


Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
? VACATURE — Freelance Administratieve Medewerker (Hybride) Ben jij een gestructureerde, zelfstandige en nauwkeurige admin-professional die graag orde brengt in creatieve bedrijven? Heb je ervaring met administratie, planning en backoffice? Dan ben jij misschien de freelancer die wij zoeken. ? Wie zijn wij? X is een professionele fotostudio gespecialiseerd in zwangerschaps- en portretfotografie. We draaien een hoog tempo, met veel shoots per week en een warm, persoonlijk contact met elke klant. Daarom zoeken we iemand die op administratief vlak rust, overzicht en structuur brengt. ? Wat ga je doen? (Jouw taken) Je ondersteunt de studio op administratief, organisatorisch en logistiek vlak. Een greep uit je taken: ? Administratie facturen opmaken betalingen controleren onbetaalde facturen opvolgen bonnetjes verzamelen & digitaliseren documenten klaarzetten voor de boekhouder eenvoudige rapporten maken ? Operationele ondersteuning mailbox sorteren (belangrijke mails markeren voor de fotograaf) planning (agenda) dubbelchecken klantendatabase bijhouden digitale mappen en galerijen klaarzetten ? Logistiek (in de studio) verzendlabels printen pakketjes inpakken en versturen albums en prints controleren bij levering stock & materialen checken ? Samenwerking met team samenwerken met Stacha (intake) en Kris (albums) status van albums en bestellingen bijhouden wekelijkse rapportage aan Stefan ? Wat NIET tot je taken hoort geen klantcommunicatie geen verkoop geen creatieve of fotografische taken geen albumontwerp ? Werkvorm: Hybride Het grootste deel van het werk kan van thuis uit. ? Thuis (70–80%) administratie boekhouding mailboxsortering planning check digitale organisatie rapportage ? Studio Mechelen (20–30%) 1 dag per week of 2 halve dagen: pakketjes labels voorraadcheck leveringen controleren fysiek werk dat niet op afstand kan ? Wat verwachten we van jou? je werkt zelfstandig en nauwkeurig je bent ordelijk en houdt van structuur je kan stiltes en piekmomenten aan je bent digitaal sterk (Drive, Excel, Gmail, …) je communiceert helder je kan prioriteiten inschatten je bent discreet en betrouwbaar je denkt proactief mee ? Wat bieden we? vaste freelance opdracht lange termijn samenwerking mogelijk flexibel werk (uren zelf in te delen) combinatie remote + in-studio samenwerken in een warme, respectvolle sfeer marktconforme vergoeding, afhankelijk van ervaring ? Uren & start gemiddeld 8–12 uur per week mogelijk uit te breiden naar 20u/week hybride werk start: zo snel...
Je bent creatief en ook technisch sta je sterk in je schoenen. Je vindt het boeiend om verschillende projecten en dossiers over te nemen, zorgvuldig uit te werken en op te volgen in een inspirerende omgeving. Je werkt de technische plannen uit en maakt de planning, meetstaat en raming op in overleg met de zaakvoerders. Je brieft aannemers en volgt de werf op.Ergens in je kast ligt een diploma interieurarchitectuur. Je kunt werken met VectorWorks en Sketch Up. Je bent flexibel en je krijgt het gezellig warm van veelzijdige projecten. Je werkt nauwgezet en zet je veerkracht in wanneer het nodig is. En wat mag jij van ons verwachten? Eerst en vooral kan je starten als freelancer of als bediende met een tijdelijk contract met optie vast. Je start met boeiende ontwerpopdrachten met veel variatie. Je krijgt ook fijne collega’s en de ruimte om bij te leren en te groeien. Je neemt projecten over en wordt bijgestaan met woord en daad door het hele team. Je staat er immers nooit alleen...
