FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

187 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Hannes Bouwen

Hannes Bouwen

Strategic Advisory for Startups & Scale-ups

Helderheid. Structuur. Groei.

Ondernemers botsen...
Ilse Belsack

Ilse Belsack

HR generalist met een sterke kennis van hard HR en de Belgische sociale...
ARMAN MARGARYAN

ARMAN MARGARYAN

Ik ondersteun KMO’s in hun digitale transitie: van e-facturatie, Peppol-aansluitingen en SaaS-implementatie tot...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

2D-3D Tekenaar/CAD Ontwerper

Categorie:
technisch tekenaar
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

2D-3D Tekenaar/CAD Ontwerper Taakomschrijving: De CAD-ontwerper helpt mee het beheren, actualiseren en visualiseren van grondgebonden gegevens (assets, percelen, eigendommen, gebruiksrechten, planologische info,...) in duidelijke en bruikbare plannen voor onze interne diensten en externe partners/stakeholders. Je werkt zowel nauwkeurig als pragmatisch: Je kan omgaan met onvolledige informatie, kan zelfstandig beslissingen nemen, en signaleert tijdig wanneer tekeningen of brongegevens incorrect zijn. Als ontwerper werk je communicatief en proactief: je stemt actief met betrokken partijen (coördinatoren EBO/patrimonium, managers, OVA, omgeving, aannemers...) om tekeningen en informatie zo helder, compleet en correct mogelijk te krijgen. Tenslotte zal de CAD ontwerper meewerken aan het verbeteren van bestaande processen, uitdenken van nieuwe processen, opmaken van tekenrichtlijnen en templates, uitwisselingsprocessen met GIS en BIM, reviewprocessen in het kader van het opmaken van de tekeningensets voor patrimonium-, exploitatie-, beheer- en onderhoudsdossiers.  Minimale eisen: Minstens 5 jaar ervaring als 2D Tekenaar binnen infrastructuurprojecten. Goede kennis van Autocad en Civil 3D. Basiskennis van mapstructuur ISO 19650. Ervaring met een datasysteem in een grote projectorganisatie. Zeer goede gesproken en geschreven kennis van de Nederlandse taal Bereid tot minstens 3 dagen per week aanwezigheid op kantoor te...

Gediplomeerde werfleider voor tweejarig project te Gent

Categorie:
engineering
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Ervaren werfleider, gediplomeerd in bouwkundige richting. Lange termijn (minstens 2 jaar) meewerken aan innovatief bouwproject in Gent! Kom x versterken door je kwaliteiten in te zetten voor een klasse 8 aannemer te Gent. Het betreft de realisatie van een multifunctioneel dienstgebouw met diverse componenten.? Nieuwbouw van een modern kantoorgebouw met bijhorende faciliteiten?Realisatie van logistieke ruimtes en magazijnen?Constructie van een technisch gebouw voor infrastructuurbeheer?Volledige buitenaanleg inclusief toegangswegen en parkeervoorzieningenDit project onderscheidt zich door zijn sterke duurzaamheidsfocus:Uitgebreide daktuinen voor verhoogde biodiversiteit en groen straatbeeldInnovatieve, getrapte architectuur voor optimale licht- en luchtcirculatieVerwarming en koeling op basis van...

Administratief medewerker finance met kennis van KPD, WIC of Relatics

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Voor een grootschalig infrastructuurproject in de regio Antwerpen zoeken wij namens onze opdrachtgever een nauwkeurige en gestructureerde administratief medewerker voor het finance team.Belangrijk: kennis van KPD, WIC of Relatics. De opdracht Je wordt de cruciale schakel binnen het financiële team en zorgt ervoor dat alle administratieve en financiële processen vlot en correct verlopen. Je ondersteunt de collega's van Finance, Cost Control en Boekhouding door gegevens tijdig en accuraat te verwerken, documentatie te beheren en transacties te controleren. Jouw inzet zorgt voor betrouwbare en actuele informatie - essentieel voor een correcte opvolging van kosten en budgetten. Jouw takenpakket Administratieve en financiële ondersteuning: Controleren van facturencodering en doorvoeren van aanpassingen in overleg Up-to-date houden van databestanden en systemen Verzamelen, digitaliseren en centraliseren van documentatie (contracten, bestelbonnen, leverbonnen) Controleren en actualiseren van tarieven Onderhouden en controleren van Excel-tabellen Assisteren bij het aanmaken en opvolgen van vorderingsstaten Finance & Cost Control: Opzoeken en verwerken van gegevens voor boekhouding en cost control Uitvoeren van spotchecks ter verificatie van interne procedures Controleren van urenregistratie Analyseren van verschillen en afwijkingen tot op transactieniveau Boekhouding & administratie: Bijstaan bij het afpunten van betalingen Archiveren van documenten  Ondersteunen bij correcties in dagboeken Diverse administratieve taken ter ondersteuning van het finance team Jouw profiel Bachelor denkniveau, bij voorkeur financiële richting Ervaring in administratieve functies, idealiter binnen de bouwsector of projectomgeving Nauwkeurig met oog voor detail Goede kennis van MS Office Communicatief en proactief Zowel zelfstandig als teamgericht kunnen werken Praktisch Locatie: Regio Antwerpen (geen thuiswerk mogelijk) Beschikbaarheid: 5 dagen per week voor zéér lange duur (tussen 5 à 10 jaar) Start: In...

