


Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
Voor een boeiend productiebedrijf in West-Vlaanderen kijken we uit naar een ervaren (freelance) hr business partner.Je hebt een passie voor én ervaring met operationele samenwerking met zowel blue als white collar medewerkers.Je gaat graag hands-on aan de slag met onboarding, opvolging en evaluatie van medewerkers, offboarding en alle hierbij horende processen.Op vlak van performance management werk je ook graag samen met en voor leidinggevenden. Je geeft advies en helpt waar mogelijk.Affiniteit hebben met payroll is een troef.Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels.Timing: asap en bij voorkeur...
Wij zijn op zoek naar:een Business Angel die ervaring heeft in de Food & Beverage sector. 2 à 3u per week om te sparren met onze klant Opdracht: opnieuw een 'kader' bouwen , een structuur en overzicht creëren in samenwerking met de huidige 2 medewerkers binnen de administratie. een Office Angel die 'eventueel' ervaring heeft in de Food & Beverage sector. 10 à 20u per week ter ondersteuning van het huidige admin teamOpdracht: orders verwerken, post verwerken, klassement, ...Opstart vanaf januari. Tarieven verschillen tussen Business en Office AngelLocatie:...
We zoeken een freelancer die office management taken combineert met management ondersteuning.Start: zo snel mogelijk – 4/5de, volledig on site in Hasselt. Jouw taken (o.a.): Agenda- en mailboxbeheer Voorbereiding raden van bestuur & directiecomités (agenda, presentaties, nauwkeurig & foutloos) Professioneel onthaal van bezoekers Office management (bestellingen, praktische organisatie, …)Wie zoeken we?Iemand met ervaring in office administratie, (executive) assistance, onthaal/receptie of office management, die snel kan schakelen en nauwkeurig werkt. Interesse of iemand in gedachten?Dan plannen we graag een vrijblijvend gesprek...
Houd jij van de wereld van geuren en heb je een neus voor sales? Dan is dit jouw kans! X is op zoek naar een enthousiaste en strategische Freelance Sales Professional om ons team te versterken. Iemand die net zo gepassioneerd is over onze producten als wij, en die met flair en overtuiging nieuwe deuren kan openen.Wie zoeken wij?Een vlotte prater: Je legt gemakkelijk contact en weet mensen te inspireren met jouw verhaal.Een bundel van enthousiasme: Jouw energie is aanstekelijk en je gelooft oprecht in wat je verkoopt.Een out-of-the-box denker: Je ziet kansen waar anderen ze niet zien en komt met creatieve oplossingen.Een strategisch meesterbrein: Je weet hoe je targets moet behalen en bouwt duurzame relaties op.Cijfermatig sterk: Je analyseert resultaten en stuurt bij waar nodig om optimale prestaties te leveren.Wat ga je doen?Het actief benaderen van potentiële klanten (B2B en/of B2C, afhankelijk van de focus van X).Het presenteren van onze unieke geurcollecties en het creëren van onvergetelijke belevingen.Het opbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties.Het meedenken over salesstrategieën en marketingacties.Wat bieden wij?De vrijheid van freelance werk met flexibele werktijden. Beginnend 1 d/ week (8 uren)Een aantrekkelijke commissiestructuur.De kans om te werken met een prachtig product en een gepassioneerd team. Er is zelfs binnenkort een teamlancerdag gepland.Volop ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke groei. We kunnen niet wachten om je te...
Als freelance sales werk je opportuniteitsgedreven en resultaatgericht:Je gaat actief op zoek naar consultancy-opdrachten bij bedrijven, partners of eindklantenJe benadert klanten met concrete, beschikbare profielen van Onepoint ConsultJe introduceert onze consultants bij klanten en brengt vraag en aanbod samenJe volgt gesprekken en feedback op tot aan een effectieve matchJe stemt af met Onepoint Consult over beschikbaarheid, tarieven en startdat De focus ligt niet op algemene accountopbouw, maar op het zo snel mogelijk plaatsen van bestaande kandidaten.Samenwerking & vergoedingJe werkt als zelfstandig freelancerVergoeding gebeurt via een vaste fee per succesvolle matchGeen vaste targets, geen exclusiviteit – wel duidelijke afspraken per profielLange termijn samenwerking mogelijk indien de samenwerking vlot looptWat verwachten we van jou?Ervaring in sales, staffing, recruitment of consultancyJe weet hoe je profielen commercieel moet positionerenJe bent proactief en durft klanten koud of warm te benaderenJe werkt zelfstandig en communiceert transparantEen bestaand netwerk is een plus, maar geen mustWat bieden wij?Een duidelijke, eenvoudige samenwerkingConcrete profielen om meteen mee aan de slag te gaanSnelle besluitvorming en korte lijnenCorrecte vergoeding per resultaatMogelijkheid om op termijn meerdere profielen te...
Al meer dan 50 jaar worden onze collecties in huis gecreëerd en voornamelijk geproduceerd in Europa. Met onze slow fashion aanpak gaan we voluit voor items van hoge kwaliteit, die zo ethisch en duurzaam mogelijk geproduceerd worden. We werken samen met partners die onze visie delen: zorg dragen voor mens en planeet. Onze collecties worden verdeeld via onze eigen merkenwinkels én via een uitgebreid netwerk van multimerken boetieks zowel in België als over de landsgrenzen heen. FFDI verstrengelt passie voor mode, kwaliteit en vakmanschap. Voor onze retail winkels Antwerpen , Antwerpen/Latem/Knokke/Kortrijk, Latem/Gent/Antwerpen zijn we op zoek naar een enthousiaste en klantgerichte flexi-jobber/zelfstandige: IN-STORE STYLING & SALES ADVISOR Jouw rol - Je verwelkomt klanten en begeleidt hen tijdens hun winkelbezoek - Je creëert een warme, persoonlijke en inspirerende winkelbeleving - Je adviseert klanten bij het samenstellen van hun outfit, met focus op styling én commerciële doelstellingen; zonder te pushen. Je stelt een duurzame relatie met jouw klant voorop. - Je zorgt voor een inspirerende winkelpresentatie via visual merchandising en het regelmatig aanpassen van onze etalages. - Je helpt klanten bij het kiezen van hun outfit. - Je volgt omzet, KPI’s en targets actief op - Je bent verantwoordelijk voor het stockbeheer in jouw winkel Jouw profiel: - Je hebt enkele jaren verkoopervaring in fashion retail - Je bent klantgericht en commercieel ingesteld - Mode is jouw passie en dat straal je uit - Je hebt orde en structuur en kan vlot overweg met een PC/ laptop en kassa-systeem (Fashine of Shopify) - Je bent flexibel ingesteld en weet dat weekendwerk op zaterdag en/of zondag kan deel uitmaken van de dagen dat we jou willen inschakelen - Je hebt een verzorgd voorkomen en bent spontaan, creatief en gaat met respect om met de klanten alsook jouw collega’s Heeft bovenstaande functie jouw interesse gewekt en wil jij deel uitmaken van...