


Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
Freelance Opdracht - Freelance HR Consultant - Bornem/remotex is voor haar klant - actief in B2B elektrificatie en - oplossingen in BeNeLux- op zoek naar een Freelance HR CONSULTANT.Onze klant heeft momenteel een 15 tal medewerkers.Longterm opdracht voor 1 à 1,5 dag per weekBereid om regelmatig op kantoor in Bornem te werken, in combinatie met af en toe remote werk.Takenpakket (focus voornamelijk Hard HR):Loonverwerking/Payroll (ism Acerta) en loonsadministratie - Arbeidsrecht – Arbeidsreglement – Diverse PoliciesComp & Ben (optimalisatie loonpakket, ontwikkelen en onderhouden talent managementprocessen,…)Learning & development (opleidingsplan opmaken & opvolgen, opleidingen organiseren,…)On & offboarding medewerkers: opmaken contractvoorstellen, arbeidscontracten, policies,…Diversen : vragen van medewerkers of management beantwoorden, rapporteringen, verzekeringen, budget,…Recruitment is geen onderdeel van het takenpakket.Profiel:Bachelor of masterdiplomaMinstens 5 jaar ervaring in HR, payroll, loonsadministratie, sociale wetgevingJe woont op haalbare afstand van BornemHeel goede kennis Nederlands, Engels en idealiter FransInteresse om te werken in een technische sectorHeb je interesse in deze leuke, gevarieerde HR...
Taken en verantwoordelijkheden Planning en voorbereiding: Je controleert of alle opdrachten correct zijn ingepland en zorgt ervoor dat de hijsplannen volledig en nauwkeurig zijn uitgewerkt. Overleg en coördinatie: Je organiseert het nodige overleg op de werf en geeft toelichting over de specifieke voorschriften en veiligheidsmaatregelen voor elk project. Aanspreekpunt op de werf: Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel de klant als voor de kraanmannen en riggers ter plaatse. Kostenbewaking en administratie: Je volgt de kosten op, bewaakt het werfbudget en zorgt voor een correcte voorbereiding van de...
Als Veiligheidsadviseur Deelproject ben jij de schakel tussen de werkvoorbereiding en de uitvoering op de bouwplaats. Je adviseert tijdens de voorbereiding en ondersteunt de uitvoering, waarbij je ervoor zorgt dat alle veiligheidsvoorschriften en wet- en regelgeving correct worden nageleefd. Daarnaast werk je continu aan het verhogen van het veiligheidsbewustzijn op de bouwplaats.Taken en Verantwoordelijkheden:Adviseren van de hiërarchische lijn over veiligheidskwesties.Signaleren van trends en, samen met het team, veiligheidsinterventies voorstellen aan de hiërarchische lijn.Analyseren en feedback geven op objectplannen, werkplannen en V&G-plannen.Ondersteunen bij de implementatie van initiatieven voor het verbeteren van de veiligheidscultuur binnen de organisatie.Focussen op positieve acties en medewerkers stimuleren om bij te dragen aan de veiligheid.Samenwerken met collega's van de V&G-dienst om een continue verbetering van het veiligheidsniveau en de veiligheidscultuur binnen de organisatie te waarborgen.Uitvoeren van incidentonderzoeken naar arbeidsongevallen en op basis van de analyse verbetervoorstellen doen.Opvolgen van openstaande veiligheidspunten en deze bespreken met de hiërarchische lijn.In gesprek gaan met werfleiders, ploegbazen en medewerkers over gevaarlijke situaties en handelingen.Deelnemen aan wekelijkse veiligheidscoördinatiestructuren en het formuleren van verbeteringsvoorstellen.ProfielVeiligheidscoördinator niveau B (niveau A is een pré)Preventieadviseur niveau 2Veiligheid voor leidinggevenden (VOL-VCA)Minimaal 5 jaar werkervaring (bij voorkeur in de civiele bouw)Goede beheersing van de Engelse taal ...
