Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
OnthaalmedewerkerAls onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel collega’s als bezoekers. Je zorgt voor een warm en professioneel onthaal en neemt daarnaast verschillende administratieve taken op jou. Jouw takenpakket: Beantwoorden van inkomende telefonische oproepen en deze correct doorschakelen of een boodschap noteren indien nodig. Behandelen van de binnenkomende post en dagelijks de brievenbus controleren. Meldingen en vragen over o.a. signalisatie of facturen correct doorgeven aan de bevoegde dienst. Ontvangen van bezoekers, inschrijven, voorzien van een badge en hen eventueel iets te drinken aanbieden. Vergaderzalen reserveren en erop toezien dat deze netjes worden achtergelaten. Beheer van de algemene mailbox: inkomende mails sorteren en doorsturen naar de juiste interne dienst. Tweewekelijks fruit bestellen en broodjes bestellen op aanvraag. Profiel Ervaring als onthaalmedewerker is een pluspunt. Je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels. Kennis van het Duits is een extra troef. Je bent vertrouwd met het MS Office-pakket. Je kan goed omgaan met stress, werkt zelfstandig en weet prioriteiten te...
Je staat in voor:- een nauwkeurige verwerking van offertes en orders- het doorgeven van bestellingen bij leveranciers- de organisatie van de transport- en productieplanningProfiel:- je spreekt vlot Nederlands, Engels en Frans- je werkt nauwkeurig en zelfstandig- je hebt een passie voor bouw en interieur- je bent een optimistisch en gedreven persoonAanbod:- een voltijdse job (40 uur)- Aantrekkelijk salarispakket- een aangename werksfeer in een familiaal bedrijf- grondige on the job...
Voor onze dienst x te Hasselt zijn wij op zoek naar een lesgever Excel voor gevorderden.Het gaat om een interne opleiding voor een groep van 6 à 10 medewerkers, liefst nog dit jaar, die een basiskennis van Excel hebben en zich verder willen verdiepen in o.a.: Geavanceerde formules en functies Draaitabellen en grafieken Gegevensanalyse Eenvoudige automatisering (zoals macro’s) We geven de voorkeur aan een praktische en interactieve opleiding, met voorbeelden die aansluiten op onze dagelijkse werking.Wat de duurtijd betreft, denken wij aan een traject van ongeveer twee dagen (of opgesplitst in modules), maar we staan open voor andere voorstellen afhankelijk van uw visie en...
Voor onze klant zoeken wij een freelance collega, die er een heel strikte en punctuele administratie op na wil houden en onze klant wil ondersteunen in een inhaalfase. Dit betreft een invulling van 24 uur per week, voor een 6-tal maanden.Takenpakket:- Bijstand bij in orde zetten van klantendossiers - Onboarding nieuwe klanten - Diverse administratieve taken Belangrijk: - kennis AdminPulse = pluspunt - in opstart 3 volle dagen per week / na inhaalfase achterstand af te bouwen Profiel: - affiniteit met administratieve formaliteiten en strikte procedures- ervaring in boekhoud-, notaris- of deurwaardersomgeving is een grote plus- goede communicatievaardigheden (ook voor top-down uitleg aan klanten)- discreet, betrouwbaar en proactief in opvolging- structuur, punctualiteit en affiniteit met...
Voor onze klant, een heel boeiend bedrijf actief in een interessante sector, zoeken wij een freelancer die ervaring heeft met administratie, facturatie en rapportering, op lange termijn. Dit betreft een invulling van 16 uur per week, in het begin te werken in 2 volle dagen . Takenpakket:1/ Administratie en facturatie: - Beheer van de mailbox facturatie - Aankopen opvolgen en grondstofverbruiken in kaart brengen - Aankopen uit China: opvolging proforma’s en voorschotbetalingen2/ Financieel beheer: - Openstaande klanten opvolgen - Betalingen voorbereiden en betaalbestanden klaarzetten - Simpele cashflowplanning opstellen - Controle VISA-bonnetjes3/ Rapportering en overleg: maandelijkse deelname aan de bespreking van de rapportages van de accountant en notuleren/bewaken van de actiepuntenBelangrijk: - Opstart met 2 volle dagen per week, flexibiliteit gevraagd volgens de workload (te werken dagen liefst op maandag en vrijdag maar onderling bespreekbaar) - Eigen laptop en smartphone te voorzien- Kennis van Exact Online = sterk pluspunt Profiel: - zelfstandig kunnen werken en zelfzeker zijn - argumenteren en onderbouwen van gebrachte rapportering - overzicht bewaren en structuur brengen in de financiële administratie- gemiddelde kennis van FR/ENG is aangewezen (inhoudelijk mails kunnen...
Om mijn webshop met gepersonaliseerde juwelen online neer te zetten, ben ik op zoek naar een enthousiaste freelancer of student(e) die mij kan ondersteunen bij social media content, planning & community building.Wat ik zoek:Iemand met gevoel voor esthetiek en storytellingErvaring met Instagram, Tik Tok & Facebook Creatief in het maken van posts, captions, visuals, videos (Canva, Capcut)Mee nadenken over contentstrategieën en lanceringFlexibel, betrouwbaar en met een hart voor kleine ondernemingenVlotte pen zowel in het nederlands als in het frans. (Zeer vlot tweetalig zijn, is een vereiste)Wat ik bied:Een fijn project om je creatieve ei in kwijt te kunnen op lange termijnUren (4u/week om te starten, uitbreiding mogelijk optermijn) en tarief in overlegFlexibiliteit: werken wanneer het jou pastEen persoonlijke samenwerking waarbij jouw inbreng écht teltHerken jij jezelf hierin en heb je zin om mee te bouwen aan een merk vol betekenis en emotie?Stuur me dan zeker een berichtje met wat info over jezelf, ervaring en tarief.Tot snel?...