Ben jij op zoek naar een bijverdienste, deeltijdse of full time job?Xis een toonaangevend marktonderzoeksbureau. Voor onze CIM Radio & CIM Establishment studies zijn wij op zoek naar face-to-face interviewers die ons team willen versterken.Als face-to-face interviewer werk je in eigen regio, op de momenten die voor jou het best uitkomen. Een flexibel werkschema zonder file.Hoe ziet de job van een face-to-face interviewer eruit?- Na een bondige uitleg over de studies ben je klaar om zelfstandig interviews af te nemen.- Hiervoor ontvang je het nodige materiaal zoals een laptop.- Alvorens je de baan op gaat bereid je de afname van het interview voor aan de hand van adressenlijsten die wij bezorgen.- Je zal de respondenten overtuigen om deel te nemen aan onze studie.- Vervolgens begeleid je de respondent doorheen de vragenlijst.- Na het voltooien van de vragenlijst stuur je deze door naar GfK via ons gebruiksvriendelijk programma.Ons projectteam biedt je constante ondersteuning aan tijdens dit proces.Wie ben jij?- Je bent een echte planner en organiseert je werk graag zelf.- Je communiceert graag en legt graag contact met mensen.- Je bent in het bezit van een wagen en een zelfstandig statuut.Wat bieden wij aan?Een rustige opstart van jouw nieuwe job. De eerste weken zal je ongeveer 2 tot 3 interviews per week afnemen, daarna kan dit verhoogd worden naar maximum 50 interviews per maand.Het nodige materiaal en ondersteuning.Een aantrekkelijk loon met bonussen per interview. Onze meest ervaren interviewers die fulltime werken, verdienen tussen de €3000 en €3500 per maand.Flexibiliteit + kilometervergoedingTot...
Voor ons team, binnen een groot civiel project, zijn we op zoek naar een nauwkeurige en betrokken Medewerker Omgevingsmonitoring. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de uitvoering, verwerking en interpretatie van milieumonitoring, en speel je een cruciale rol in het naleven van de milieu-eisen die gesteld zijn voor het project. Je werkt in een dynamische omgeving op het snijvlak van techniek, milieu en regelgeving, waarbij je zorgt voor de betrouwbaarheid en volledigheid van metingen en rapportages. Dankzij jouw analytisch vermogen en pragmatische aanpak draag je bij aan het succesvol uitvoeren van het project, met oog voor zowel technische als milieutechnische aspecten. · Minstens 5 jaar ervaring in een relevante functie.· Diploma in de wetenschappen (biologie, geologie, …), milieuwetenschappen of gelijkwaardig door ervaring.· Gezonde nieuwsgierigheid en sterke interesse in milieu- en monitoringstechnieken.· Ervaring met WZI’s, bemalingen of grondonderzoek is een troef.· Voelt zich thuis in een afwisselende rol tussen administratie, overleg en terreinwerk · Communiceert vlot en kan zich aanpassen aan verschillende...
Wij zijn een trailerservicebedrijf in Ardooie, gespecialiseerd in het verhuur van opleggers en aanhangwagens. Tijdens drukke periodes zoeken wij een chauffeur CE op afroep om ons team te ondersteunen. Jouw taken: Opleggers en aanhangwagens aanbieden bij de KM autokeuring Opleggers en aanhangwagens afleveren bij klanten Samenwerken met ons team Wij vragen: Geldig rijbewijs CE + Code 95 vakbekwaamheid Hands-on mentaliteit en zelfstandig kunnen werken Betrouwbaar en flexibel op...
Voor een onderneming uit de regio Londerzeel zijn we op zoek naar een Marketing- / Project Manager.Wat ga je doen: Organiseren en coördineren van deelnames aan beurzenOnderhouden en bijwerken van websiteSamenwerkingen met externe marketingpartners coördinerenProjectbeheer (nauw contact met klanten over ontwerp, planning, kwaliteitscheck,..)Briefen van designersWat we bieden: Opdracht van 5 dagen per week (steeds op kantoor)Vergoeding: € 70/u.Snelle opstart (ASAP)Wie we zoeken: Je bent woonachtig in de regio LonderzeelReeds ervaring met project managementIemand die met veel mensen kan samenwerkenKunnen organiseren van evenementenIs de Engelse taal machtig (voertaal = Engels)Je hebt een echte hands-on...