FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

166 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Diala Kassem

Diala Kassem

Ambitieuze finance professional met brede ervaring in accounting en administratie binnen internationale organisaties....
Lorana Steinbach

Lorana Steinbach

Drietalig NL/FR/ENG, sterke communicatieve skillsHR-BP, Recruitment, onboarding & talent developmentAssessment,...
Sara Vertongen

Sara Vertongen

Woorden nodig die de gevoelige snaar raken, én je doel? Werk je bij een vzw, ngo, merk of impactorganisatie die...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Freelance Assistant Editor for Frontline Learning Research

Categorie:
copywriting
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Your Role As a freelance Assistant Editor you will work closely with the Editors-in-Chief, Action Editors, and the X office to ensure smooth publication workflows. You will be responsible for the non-scientific tasks that make our journal professional, reliable, and attractive to authors and readers. Your tasks and responsibilities Plagiarism & AI checks Run plagiarism checks on accepted manuscripts using licensed softwareSupport implementation of AI-check tools (to be specified) Copy-editing Edit manuscripts for language, spelling, and styleEnsure clarity, consistency, and adherence to journal guidelines Production support Format manuscripts (basic HTML mark-up)Allocate manuscripts to journal issues and publish via OJSManage communication with authors regarding copy-editing acceptance Visibility & promotion[PW1]  Assist with flyer design and online marketing materialsSupport website management and updates Communication & coordination Communicate with authors, editors, and the X office on publishing issuesProvide secretarial support for meetings (agenda, minutes, scheduling tools)Help prepare materials for FLR Editorial Board meetings and conference presentations Your profile ·         Advanced editorial and linguistic skills in English ·         Experience with academic copy-editing (preferably in education or social sciences) ·         Familiarity with online journal systems (OJS experience is a plus) ·         Basic HTML formatting skills ·         Excellent communication and organizational skills ·         Ability to work independently and meet deadlines What does Xoffer? ·         Flexible freelance contract ·         After a more intensive onboarding period, a long term estimate is 20 hours/month. ·         Opportunity to contribute to the growth of a respected international journal ·         Collaboration with an engaged editorial team and X office ·         Remote work with occasional travel opportunities (e.g.,...

Commerciële Rechterhand Zaakvoerder | Operationeel | Strategisch | Lange Termijn

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Voor onze klant zoeken wij een Commerciële Rechterhand van de zaakvoerder. Iemand die het bedrijf mee zal sturen in een rechterhand functie, zowel operationeel als op vlak van ideeën aanbrengen en optimalisatie. Je kan hier een spilfiguur vormen en het bedrijf verder mee gaan professionaliseren. Dit is een opdracht op lange termijn, we ambiëren een invulling van een 2 à 3 dagen per week, nog verder praktisch af te stemmen. Na inwerking kan er eventueel één dag remote gewerkt worden. Takenpakket:- Je biedt ondersteuning in de organisatie omtrent sales in het bedrijf.- Je brengt de commerciële activiteiten in kaart, je volgt de volumes mee op, je volgt de verkopen mee op, op organisatorisch vlak.- Je assisteert in de opmaak van een nieuwe website, je draagt je steentje bij om mee verder te professionaliseren maar je neemt ook de operationele kant mee op, zoals klantenprofielen en producten aanmaken op de website. - Je zal een tussenlink vormen tussen verschillende diensten, je volgt alles mee op vlak van sales, zowel operationeel als strategisch. - Je denkt mee naar plan van aanpak  en verkoopstructuren in eenhandelsorganisatie. - De entiteit verkoop hangt aan de productie, dit is een apart gegeven maar moet wel samen fungeren, je assisteert hierbij. - Je bent iemand strikt, doel- en resultaatsgericht. Belangrijk:- Je hebt ruime ervaring als commerciële freelancer in een gelijkaardige functie. - Je bent iemand die strikt handelt en streng kan zijn waar nodig om de neuzen in dezelfde richting te krijgen. - Je hebt eerder succesvol gefungeerd als dé rechterhand van de zaakvoerder in een commercieel...

Technisch Tekenaar | Roeselare | Interieur | Zwangerschapsvervanging

Categorie:
technisch tekenaar
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Wij assisteren onze klant, actief in de interieur inrichting, waar wij al veel jaren mee samenwerken en met heel veel plezier, in de zoektocht naar tijdelijke versterking aan de tekentafel, als technisch tekenaar, in het kader van een zwangerschapsvervanging.Je kan idealiter nog opstarten in december '26  om nog een mooie overdracht te krijgen van de collega die in zwangerschapsverlof gaat vanaf het collectief verlof op 20 December '25. De opdracht wordt voorzien te lopen tot eind Mei '26.We ambiëren een voltijdse invulling, maar 4/5 of 3/5 invulling is ook een mogelijkheid.Takenpakket:Je brengt de ontwerpen tot leven in de vorm van gedetailleerde technische plannen die rechtstreeks richting atelier vertrekken via het programma Korpus van Vlecad.Je tekent maatwerkkasten, dressings en totaalinterieurs uit.Je werkt samen met het atelier om elk detail kloppend te krijgen, van eerste schets tot perfecte montage.Je denkt mee, controleert, past aan, en zorgt dat elk plan klopt tot op de millimeter.Belangrijk: Je heb ruime ervaring als freelancer als technisch tekenaar in een vergelijkbare functie in het interieur.Kennis van het programma Korpus (Van Vlecad) is een grote troef, ervaring met een gelijkaardig programma is een must.Wij verwachten een engagement voor het volledig project, in een voltijdse, 3/5 of 4/5...

