FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

144 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Annelore Scheyltjens

Annelore Scheyltjens

Ik help zelfstandigen en kleine ondernemers met het klaarzetten en organiseren van hun financiële administratie. Denk...
Sarah Popelier

Sarah Popelier

Ik ondersteun KMO's, vzw's en publieke instanties in het schrijven, optimaliseren en aanvragen van subsidies en het...
Roelof de Vilder

Roelof de Vilder

Pricing specialist / commercieel analist / data analist / commercial control / datagedreven...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Expert Web Front End : Symfony/Typescript/React

Categorie:
website programmeren
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Namen

  Mission Freelance – Expert Web Front End (React / Symfony / Monitoring) ? Namur (Belgique) – Hybride ? Début : ASAP ? Contexte : Pour l'information des majors publiques du secteur de la mobilité, l'investigation d'un Expert Front-End pour l'intervention du système de flottaison des plus de 3 000 véhicules et des ports de trafic en temps réel. ? Vos missions : Refonte et optimisation du front React / TypeScript Mise en place de pratiques de développement et de testing Encadrement technique des développeurs front Optimisation des performances temps réel (Mercure) Collaboration avec les équipes back PHP / Symfony / API Platform ?? Stack technique : React, TypeScript, Symfony 6, API Platform, Mercure, MariaDB, Redis, Docker, Azure DevOps, Kubernetes, RabbitMQ, Playwright, Jest, Grafana, Kibana... ? Recherche de profil : +10 d'expérience en développement web front-end, solide expertise et React, TypeScript, Symfony, API Platform, avec une compréhension approfondie des performances temps réels.  ...

Facilitair Gebouwverantwoordelijke

Categorie:
facility management
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Doe van de functie:Je zorgt ervoor dat alles in en rond het gebouw optimaal verloopt. Je volgt technische en facilitaire problemen op, organiseert kleine verhuisprojecten, beheert veiligheidssystemen (zoals badgebeheer, evacuatieplannen en toegangscontrole) en bewaakt de algemene orde en netheid. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een klantgerichte dienstverlening: je capteert de noden van interne klanten, werkt verbetervoorstellen uit, en waakt over de uitvoering van kwalitatieve dienstverlening volgens de visie van HFB.Je staat in nauw contact met de regioverantwoordelijke, met wie je afstemt over operationele beslissingen, verbeterkansen en escalaties. Ook bij calamiteiten ben jij beschikbaar en neem je initiatief. Je zorgt voor heldere communicatie naar gebouwgebruikers en ondersteunt bij het organiseren van vergaderingen en events.Tot slot ben je mee verantwoordelijk voor de opvolging van ISO-acties, welzijns- en veiligheidsaspecten, en draag je actief bij aan de continue optimalisatie van de dienstverlening. Wat verwachten we van jou?Je organiseert en coördineert de dagelijkse facilitaire werking binnen het gebouw.Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle praktische en technische vragen van gebouwgebruikers.Je stuurt een team aan en motiveert hen tot optimale prestaties.Je zorgt voor een veilige en goed onderhouden werkomgeving: je volgt leveringen, technische issues, schoonmaak en onderhoud op.Je werkt in overleg met de regioverantwoordelijke aan een klantgerichte, efficiënte en kwaliteitsvolle dienstverlening.Je neemt deel aan vergaderingen over veiligheid en welzijn en voert bijhorende acties uit.Je beheert materiaal, badges, sleutels, signalisatie en volgt leveranciers op.Je werkt actief mee aan verbeterprojecten en denkt mee na over optimalisatie van processen.Je bewaakt deadlines en beantwoordt verzoeken van klanten (VKC’s) tijdig.Je staat paraat bij calamiteiten en onverwachte situaties.Jouw profiel vereistenLeidinggevende ervaring of talent om een klein team aan te sturen op een coachende manier.Wij zijn opzoek naar een (medior/senior profiel)Sterke organisatorische vaardigheden en zin voor verantwoordelijkheid.Klantgerichtheid: je begrijpt wat klanten nodig hebben en handelt proactief.Technische affiniteit: je weet om te gaan met gebouwtechnische systemen, leveranciers en onderhoudscontracten.Goede communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.Flexibiliteit en oplossingsgericht denken bij problemen of onverwachte situaties.Kennis van veiligheidsprocedures en interesse in welzijn op het werk.Bereidheid om opleidingen te volgen en je kennis te verdiepen in facilitair beheer, ISO, FMIS of andere relevante thema’s.Ervaring binnen een facilitaire of technische omgeving is een...

