Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
Voor onze klant zoeken wij een tijdelijke administratieve freelancer.Volledig beheer Fleet (hoofdfocus) Beheer car-mailbox Vragen personeel over carpolicy, wagen, leasemaatschappij, service-escalaties Wagenwissels administratie Opstart nieuwe leasecontracten (fleet-, finance-, payroll-verwerking) Inlevering wagens (fleet- en finance-admin) Eindfacturatie opvolgen (schade & afrekening Leaseco’s) Communicatie & procesflow naar collega’s Verwerking verrekening schades/boetes richting Payroll & personeel Facturatie: controle + disputeren fouten (BE-NL vloot) Facturatie: afstemming met finance Projectmatig: Bestelronde einde leasecontracten (17 stuks) Contact keydealers, offertes & onderhandelingen Budgetten vastleggen per categorie Wagenlijst samenstellen obv Leaseco-prijzen Communicatie personeel + Q&A-moment organiseren Carpolicy updaten indien nodig Orders plaatsen bij Leaseco’s Voorziening wagens starters Ad hoc puzzel: poolparking vs nieuwe orders Schoolverlaters: vast startersmodel EV zoeken (beste prijs & policy-compatibel) 2) Back-up functie HR Payroll Dringende zaken HR-mailbox (ziektemeldingen, vragen) Loonverwerking in E-blox als back-up bij afwezigheid Payroll Profielvereisten Ervaring in Fleet-processen Zelfstandig & assertief (onderhandelingen met leaseco’s/dealers) Servicegericht naar personeel Communicatief & administratief sterk Cijfermatig & analytisch (budgetten vastleggen & opvolgen) Kennis van E-blox & sociale wetgeving Opstart: 15/12/2025Aantal: 24 uren per week (3 dagen per week)Einde: 05/06/2026Locatie: 100% bij onze klant (regio Poederlee/Oevelenberg)Voor interesse of verdere vragen, graag een bericht via dit...
Wij zijn al 33 jaar gespecialiseerd in kwaliteitsvolle werk- en vrijetijdskledij voor kleine zelfstandigen in de bouw- en landbouwsector.Ter ondersteuning van onze vier vertegenwoordigers zijn wij op zoek naar iemand die telefonisch afspraken kan inplannen bij potentiële klanten.We werken uitsluitend in Wallonië, dus uitstekende kennis van het Frans is noodzakelijk.Het betreft thuiswerk, ongeveer 10 uren per...
Ben jij een administratief wonder met een hart voor lekker eten en een neus voor efficiëntie? Dan is dit jouw kans om deel uit te maken van een (h)echt familiebedrijf waar kroketjes de hoofdrol spelen! Wie zijn wij? Wij zijn Lieven, Sophie en Maxim, trotse drijvende krachten achter ons ambachtelijk krokettenbedrijf. Met een enthousiast team van 15 medewerkers produceren wij de lekkerste puree, aardappel-, kaas-, garnaal -en hamkroketjes. Die heerlijke hapjes brengen wij bij onze klanten: van feestzalen en beenhouwerijen, tot supermarkten en traiteurs – vers, lokaal en met liefde gemaakt. Wat ga jij doen? Als administratief medewerker ben jij de schakel tussen onze klanten en productie. Jij zorgt dat alles op rolletjes loopt. Jouw takenpakket: Telefonie – vriendelijk eerste aanspreekpunt voor klanten Bestellingen opvolgen (mail/telefoon) en ingeven in ons systeem Debiteurenbeheer – opvolgen van betalingen Algemene administratie – van facturen tot leveringsbonnen Mee-denken over efficiëntere werkmethodes en interne organisatie Kortom: jij houdt het overzicht, brengt structuur en denkt mee met ons bedrijf. Uurregeling We zoeken iemand voor maximum 12u/week. We bekijken samen wat past – we zijn nog flexibel in de invulling van de uren. We hebben een vaste verlofperiode: jaarlijks sluiten we één week (rond 21 juli). De rest van het verlof stemmen we in overleg af. Wat maakt werken bij ons leuk? Een warme, familiale sfeer – iedereen kent elkaar Veel variatie en vrijheid in je job Korte communicatielijnen – je praat direct met de zaakvoerders Ruimte voor initiatief – jouw ideeën tellen écht mee En uiteraard... gratis...
Voor een onderneming in Wetteren zijn we opzoek naar een hands-on HR officer.Takenpakket: Als HR Officer ben je het aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden en zorg je voor een correcte en efficiënte opvolging van HR-processen:Verwerken van prestaties en afwezigheden van vaste medewerkers en uitzendkrachtenBeheer van tijdsregistratie en rapportering als key-user van de toolOpvolging van planning en prestaties van uitzendkrachten in samenwerking met partnersCoördinatie van werkkledij, medische onderzoeken en veiligheidsopleidingenOndersteuning bij rekrutering van operationele (blue collar) profielen: van vacature tot onboardingBeantwoorden van HR-gerelateerde vragen en signaleren van knelpuntenDuurtijd: Minimaal al 3 maanden (mogelijkheid tot verlenging) Regime: Voltijds of 4/5 (geen thuiswerk mogelijk)Opstart: Zo snel...
Hallo,Wij zijn op zoek naar iemand die onze wordpress website kan updaten. In eerste instantie de SEO/GEO zodat deze beter scoort in de...
Wij zoeken een administratief sterke freelancer, met bij voorkeur een boekhoudkundige achtergrond. Dit betreft een opdracht voor een 16-tal uur per week, deels remote op te nemen, met wekelijks enkele uren aanwezigheid in het HQ, gelegen in de regio van Zwevegem. Dit is een tijdelijke opdracht voorzien voor een 3 à 4 maanden, tot een nieuwe vaste collega wordt aangeworven. Takenpakket:- Opvolging personeelsadministratie van de verschillende vestigingen.- Uitschrijven vacatures, publicatie op VDAB-website.- Uurregistraties maandelijks doorgeven via platform sociaal secretariaat, Officient - Besox. - Controle van de kasboeken (via online tool volledig geautomatiseerd)- Betalingen klaarzetten.- Aankoopfacturen controleren en opladen in Vandelanotte platform .- Diverse administratieve taken (Vb: jaarfacturen elektriciteit - leveranciers vergelijken / bestellingen plaatsen - klaarzetten voor de vestigingen)Belangrijk:- Graag iemand die ervaring heeft met het goed kunnen behandelen van kasboeken.- Boekhoudkundige achtergrond in het kader van een vlotte communicatie met boekhouder, grote +. - Ervaring in de horecasector zeer grote troef. - Graag iemand die snel linken legt, analytisch is en gedreven is om perfectie na te streven maar wel snel kan werken. - Iemand met een open en warme persoonlijkheid die het team...