FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

195 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Hendrik Vermuyten

Hendrik Vermuyten

...
Steven De Clerck

Steven De Clerck

Resultaatgericht met sterke leiderschapsvaardigheden en communicatieve vaardigheden, en een scherp oog voor kwaliteit...
Anne Leplae

Anne Leplae

Als HR- en Talent Acquisition professional ondersteun ik organisaties doorheen het volledige HR-traject — van search...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Album layouts maken

Categorie:
grafisch vormgever
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Tussen 5 en 10 album layouts per week te maken. 15 spreads ca. 40 foto'sEventueel inclusief eenvoudige...

Coördinator Bouwadministratie

Categorie:
projectleider
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Voor een langdurig bouwkundig project te Antwerpen zoeken we iemand met ervaring in de rol van documentbeheerder in de bouwsector. Je zorgt ervoor dat alle procedures tijdig en correct worden opgestart, toegepast en opgevolgd. Documenten zoals plannen, keuringen en werfverslagen verwerk je zorgvuldig: je verzendt, klasseert en archiveert alles volgens de geldende richtlijnen. Via documentbeheerssystemen beheer je projectdocumenten, bewaak je workflows en draag je bij aan een vlotte administratieve organisatie van de werven. Daarnaast verzorg je de communicatie en documentuitwisseling met de opdrachtgever en andere betrokken partijen via het digitale platform. Je werkt nauw samen met projectleiders, werfleiders, aankoop, etc. . Je schakelt vlot tussen verschillende taken en behoudt overzicht, ook wanneer het tempo op de werven hoog ligt. Dankzij jouw gestructureerde aanpak kunnen de teams op het terrein rekenen op correcte werkplannen en een goed georganiseerde administratie. Je hebt bij voorkeur ervaring met het opstellen van gedetailleerde werkplannen; Je bent bekend met verschillende planningssoftware en -systemen; Je hebt zin voor innovatie, werkt graag zelfstandig; Je bent een organisatorische duizendpoot die graag orde op zaken stelt en nauwkeurig en nauwgezet werkt; Je kan vlot werken met Microsoft Office pakket; Je hebt een vlotte kennis van het Nederlands, zowel mondeling als...

Finance Support

Categorie:
boekhouden
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Wij zoeken een tijdelijke Finance Support (24u/week) om een midsize KMO in volle groei te versterken! Ben jij nauwkeurig, betrouwbaar en heb je een eerste ervaring in boekhouding? Dan is dit jouw kans! Jouw taken - Financiële administratie: Bijhouden en beheren van inkomende en uitgaande financiële transacties. - Debiteuren- en crediteurenadministratie: Correct registreren en opvolgen van openstaande posten. - Factuurverwerking: Controleren en verwerken van inkomende facturen en declaraties. - Rapportage-ondersteuning: Assisteren bij de voorbereiding van financiële rapportages. - Communicatie: Beantwoorden van vragen van collega’s en externe partijen. - Ad-hoc ondersteuning: Uitvoeren van diverse administratieve taken en opvolgen van de finance-mailbox. Wat we zoeken - Nauwkeurig en oog voor detail in het verwerken van financiële informatie - Betrouwbaar en integer in het omgaan met gevoelige financiële gegevens - Basiskennis boekhouding & financiën - Ervaring met boekhoudsoftware (bij voorkeur Bob Sage en Odoo) en MS Office (Excel) - Goede communicatieve vaardigheden, intern met collega's en externe partijen. - Organisatorisch sterk en in staat meerdere taken tegelijk te beheren - Analytisch vermogen om financiële gegevens te controleren en te analyseren Praktisch ? Locatie: Gentse regio – thuiswerk...

Internal Communication Officer

Categorie:
communicatie
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Jouw missie  Als Internal Communication Officer speel je een sleutelrol in het creëren en verspreiden van heldere, aantrekkelijke en strategisch afgestemde interne communicatie. Jouw focus ligt op HR-gerelateerde informatie. Je draagt bij aan de schriftelijke interne communicatie via mail en interne website (SAM) of sharepoint, maar je staat ook in voor de organisatie van events voor (een deel van) de medewerkers.  Jouw verantwoordelijkheden 1. Interne communicatie – schrijven en publiceren Schrijven en publiceren van interne communicatie op ons intranet (SAM) en op de interne schermen. Je bent SPOC voor de HR-gerelateerde onderwerpen en strategie gerelateerde communicatie. (bijscholing, omscholing, DEI, welzijn & vitaliteit, verandering, communicatie, zuurstof, ambitie27, toekomstbestendig gedrag...) Je zit op regelmatige basis samen met het HR-team om op de hoogte te zijn van de aankomende communicatieonderwerpen en timings. Proactief onderwerpen en communicatiekansen detecteren. Variatie brengen in artikelformats (vb. geschreven, audiovisueel) om de betrokkenheid van medewerkers te vergroten. 2. Organisatie van interne events Voorbereiden en organiseren van Culture Updates voor het Leadership Team (1x/kwartaal), in samenwerking met het HR-team. Organisatie van intern Who is Who event waarbij teams hun activiteiten delen met de rest van het bedrijf. Voorbereiden en organiseren van de Staff Party. Ondersteunen bij de organisatie van de Townhalls(1x/kwartaal) Ondersteunen bij de organisatie van de Kick-off (januari) 3. EVP- en ambassadeurscommunicatie Je helpt HR met het inhoudelijk voorbereiden van EVP-gerelateerde interne of externe communicatie.   Je bent medeowner van het Haiilo platform waarmee we van onze interne medewerkers merkambassadeurs maken op social media.  Jouw profiel Uitstekende schrijfvaardigheden in het Nederlands en/of Frans. Creatief, initiatiefrijk en in staat om relevante communicatiekansen te spotten. Ervaring met het organiseren van interne events en communicatieprojecten. Sterk projectmanagement. In staat om autonoom met senior management af te stemmen. Vlot met interne publicatietools (zoals SAM) en multimedia contentcreatie (zoals PremierePro). Inzicht in businesscontext en het vermogen om complexe informatie helder over te...

Financieel administratief profiel

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Voor onze klant in Stabroek ben ik opzoek naar een Financieel administratief profiel  - 3 dagen per week ter plaatse, dagen te bespreken. - Opdracht tot eind januari 2026, eventueel met verleningProfiel:Bachelorniveau (financiën) – denkwijzeFinanciële administratieve achtergrond (facturist)Ervaring in de haven als scheepsafrekenaar, facturist, expediteur, …Rustige persoonlijkheid, maar wel een dynamische administratieve duizendpoot die sociaal isCijfermatig gevoel & graag dossiers bezigKennis van BTW BEBij interesse, graag zo snel mogelijk jullie CV, uurtarief en 2 referenties die ik mag contacteren, indien ik deze gegevens nog niet...

Lesgever ecodriving code 95

Categorie:
chauffeur
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
1 - 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Wij zijn op zoek naar freelance lesgevers voor (praktijk) ecodriving in het kader van vakbekwaamheid code 95.Wij hebben een erkenning maar zoeken nog lesgevers om de praktijk hiervan sneller te kunnen...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.