Internal Sales | Ieper

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Voor onze klant, gelegen in het Ieperse aan we op zoek naar een Internal Sales professional. Een opstart zou ten laatste moeten ingaan op 4 augustus 2025. Een snelle opstart is ook mogelijk, indien gewenst, voor overdracht tijdens hun collectief verlof. Een heel leuk product om een internal sales functie voor op te nemen. Dit betreft een voltijdse invulling van 40 uur per week, een ziektevervanging die minimum enkele maanden zal lopen, het is nog niet duidelijk wanneer deze collega terug kan opstarten. Je zal de schakel vormen tussen bestelling en levering, én een vertrouwd aanspreekpunt zijn voor de klanten.Takenpakket:Als eerste aanspreekpunt begeleid je potentiële klanten vanaf het moment dat ze interesse tonen tot aan hun eerste effectieve bestelling. Je beantwoordt vragen over praktische zaken en zorgt voor een vlot en professioneel eerste contact. Jij zorgt dat alles helder gecommuniceerd wordt en dat elke nieuwe klant zich welkom en goed geholpen voelt.Je verwerkt de orders in ons systeem, stuurt duidelijke orderbevestigingen uit, stemt af met collega’s in productie en aankoop, en volgt alles proactief op tot bij levering. Zijn er vertragingen of aanpassingen nodig? Dan breng jij de klant snel en helder op de hoogte. Je bent voor hen een vast aanspreekpunt en hanteert een klantgerichte aanpak.Naast klantopvolging ben je ook verantwoordelijk voor het tijdig bestellen van verpakkingen en grondstoffen – een belangrijke schakel om de productie vlekkeloos te laten draaien. Elke week stem je af met collega’s, zoals Julie in planning, om in kaart te brengen wat er nodig is.Je plaatst bestellingen bij vaste leveranciers, volgt orderbevestigingen en leverdata op en anticipeert op vertragingen. Dankzij de nauwgezette opvolging kunnen ze just-in-time produceren, de stock optimaal beheren en klanten tijdig leveren.Belangrijk:Proactief, communicatief sterk (ook in het Frans en Engels). Je haalt energie uit contact met klanten en denkt steeds een stap vooruit. Je voelt je als een vis in het water in een spilfunctie tussen kwaliteit, aankoop, externe sales en productie als ervaren internal...

Interim Operations Manager (freelance) | Regio Brugge

Categorie:
interim management
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Ben jij een ervaren interim manager met een passie voor structuur, efficiëntie en groei? Voor onze snelgroeiende bedrijvengroep zoeken we een hands-on Operations Manager op zelfstandige basis die op korte termijn impact maakt in drie verschillende vennootschappen.Als interim Operations Manager ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing en optimalisatie van de operationele werking van drie complementaire bedrijven, elk met hun eigen dynamiek.Je brengt structuur in processen, leidt teams aan, zet rapportering en KPI’s op, en realiseert tastbare verbeteringen op vlak van efficiëntie, digitalisering en samenwerking. Je werkt nauw samen met de CEO, fungeert als bruggenbouwer tussen afdelingen, en zorgt voor continuïteit in de dagelijkse operatie....

Administratieve Ondersteuning | Duizendpoot

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Voor onze klant gelegen in Tielt zoeken we voor snelle opstart administratieve ondersteuning. Graag dagelijkse aanwezigheid van 8-12, van maandag tot en met vrijdag. Dit betreft een zwangerschapsvervanging met een duurtijd van 3 maanden. Takenpakket:- Administratie van exportaanvragen naar FAVV.- Documentatie in orde brengen voor chauffeurs en klanten/leveranciers.Belangrijk:- Je spreekt Engels voor de communicatie met de planner en chauffeurs. - Je bent een administratieve duizendpoot en kan snel schakelen.- Overdracht wordt...

Kappers in Antwerpen

Categorie:
kapper
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
1 - 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

WE WANT COLOR. WE WANT ATTITUDE. Think you’ve got the vision? The edge? The guts to take hair color where others won’t? Then x ANTWERP is ready for you.We’re on the hunt for a Colorist with serious fire—someone who knows the rules and isn’t afraid to break them (just not the bleach guidelines, please). This is your chance to own your craft, stun clients, and be part of a team that celebrates bold moves and unapologetic style.YOU ARE:A master of foil, freehand, and fearless color blends. Obsessed with detail and allergic to boring.The one your clients trust—and can’t stop talking about.Hungry for creativity, growth, and being part of something electric.WE OFFER:A loyal following ready for their next transformation.A salon space that feels more like a creative studio.Flexibility, freedom, and a crew that actually supports you.Real talk: competitive pay, no drama, just artistry.We’re not just a salon. We’re x ANTWERP, and we’re coloring outside the...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.