FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

195 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Bart Van de Woestijne

Bart Van de Woestijne

ik ben van 15.30 uur tem 22 uur...
Tobiah Vandam

Tobiah Vandam

Gedreven HR- en recruitmentprofessional met 5 jaar ervaring in talent acquisition, accountmanagement en business...
Umit Bozkurt

Umit Bozkurt

Data Engineer/Data Anayst/BI...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Administratieve Ondersteuning | Ieper

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Voor onze klant zoeken wij een freelance collega, die er een heel strikte en punctuele administratie op na wil houden en onze klant wil ondersteunen in een inhaalfase.  Dit betreft een invulling van 24 uur per week, voor een 6-tal maanden.Takenpakket:- Bijstand bij in orde zetten van klantendossiers - Onboarding nieuwe klanten - Diverse administratieve taken Belangrijk: - kennis AdminPulse = pluspunt - in opstart 3 volle dagen per week / na inhaalfase achterstand af te bouwen Profiel: - affiniteit met administratieve formaliteiten en strikte procedures- ervaring in boekhoud-, notaris- of deurwaardersomgeving is een grote plus- goede communicatievaardigheden (ook voor top-down uitleg aan klanten)- discreet, betrouwbaar en proactief in opvolging- structuur, punctualiteit en affiniteit met...

Administratieve Ondersteuning | Heule

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Voor onze klant, een heel boeiend bedrijf actief in een interessante sector, zoeken wij een freelancer die ervaring heeft met administratie, facturatie en rapportering, op lange termijn. Dit betreft een invulling van 16 uur per week, in het begin te werken in 2 volle dagen . Takenpakket:1/ Administratie en facturatie:     - Beheer van de mailbox facturatie    - Aankopen opvolgen en grondstofverbruiken in kaart brengen    - Aankopen uit China: opvolging proforma’s en voorschotbetalingen2/ Financieel beheer:     - Openstaande klanten opvolgen    - Betalingen voorbereiden en betaalbestanden klaarzetten    - Simpele cashflowplanning opstellen    - Controle VISA-bonnetjes3/ Rapportering en overleg: maandelijkse deelname aan de bespreking van de rapportages van de accountant en notuleren/bewaken van de actiepuntenBelangrijk: - Opstart met 2 volle dagen per week, flexibiliteit gevraagd volgens de workload (te werken dagen liefst op maandag en vrijdag maar onderling bespreekbaar) - Eigen laptop en smartphone te voorzien- Kennis van Exact Online = sterk pluspunt Profiel: - zelfstandig kunnen werken en zelfzeker zijn - argumenteren en onderbouwen van gebrachte rapportering - overzicht bewaren en structuur brengen in de financiële administratie- gemiddelde kennis van FR/ENG is aangewezen (inhoudelijk mails kunnen...

Social Media Content Creator

Categorie:
digital marketeer
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Om mijn webshop met gepersonaliseerde juwelen online neer te zetten, ben ik op zoek naar een enthousiaste freelancer of student(e) die mij kan ondersteunen bij social media content, planning & community building.Wat ik zoek:Iemand met gevoel voor esthetiek en storytellingErvaring met Instagram, Tik Tok & Facebook Creatief in het maken van posts, captions, visuals, videos (Canva, Capcut)Mee nadenken over contentstrategieën en lanceringFlexibel, betrouwbaar en met een hart voor kleine ondernemingenVlotte pen zowel in het nederlands als in het frans. (Zeer vlot tweetalig zijn, is een vereiste)Wat ik bied:Een fijn project om je creatieve ei in kwijt te kunnen op lange termijnUren (4u/week om te starten, uitbreiding mogelijk optermijn) en tarief in overlegFlexibiliteit: werken wanneer het jou pastEen persoonlijke samenwerking waarbij jouw inbreng écht teltHerken jij jezelf hierin en heb je zin om mee te bouwen aan een merk vol betekenis en emotie?Stuur me dan zeker een berichtje met wat info over jezelf, ervaring en tarief.Tot snel?...

