle elektrische installaties up-to-date zijn, correct gedocumenteerd worden en volledig kloppen met de realiteit op het terrein. Jij bent de schakel die zorgen omzet in zekerheid.Wat jij gaat doenUpdaten en uitwerken van elektrische as-built tekeningen.Verwerken van rood/blauw-schema’s aangeleverd door interne elektriciensteams.Aanpassingen omzetten naar correcte schema’s in E-plan of Autocad.Kleine ontwerpaanpassingen uitvoeren (componenten toevoegen, verwijderen, verschuiven).Af en toe grotere wijzigingen verwerken, zoals vernieuwen van volledige kasten.Werken op basis van een duidelijke...