Freelance administratie regio Merksem

Christine Hufkens
Hoofdactiviteit: administratie
Woonplaats: Merksem
Linkedin

Hebt u hulp nodig voor uw administratie? Is administratie niet uw favoriete bezigheid? Wordt u overstelpt door administratieve taken?
Tijd om een virtuele assistente in te schakelen!  Ik verzorg uw administratie van A tot Z. Enkele uren per week, continue ondersteuning, tijdelijke ondersteuning, bij u op kantoor of bij mij thuis? Alles is bespreekbaar. Mail naar christine.hufkens@skynet.be of bel me op (0479) 93 43 70 om samen uw project te bespreken.

Waarvoor kunt u zoal bij mij terecht?

  • Algemene administratieve ondersteuning
  • Vertalingen van het Frans en het Engels naar het Nederlands
  • CRM-beheer
  • Transcriptie en dictaatverwerking
  • Personal & Virtual Assistant
  • Marketing assistant
  • Debiteurenbeheer

Nog andere administratieve taken die u liever niet zelf doet? Neem gerust contact op met mij (christine.hufkens@skynet.be) om te bespreken.

 

Trefwoorden
Administratie, Vertaling
Beschikbaarheid
4 dagen/week
Taalkennis
Nederlands:    moedertaal
Frans:    zeer goed
Engels:    zeer goed

Stuur deze freelancer een bericht





Niet gevonden wat je zocht? Bekijk het profiel van deze 3 andere freelancers:

Naam Functie Plaats Ervaring
(jaren)
Details
Lies
AdministratieOtegem10
Caroline
Vertaler/tolkOrmeignies10
Kathleen
AdministratieHuizingen26
Deze site gebruikt cookiesIk snap het




Freelance tarieven - Boek Tips voor freelancers - Over Ons - Algemene Voorwaarden - Privacybeleid
Freelancers op competentie of regio - Freelance jobs - Freelance vertalers
Copyright © 2011-2019. FreelanceNetwork.be