Management System Specialist

Categorie:
IT andere
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

IntroductionWij helpen onze klant in hun zoektocht naar een Management System Specialist. FunctionAls Management System (MS) Specialist maak je deel uit van het MS-team dat verantwoordelijk is voor de opzet, implementatie en het onderhoud van het nieuwe Management Systeem SER Doxis. Je zorgt ervoor dat het systeem gebruiksvriendelijk, goed gestructureerd en duurzaam beheerd wordt. Jouw verantwoordelijkhedenTijdens de implementatie Samenwerken met de MS Workstream Lead, QA Manager, business, IT en de vendor om het systeem te ontwerpen en configureren volgens de bedrijfsbehoeften.Ondersteunen bij het afstemmen van bedrijfs- en IT-vereisten. Inbrengen van technische kennis ter ondersteuning van systeemontwerp, configuratie en testen.Deelnemen aan gesprekken met IT en de vendor om ervoor te zorgen dat prioriteiten en compliance-eisen worden gevolgd. Ondersteunen van de QA Manager bij User Acceptance Testing (UAT) en de goedkeuring voor de livegang.Opstellen van gebruiks- en trainingsdocumentatie en bijdragen aan opleidingen en kennisoverdracht aan eindgebruikers.Na de livegang (BAU-fase) Ontwerpen en bijwerken van documentworkflows.Configureren en beheren van gebruikersrechten.Definiëren en onderhouden van documentstatussen, categorieën en metadata.Opzetten en beheren van gekoppelde documenten binnen het systeem.Samenwerken met de QA Manager aan de roadmap en toekomstvisie van het systeem.Fungeren als schakel tussen business, IT en vendor voor systeemgerelateerde vragen.Beheren van wijzigingen, upgrades en verbeteringen ter waarborging van continue meerwaarde. Toezien op datakwaliteit, governance en compliance. Monitoren van systeemprestaties, gebruik en adoptie, en optimalisaties doorvoeren waar nodig.RequirementsOpleiding en ervaring Bachelor- of masterdiploma in ingenieurswetenschappen, informatica, wiskunde of wetenschappen. Aantoonbare ervaring met Document Management Systemen (DMS) – ervaring met SER Doxis is een pluspunt.Ervaring met implementatieprojecten in multidisciplinaire teams.Technische vaardigheden Ervaring met het gebruik, opzetten en onderhouden van DMS, bij voorkeur binnen Management Systemen.Kennis van documentobjecten, workflows, metadata en gebruikersinterfaces in gestructureerde bibliotheeksystemen.Projectmanagementvaardigheden en ervaring in systeemimplementaties.Training- en kennisoverdrachtsvaardigheden richting key users. GedragscompetentiesSterke organisatorische en planningsvaardigheden. Goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.Teamgerichte houding met een proactieve en flexibele werkstijl.Vermogen om duidelijk te communiceren, voortgang te rapporteren en bij te sturen in een dynamische projectomgeving.Prestatie-indicatorenTijdige en kostenefficiënte oplevering van het nieuwe Management System (SER Doxis).Documentatie en procedures tijdig beschikbaar en toegankelijk.Aantal getrainde en actieve gebruikers correct geregistreerd en opgevolgd.OfferOpdracht van lange duurLocatie Noorderlaan + home...

Assistant Business Controller

Categorie:
financiele ondersteuning
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

In deze rol ondersteun je de Business Controller als teamleider controlling en zorg je ervoor dat de financiële processen accuraat verlopen en in overeenstemming zijn met de controllingstandaarden en groepsrichtlijnen. Interesse? Stel je kandidaat!Verantwoordelijkheden : assisteren bij de voorbereiding van financiële rapportages, budgettering, data-analyse, digitale initiatieven, integratie van overnames, ERP- implementatie en algemeen projectmanagement; opstellen van maand-, kwartaal- en jaarverslagen; nauw samenwerken met alle betrokken stakeholders; automatisering ondersteunen van budgettering- en forecastingprocessen; uitvoeren van financiële analyses om trends, afwijkingen en verbeterkansen te identificeren; bijdragen tot automatisering en efficiëntie op het gebied van accounting en interne controle; financiële inzichten verschaffen aan het managementteam; Business Controller ondersteunen bij ad-hoc financiële projecten/taken; deelnemen als Key User bij ERP-implementatie.Duur project : minstens 6 maandenProfielvereisten :Master-diploma;Kennis van boekhoudprincipes en financiële rapportering;Ervaring met projectmanagement en digitale transformatie-initiatieven;Sterke focus op change management binnen de organisatie;Vermogen om problemen analyserend en oplossingsgericht aan te pakken;Stressbestendig en in staat om onder druk projectdoelen en mijlpalen te behalen;Stevige leiderschaps- en communicatieve vaardigheden;Uitstekende beheersing van het Engels is een vereiste.Wij bieden je:de mogelijkheid om je competenties verder te ontwikkelen binnen een professionele omgeving;de mogelijkheid om deel uit te maken van een internationale groep binnen een sterk lokaal gestructureerde organisatie;een job met afwisseling en autonomie binnen een boeiende projectmatige omgeving;een marktconform salaris. Voor Freelancers bieden wij een marktconform tarief...

Content creator social media

Categorie:
social media
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Om mijn webshop met gepersonaliseerde juwelen online sterk neer te zetten, ben ik op zoek naar een enthousiaste freelancer of student(e) die mij kan ondersteunen bij social media content, planning & community building.Wat ik zoek:Iemand met gevoel voor esthetiek en storytellingErvaring met Instagram, Tik Tok & Facebook Creatief in het maken van posts, captions, visuals, videos (Canva, Capcut)Mee nadenken over contentstrategieën en lanceringFlexibel, betrouwbaar en met een hart voor kleine ondernemingenVlotte pen zowel in het nederlands als in het frans. (Goed tweetalig is een vereiste)Wat ik bied:Een fijn project om je creatieve ei in kwijt te kunnen op lange termijnUren (4u/week om te starten, uitbreiding mogelijk optermijn) en tarief in overlegFlexibiliteit: werken wanneer het jou pastEen persoonlijke samenwerking waarbij jouw inbreng écht teltHerken jij jezelf hierin en heb je zin om mee te bouwen aan een merk vol betekenis en emotie?Stuur me dan zeker een berichtje met wat info over jezelf, ervaring en tarief.Tot snel?...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.