FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

144 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Annelies Verschueren

Annelies Verschueren

Freelancer in administratie en planning....
Dorien Maes

Dorien Maes

Ervaren sales&marketing professional, meer dan 15 jaar ervaring in zowel B2B als B2C omgevingen. Breed inzetbaar en...
Mazelli Detavernier

Mazelli Detavernier

...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Executive Assistant to CEO

Categorie:
administratie
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Tijdelijk project van +/- 6 maanden als EA voor de CEO van een internationaal bedrijf in regio Puurs.Je zal instaan voor:agenda management van de drukbezette CEO,organisatie van meetings, Raad van Bestuur, zakenreizen, lunches, etc.reservatie van hotels, vluchten, etc.pro-actief beheer van de inboxvoorbereiden presentatiescontacten met externe partijenopvolgen van allerlei dossiers die de aandacht van de CEO niet vereisenbeheer van bepaalde prive-takenJe profiel:ervaring als PA of EA op directie-niveauvlotte kennis van Nederlands, Engels en Fransuitstekende kennis MS Officediscretie, pro-activiteit, meedenken, oplossingsgericht denkenAanbodtijdelijke functie (als bediende of freelance) van +/- 6 maandenvoltijds of deeltijds uurrooster, in functie van je beschikbaarheidzeer uitgebreide EA rol op hoog niveau, met veel...

Senior Project Administrator (Antwerpen - Scheldelaan)

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Ben jij een ervaren projectadministrator met stevige Excel-skills en een talent voor structuur brengen in complexe en dynamische omgevingen? Zoek je een rol waarin je écht verantwoordelijkheid krijgt en je autonomie ten volle kan benutten? Dan is dit jouw kans.Hoe ziet jouw takenpakket eruit?Als Senior Project Administrator ben je dé spilfiguur voor het correct opvolgen van verrekenstaten en urenregistraties, en ondersteun je het bredere team on site bij administratieve processen.- Verwerken van verrekenstaten in Excel- Uren verwerken vanuit verschillende databronnen (bv. badge-registratie)- Stakeholders aanspreken bij ontbrekende of onduidelijke urenregistraties- Opvolging richting SAP voor facturatie- Ondersteuning bieden aan verschillende teams op de site – flexibel inzetbaarJe krijgt veel vrijheid om de rol zelf in te vullen. We zoeken iemand die zich thuis voelt in een omgeving waar niet alles vooraf uitgetekend is, maar die net energie haalt uit het zelf mee vormgeven en organiseren.Welke skills breng je mee?We zoeken een ervaren professional die vertrouwd is met werken binnen technische of industriële omgevingen.- Je hebt een sterke kennis van Excel en weet vlot je weg met formules en functies?- Communicatief sterk: je weet wanneer je assertief moet zijn en wanneer je beter nuanceert- Je staat mentaal stevig in je schoenen: je behoudt de nodige afstand, blijft professioneel en kan omgaan met sterke persoonlijkheden- Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Engels?- Je bent in het bezit van een rijbewijs...

Administratieve ondersteuning Advocatenkantoor

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Wij zijn op zoek voor onze klant in het Gentse naar administratieve ondersteuning voor een advocatenkantoor, voor ongeveer 2 dagen per week ter plaatse bij de klant. Enige ervaring in algemene admistratie bij advocaten is wel vereist. Taken zijn oa. algemeen secretariaatswerk, klassement,..Interesse? Laat het ons vlug...

Administratieve freelancer gezocht

Categorie:
administratie
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Brussel

Voor onze klant, actief in de vastgoedsector, zijn we op zoek naar een administratieve freelancer voor 1 à 2 dagen per week.  Als all-round administratieve freelancer zullen jouw taken onder meer het maken en uitsturen van facturen zijn, betalingen uitvoeren, etc.  Locatie is Brussel en remote.  Startdatum: asap.  Interesse? Maak ons jouw CV en motivatiebrief over, en we nemen zsm contact...

Tijdelijke ondersteuning burgerlijke stand + vreemdelingenzaken

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Het lokaal bestuur van een stad in de oostelijke rand van Antwerpen is op zoek naar tijdelijke ondersteuning voor de dienst burgerlijke stand en vreemdelingenzaken vanaf de eerste week van augustus: - Enerzijds voor burgerlijke stand: 1 dag per week gedurende 2 à 3 maanden - Anderzijds voor vreemdelingenzaken: 2 dagen per week gedurende 3 maanden.Relevante ervaring is een vereiste.Geen telewerk mogelijk.Ben of ken je iemand die hiervoor in aanmerking zou kunnen komen? Laat mij snel iets...

Deskundige Hard HR lokale besturen

Categorie:
hr ondersteuning
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Ons bedrijf ondersteunt lokale besturen op momenten dat ze zelf te weinig capaciteit hebben. Door een verhoogde vraag vanuit onze klanten zijn wij dringend op zoek naar een deskundige hard HR - we hebben klanten in alle Vlaamse provincies.Een greep uit het potentieel takenpakket:- Personeelsdossiers beheren en opvolgen, inclusief loopbaan, afwezigheden, pensioen- en einde loopbaan dossiers.- Adviseren van leidinggevenden en medewerkers rond loonsimulaties, wetgeving, uurroosters en sociale wetgeving.- Klaarzetten en opvolgen van betalingen en rapportering naar interne en externe instanties.- Meewerken aan de optimalisatie van processen binnen HR en payroll.- Werken met de klassieke softwarepakketten van lokale besturen (o.a. Cevi, Cipal, etc.) voor een vlotte administratie en correcte verwerking. ...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.