Tijdelijk administratieve medewerker fleet regio Poederlee/Oevelenberg

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Voor onze klant zoeken wij een tijdelijke administratieve freelancer.Volledig beheer Fleet (hoofdfocus) Beheer car-mailbox Vragen personeel over carpolicy, wagen, leasemaatschappij, service-escalaties Wagenwissels administratie Opstart nieuwe leasecontracten (fleet-, finance-, payroll-verwerking) Inlevering wagens (fleet- en finance-admin) Eindfacturatie opvolgen (schade & afrekening Leaseco’s) Communicatie & procesflow naar collega’s Verwerking verrekening schades/boetes richting Payroll & personeel Facturatie: controle + disputeren fouten (BE-NL vloot) Facturatie: afstemming met finance   Projectmatig: Bestelronde einde leasecontracten (17 stuks) Contact keydealers, offertes & onderhandelingen Budgetten vastleggen per categorie Wagenlijst samenstellen obv Leaseco-prijzen Communicatie personeel + Q&A-moment organiseren Carpolicy updaten indien nodig Orders plaatsen bij Leaseco’s   Voorziening wagens starters Ad hoc puzzel: poolparking vs nieuwe orders Schoolverlaters: vast startersmodel EV zoeken (beste prijs & policy-compatibel)   2) Back-up functie HR Payroll Dringende zaken HR-mailbox (ziektemeldingen, vragen) Loonverwerking in E-blox als back-up bij afwezigheid Payroll   Profielvereisten Ervaring in Fleet-processen Zelfstandig & assertief (onderhandelingen met leaseco’s/dealers) Servicegericht naar personeel Communicatief & administratief sterk Cijfermatig & analytisch (budgetten vastleggen & opvolgen) Kennis van E-blox & sociale wetgeving Opstart: 15/12/2025Aantal: 24 uren per week (3 dagen per week)Einde: 05/06/2026Locatie: 100% bij onze klant (regio Poederlee/Oevelenberg)Voor interesse of verdere vragen, graag een bericht via dit...

Cold calling

Categorie:
telemarketing
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Brussel

Wij zijn al 33 jaar gespecialiseerd in kwaliteitsvolle werk- en vrijetijdskledij voor kleine zelfstandigen in de bouw- en landbouwsector.Ter ondersteuning van onze vier vertegenwoordigers zijn wij op zoek naar iemand die telefonisch afspraken kan inplannen bij potentiële klanten.We werken uitsluitend in Wallonië, dus uitstekende kennis van het Frans is noodzakelijk.Het betreft thuiswerk, ongeveer 10 uren per...

Hr Officer - Freelance

Categorie:
hr ondersteuning
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Voor een onderneming in Wetteren zijn we opzoek naar een hands-on HR officer.Takenpakket: Als HR Officer ben je het aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden en zorg je voor een correcte en efficiënte opvolging van HR-processen:Verwerken van prestaties en afwezigheden van vaste medewerkers en uitzendkrachtenBeheer van tijdsregistratie en rapportering als key-user van de toolOpvolging van planning en prestaties van uitzendkrachten in samenwerking met partnersCoördinatie van werkkledij, medische onderzoeken en veiligheidsopleidingenOndersteuning bij rekrutering van operationele (blue collar) profielen: van vacature tot onboardingBeantwoorden van HR-gerelateerde vragen en signaleren van knelpuntenDuurtijd: Minimaal al 3 maanden (mogelijkheid tot verlenging)  Regime: Voltijds of 4/5 (geen thuiswerk mogelijk)Opstart: Zo snel...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.