Freelance administratie regio Berlare

Sandra Van Den Abeele
Hoofdactiviteit: administratie
Woonplaats: Berlare
Linkedin

tweetalig: Frans (moedertaal) - Nederlands 

realisaties:  2 firma's helpen opstarten (van niks begonnen). Heel de administratie op poot gezet.

Heb eerst 9j in Brussel gewerkt bij een groot handelaar van Design meubels. Daar was ik deels directiesecretaresse en deels administratieve medewerkster (facturatie, aankoop, debiteuren opvolging, logistiek, vertaling van prijslijsten,...). Nadien heb ik 7j in Zele gewerkt als allround administratieve bediende bij Eekels (verhuur, verkoop en herstellingen van pompen). De directeur voor België is dan zijn eigen firma opgestart en heeft mij toen gevraagd om hem te volgen. Zo heb ik hem geholpen bij de opstart en was ik verantwoordelijk voor de verhuur afdeling, herstellingsdienst, facturatie, binnendienst verkoop, debiteuren opvolging, vertaling van website, mailings, folders,...

Mijn vriend heeft 3j geleden een textieldrukkerij overgenomen. Ik heb de administratieve gedeelde op mij genomen (van a tot z).

Ik vond dat het nu tijd was om mijn eigen administratiekantoor op te richten en zo is S'Admin.kantoor ontstaan.

Billingue: Français (lange maternelle) - néerlandais

Réalisations: j'ai aidé deux sociétés à organiser leur administration lors de leur fondation.

J'ai travaillé 9 ans à Bruxelles chez Espaces & Lignes (grossiste meubles de Design). J'étais secrétaire de direction mais je m'occupais également de la facturation, des commandes aux fournisseurs, organisation des livraisons, suivit des débiteurs, traduction des listes de prix,...

Ensuite, j'ai travaillé 7 ans à Zele chez Eekels Belgium (vente, location et réparation de pompes).  J'étais employée administrative polyvalente. J'ai commencé par du classement à mi-temps mais j'ai très vite monté l'échelle et suis devenue, temps plein, le bras droit du directeur de location et réparation.

Il y a 4 ans, le patron de Eekels Belgium a décidé de fonder sa proper société et m'a demandé de le suivre. Je l'ai donc aidé à organiser toute l'administration de sa société. J'étais responsable du service de location et de réparation, de la facturation, du suivit des débiteurs, de la traduction du site internet, des mailings et catalogues,... 

Il y a 3 ans,  mon partenaire a repris un magasin/imprimerie de textile. J'ai pris également son administration (de a à z) à ma charge.

Il était alors tant de commencer mon propre bureau d'administration et c'est ainsi que S'Admin.kantoor est née.

Trefwoorden
Administratie, Vertaler Frans Nederlands, Vertaler Nederlands Frans
Sterke woorden
Nauwkeurig, Flexibel, Correct, Betaalbaar, Franstalig
Beschikbaarheid
2 dagen/week
Taalkennis
Nederlands:    perfect
Frans:    moedertaal
Engels:    zeer goed

Stuur deze freelancer een bericht





Niet gevonden wat je zocht? Bekijk het profiel van deze 3 andere freelancers:

Naam Functie Plaats Ervaring
(jaren)
Details
Quinten
AdministratieBikschote2
Fabienne
AdministratieMunsterbilzen30
Mady
AdministratieBrussel25
Deze site gebruikt cookiesIk snap het




Freelance tarieven - Boek Tips voor freelancers - Over Ons - Algemene Voorwaarden - Privacybeleid
Freelancers op competentie of regio - Freelance jobs - Freelance vertalers
Copyright © 2011-2019. FreelanceNetwork.be