Electrical Designer ( regio Kempen )

Categorie:
engineering
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Voor het designteamvan onze klant zoeken we een enthousiaste Ontwerper/Tekenaar die zich thuis voelt in EPLAN en Caneco. Je werkt in een hecht team van elektrische tekenaars en bent mee verantwoordelijk voor het uitwerken van elektrische ontwerpen, schema’s en technische plannen. Wat ga je doen? Voorbereiden van ontwerpopdrachten (nieuwe installaties of aanpassingen) en verzamelen van ontbrekende informatie Bestuderen van schetsen, plannen en ontwerptekeningen Uitvoeren van opmetingen en controleren van aangeleverde info Uitwerken van elektrische ontwerptekeningen zoals: schema’s (EPLAN, AutoCAD) PID’s gebouw- en leidingplannen Maken van technische berekeningen (o.a. sterkte-, spannings- en kabelberekeningen) Selecteren van materialen en componenten volgens technische, veiligheids- en economische vereisten Bijhouden en actualiseren van het tekeningenbestand zodat alle partijen met de meest recente documentatie werken Registreren van versiebeheer en opvolgen van de tekenflow Ondersteunen van projectteams met technische input en oplossingen Opstellen van lastenboeken, prijsvragen en technische constructiedossiers Uitwerken van CE-, MOC- en constructiedossiers of deze controleren voor finale...

Administratief Bediende Werkplannen

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Je bent verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van de dienst waar je terechtkomt. Je start diverse administratieve procedures tijdig op, past ze zorgvuldig toe en volgt ze op. Je verzorgt het verzenden, verspreiden, klasseren en kopiëren van documenten en zorgt voor een correcte archivering volgens de richtlijnen. Je verzamelt documenten en laadt deze op in het documentbeheersysteem. Je zorgt ervoor dat documenten gepubliceerd worden volgens de afspraken en volgt ze op wat betreft workflows en goedkeuringen. Je onderhoudt administratieve procedures en handleidingen en draagt actief bij aan veranderingsprocessen. Je verzorgt de communicatie en documentuitwisseling met de opdrachtgever via het digitale platform en lost problemen op waar nodig. Je schakelt snel tussen verschillende taken en bent daardoor in staat om effectief een werkplan op te maken. Je hebt inzicht in de uit te voeren werken (training on the job wordt voorzien). Functie-eisen Je hebt een diploma hoger middelbaar onderwijs /informatiebeheer of bouwkundig. Ervaring in de rol van documentbeheerder (in de bouwsector) is een plus. Je hebt bij voorkeur ervaring met het opstellen van gedetailleerde werkplannen. Je bent bekend met verschillende planningssoftware en -systemen. Je hebt zin voor innovatie, werkt graag zelfstandig. Je bent een organisatorische duizendpoot die graag orde op zaken stelt en nauwkeurig en nauwgezet werkt. Je kan prioriteiten stellen en deadlines behalen. Je bent contactvaardig en communicatief. Je kan vlot werken met Microsoft Office pakket. Je hebt een vlotte kennis van het Nederlands, zowel mondeling als ...

Office Assistant

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

At X, the Office Assistant plays a key role in ensuring smooth day-to-day operations of the office and supporting the management team with organizational and administrative tasks. You’ll manage logistics, travel, and office coordination with an eye for detail and efficiency. From travel bookings to internal events, you’ll help create a seamless and pleasant work environment for all Sentiants.This role is ideal for someone highly organized, proactive, and service-minded, who enjoys balancing independent tasks with collaborative projects.Key ResponsibilitiesOffice & Administrative Support: Manage day-to-day office operations for a smooth functioning of the workplace.Finance Support: Support our CFO in filtering incoming invoices.Asset Management: Manage the ordering, distribution and return of company assets.Travel & Logistics: Organize team travel bookings, ...Events & Organization: Support People Partner in coordinating gifts, events & company merchandising.The IndividualHighly organized, with a natural ability to keep tasks, schedules, and information in order.Detail-oriented and careful, ensuring accuracy in documents, communication, and follow-through.Proactive in anticipating needs and solving issues before they become big ones.Comfortable multitasking different tasks throughout the day.Approachable and friendly, creating a positive experience.Reliable and consistent, someone others can depend on to keep the office running smoothly.A strong communicator who is clear, professional, and comfortable interacting with a variety of people.Adaptable and open to learning new tools, processes, and technologies.Excellent communication skills in Dutch and English, both written and spoken.Strong proficiency with Gmail and MS Office (Excel, PowerPoint, Word)....

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.