Freelance administratie regio Keerbergen

Melissa Van Der Veken
Hoofdactiviteit: administratie
Woonplaats: Keerbergen
Linkedin
www.mesavb.com

Na meer als 10 jaar te werken als Management Assistant & Executive Assistant heb ik besloten mijn eerste stappen in het ondernemerschap te zetten en de professionele uitdaging aan te gaan een eigen Virtual Assistance bedrijf op te richten. MeSa richt zicht op uw toekomst. Aangezien het hele ondernemerschap meer en meer van op afstand gebeurt, meer flexibiliteit en gewoon meer vraagt, willen wij dat u ook kan profiteren van deze nieuwe uitdagingen.

Bij MeSa hebben we er onze missie van gemaakt om ondernemers bij te staan met virtueel maatwerk wat betreft uw Office Support. Door uw Office Management over te nemen, worden we effectieve virtuele business partners. Wij creëren tijd, maken zaken efficiënter zodat u meer ruimte heeft voor groei.

You take care of business, while we take  care of your business administration!  

Tijdens mijn carrière heb ik ervaring vergaard op veel uitlopende gebieden zoals event & organisation management, beheer van agenda's en time management, ik behandel alle mogelijke administratie, offertes opvolgen, facturatie, contract databases, personeelszaken, travel management, .... Gezien mijn ervaring in zeer multinationale omgevingen, sta ik u bij in zowel het Engels, Frans, Nederlands of Duits.

Ik ben een Bachelor Office Management die houdt van een uitdaging, ik bijt mij graag in zaken vast, werk proactief en flexibel. Alhoewel ik zeer onafhankelijk werk, hecht ik veel belang aan een goede communicatie aangezien dit leidt tot langdurige professionele relaties waar beide partijen zich goed bij voelen. Ik coach u naar een betere organisatie, werk er motiverend en sta op hoge kwaliteit.

Vraag gerust meer info, ik sta ter uwer beschikking

Trefwoorden
Selecteer hier je hoofdactiviteit?, Administratie, Personeelsadministratie, Travel Planning, Time Management, Event Management, Agendabeheer, Opmaak documenten, Presentaties, Virtual, Microsoft Office, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Outlook, Social media, Personeelsadministratie, Office-manager, Office Administration
Sterke woorden
Proactief, Professioneel, Flexibel, Enthousiast, Klantgericht
Beschikbaarheid
5 dagen/week
Taalkennis
Nederlands:    moedertaal
Frans:    zeer goed
Engels:    zeer goed
Duits:    zeer goed

Stuur deze freelancer een bericht





Niet gevonden wat je zocht? Bekijk het profiel van deze 3 andere freelancers:

Naam Functie Plaats Ervaring
(jaren)
Details
Isabelle
AdministratieAsse20
Veerle
AdministratieSint-Katherina-Lombeek19
Els
AdministratieNijlen10
Deze site gebruikt cookiesIk snap het




Freelance tarieven - Boek Tips voor freelancers - Over Ons - Algemene Voorwaarden - Privacybeleid
Freelancers op competentie of regio - Freelance jobs - Freelance vertalers
Copyright © 2011-2019. FreelanceNetwork.be