Als V&G Manager voor een deelzone ben je verantwoordelijk voor de veiligheid binnen een specifiek deelproject. Je maakt deel uit van het projectteam van de betreffende deelzone en valt hiërarchisch onder de deelzonemanager. Afhankelijk van de grootte van de zone geef je leiding aan meerdere operationele veiligheidsadviseurs. Samen met je team en dat van de deelzone werk je continu aan het vergroten van het veiligheidsbewustzijn op de bouwplaats. Daarnaast ben je functioneel lid van het veiligheidsteam en rapporteer je aan het Hoofd Veiligheid.Adviseren van de hiërarchische lijn over veiligheidskwesties.Signaleren van trends en, samen met het team, veiligheidsinterventies voorstellen aan de hiërarchische lijn.Analyseren en feedback geven op objectplannen, werkplannen en V&G-plannen.Ondersteunen bij de implementatie van initiatieven voor het verbeteren van de veiligheidscultuur binnen de organisatie.Focussen op positieve acties en medewerkers stimuleren om bij te dragen aan de veiligheid.Samenwerken met collega's van de V&G-dienst om een continue verbetering van het veiligheidsniveau en de veiligheidscultuur binnen de organisatie te waarborgen.Uitvoeren van incidentonderzoeken naar arbeidsongevallen en op basis van de analyse verbetervoorstellen doen.Opvolgen van openstaande veiligheidspunten en deze bespreken met de hiërarchische lijn.In gesprek gaan met werfleiders, ploegbazen en medewerkers over gevaarlijke situaties en handelingen.Deelnemen aan wekelijkse veiligheidscoördinatiestructuren en het formuleren van verbeteringsvoorstellen.Actief deelnemen aan vergaderingen met verschillende afdelingen om een multidisciplinaire veiligheidsaanpak op de bouwplaats te realiseren.ProfielJe beschikt over het attest preventieadviseur niveau 1.Ervaring in de civiele sector is vereist.Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht, zowel naar interne medewerkers als externe partijen (zoals opdrachtgevers).Je bent consequent en rechtvaardig en denkt als coach mee over de beste uitvoering van veiligheidsmaatregelen.Je beheerst de Nederlandse taal en hebt bij voorkeur kennis van Frans en/of Engels.Je kunt goed samenwerken met collega's van zowel de eigen V&G-dienst als andere afdelingen (zoals uitvoering, werkvoorbereiding, technische dienst,...
Wij gaan op zoek naar een administratief-financieel sterke freelancer met ruime ervaring in de bouw en dan meer specifiek met openbare aanbestedingen. Dit betreft een zwangerschapsvervanging, we ambiëren een snelle opstart bij voorkeur in een voltijds kader, een 4/5 invulling is ook mogelijk. De opdracht zal lopen tot eind April '26. Takenpakket:- Je fungeert als de rechterhand van de zaakvoerder: betreft mailbeheer, prioriteiten stellen, verantwoordelijkheid opnemen bij toegewezen taken.Je zal een cruciale schakel vormen in de administratieve en financiële opvolging van de werven. - Je zorgt voor de financiële opvolging van de werven, je stuurt vorderingsstaten uit, je herziet en corrigeert facturen. - Je verzorgt borgstellingen. - Je volgt de facturatie op over het volledige project tot het aanvragen van de definitieve oplevering. Belangrijk: - We zoeken een administratief en financieel sterke freelancer. - Je hebt ruime ervaring in de bouwsector op administratief en financieel vlak, specifiek met openbare aanbestedingen. - Je kan je minimum 4/5 engageren tot einde project. Dit betreft een zwangerschap tot begin April, dan wordt er nog overdracht voorzien naar de collega die terug...
We are looking for our customer in region Brussels for an Administrative Support in the purchase departmentStartdate: asap Einddate: 31/12/2026 Locatie: Brussels Regime: Fulltime Budget: 360€/day To support the purchase department, our customer is requesting a service for operational support. The service will be responsible/managing the following service expectations: Administrative service within the purchasing department. Strict follow-up of the purchasing process and the creation of purchase orders within the deadline Support the internal customer & suppliers regarding the purchase orders on SAP and the Ariba network Creation/modification/adaptation of purchase orders in SAP in different purchasing groups. Creation and follow-up of contracts in SAP Monitoring of functional mailboxes Process optimization and collaboration with x team Requirements · Medior experience or Interest in logistic or purchasing processes Good practice of SAP MM and Microsoft applications Knowledge of SAP Ariba is a plus Good analytic, organizational competences Bachelor's degree in a technical and/or administrative field or equivalent experience. Ability to establish a good relationship with internal customers Be proactive and communicate with ease Knowledge of the purchasing process is essential Team player and willing to assist other team members when necessary Autonomous, willingness to learn Additional requirements: French or Dutch mother tongue, good knowledge of the other national language. Very good knowledge of...