Freelance administratie regio Brecht

Elisabeth Suijkerbuijk
Hoofdactiviteit: administratie
Woonplaats: Brecht
Linkedin
www.va-elisabeth.be

Door mijn werkervaring van ruim 20 jaar als assistente/secretaresse in verschillende sectoren, kun je bij mij terecht voor uiteenlopende opdrachten. Gecombineerd met mijn gestructureerde werkwijze, klantgerichtheid met een flinke dosis positiviteit en serieuze talenknobbel maakt dit dat je een groot deel van jouw administratieve taken zorgeloos aan mij kunt overlaten.

Mijn troef is het maken van commerciële vertalingen of het controleren van teksten/vertalingen. Door de combinatie van mijn passie voor talen en een stevige marketingachtergrond ben je hiervoor bij mij aan het juiste adres. Jouw teksten voor marketingmaterialen, websites, etc. worden door mij niet klakkeloos vertaald maar met de nodige klantgerichtheid en met gevoel voor jouw product/diensten. Ik denk steeds met je mee om zo tot het beste resultaat te komen!
Ik vertaal voornamelijk naar het Nederlands, wat mijn moedertaal is, vanuit het Engels, Spaans, Duits of Frans. Op vraag van klanten heb ik ook al vertaald vanuit het Nederlands naar het Engels en van het Engels en Nederlands naar het Duits en dat is prima gelukt, al vraag ik wel om de teksten voor publicatie steeds even te laten nalezen door een native speaker.
Vertalingen naar het Spaans en  Frans die voor intern gebruik zijn bedoeld, kun je zeker ook aan mij over laten. Ik heb een goede kennis van die talen maar mis de finesse voor teksten die voor publicatie bestemd zijn dus dat laat ik liever aan iemand anders over.

Daarnaast kun je bij mij terecht voor diverse administratieve taken: dit gaat van relatief eenvoudige zaken zoals data entry, correspondentie, audio-opnames uittypen, presentaties maken en nieuwsbrieven versturen tot complexere taken zoals meetings en events organiseren, reizen boeken, marketingsupport, projectondersteuning en nog veel meer!

Ik heb ruime ervaring in vooral kmo's/mkb's en familiebedrijven die veelal internationaal opereerden. Doordat ik daarnaast de Nederlandse nationaliteit heb maar inmiddels al 20 jaar in België woon en werk én bovendien een huis heb in Spanje waar ik heel regelmatig kom, kan ik me snel aanpassen aan andere (arbeids)culturen.
Meer weten over wat ik van je kan overnemen, wie ik ben, hoe ik werk en wat mijn tarieven zijn? Contacteer me dan of neem een kijkje op mijn website: www.va-elisabeth.be.

Trefwoorden
Administratie, Teksten corrigeren, Teksten op schrijffouten nalezen, Teksten uittypen, Vertaler Duits Nederlands, Vertaler Spaans Nederlands, Vertaler Engels Nederlands, Vertaler Frans Nederlands, Travel Planning, Email Handling, Marketing ondersteuning, Facebook Marketing, Event-coordination, Data-input, Hr ondersteuning, Invoicing, Verzekeringen, Microsoft PowerPoint, Microsoft Excel, Microsoft Word
Sterke woorden
Gestructureerd, Klantgericht, Taalvaardig, Flexibel, Ervaren
Beschikbaarheid
3 dagen/week
Taalkennis
Nederlands:    moedertaal
Frans:    goed
Engels:    perfect
Duits:    zeer goed
Spaans:    goed

Stuur deze freelancer een bericht





Niet gevonden wat je zocht? Bekijk het profiel van deze 3 andere freelancers:

Naam Functie Plaats Ervaring
(jaren)
Details
Sandy
AdministratieLennik20
Koen
Financiele ondersteuningZoersel25
Christine
AdministratieZottegem20
Deze site gebruikt cookiesIk snap het




Freelance tarieven - Boek Tips voor freelancers - Over Ons - Algemene Voorwaarden - Privacybeleid
Freelancers op competentie of regio - Freelance jobs - Freelance vertalers
Copyright © 2011-2019. FreelanceNetwork.be