FreelanceNetwork.be is sinds 2011 de meest actieve database van freelancers en freelance opdrachten.

Nieuwe freelancers

nieuwe freelancer - Fernando Dos Santos

Fernando Dos Santos

nieuwe freelancer - Jens Dierckx

Jens Dierckx

Young Professional/consultant actief in het digitale tijdperk. Realiseerde digitale transformatieprojecten waarbij optimalisatie, datamanagement en datavisualisatie centraal stonden. Altijd gericht op tijdige oplevering en klantgerichtheid!
nieuwe freelancer - Wesley Gonzalez

Wesley Gonzalez

Hoi,Ik ben Wesley, een interieurontwerper die vooral ervaring heeft opgedaan op de werkvloer .Mijn 14 jaar ervaring in de interieur sector zorgt ervoor dat ik zowel het tekenwerk als het leiden van een project zeer goed onder de knie heb. Ik teken vooral graag met Sketchup , maar andere tekenprogramma’s schrikken mij niet af. Je kan me dus in zetten als ontwerper, technisch tekenaar, projectleider en calculator.Indien interessen hoor ik het graag.

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Freelancers reageren

Freelancers nemen met u contact op. Zij brengen een offerte uit of stellen aanvullende vragen. Dit kan zowel per e-mail als telefonisch.

nieuwste jobs

Project Manager interne R&D projecten regio Roeselare

Categorie:
projectleider
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Heb je ervaring met het coördineren van technische projecten? Heb je ervaring met het beoefenen van agile-methodologieën ? Je bent geen IT-er maar je hebt wel ervaring met softwareontwikkeling te begrijpen en te sturen.Als Project Manager interne R&D projecten stel je een gedetailleerd ontwikkelingsplan op en onderhoud dit per project en per masterplan.Jouw takenpakket bestaat hierbij uit:Identificeer de middelen die nodig zijn om een ??project te voltooien en om over opdrachten te onderhandelenMonitoren en identificeren van risico beperkende maatregelen voor projectrisico's;Statistische informatie verstrekken aan het management om de projectstatus te beoordelenVertalen van klantbehoeften naar de R&D-organisatie.Als Scrum lead voor meerdere software ontwikkelingsteams faciliteer je processen & vergaderingen organiseren en tegelijkertijd samenwerking tussen alle rollen en functies mogelijk maken.Rapporteren van voortgang en het bijhouden van tijd- en kwaliteitseisen.Je communiceert met projectmanagers en aftersales om nieuwe software te coördineren en te leveren releases.Profiel:Je hebt een Master diploma in engineering (Electronics, Computer Sciences, ...)Je bent een functioneel analist die softwareontwikkeling kan begrijpen en sturen.Je beschikt over sterke projectmanagementvaardigheden die je in staat stellen om prioriteiten te definiëren en te stellen.Je hebt ervaring met het beoefenen van agile-methodologieën en kijkt ernaar uit om met Atlassian-tools te werken.Je werkt graag interdisciplinair, communiceert gemakkelijk met verschillende interne stakeholders en hebt een sterk gevoel van...

Project Manager Real Estate

Categorie:
projectleider
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Als Senior Project Manager ben je verantwoordelijke voor de A tot Z opvolging van verschillende uitdagende projecten:   ·         Je maakt een studie van de site en je controleert de haalbaarheid van het project volgens de scope en de vastgestelde criteria: plan, planning, budget ·         Je bent verantwoordelijk voor de presentatie van het project aan de interne partner ·         Je bent verantwoordelijk voor de samenstelling van het aanbestedingsdossier volgens de regels voor openbare aanbestedingen ·         Je bent verantwoordelijk voor het aanvraagdossier voor de bouw- en milieu vergunningen ·         Je volgt de werf op ·         Je zorgt voor de samenstelling van het as-built dossier en de overdracht van de projecten naar de onderhoudsafdeling ·         Je past de plannen, timing en budget aan na “lessons learned” gedurende de uitvoering van de projecten ·         Je ontwikkelt nieuwe concepten ingevolge aanvragen van onze interne partners    Jouw profiel Dat je als Senior Project Leader Real Estate sterke organisatorische en analytische skills hebt spreekt voor zich. De zaken hieronder willen we wél benadrukken: -      ?Eeen Master diploma (architect, industrieel ingenieur, facility management, master in de bouw) en 5 jaar ervaring zijn zeker een pluspunt voor deze functie -      Nederlands is jouw moedertaal (idealiter kan je in het Frans of het Engels communiceren met de collega’s) -      Projectmatig werken is jou niet vreemd en je hebt conceptuele, technische en IT kennis met betrekking tot de bouw -      Je werkt graag op het terrein, maar je bent niet bang voor administratieve taken   -      Je bent een teamspeler: dankzij je innemend karakter, je flexibiliteit en hoog EQ en je bereidheid om samen te werken. -      Je ziet verder dan de problemen, je ziet de oplossingen -      Je bent klantgericht en onderhoudt de relaties -      Jouw geheime wapens? Proactiviteit, out of the box denken, besluitvaardigheid, en...

Kwaliteitsmanager

Categorie:
quality assurance
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Expertise-        Procesmatige aanpak, zowel opstarten als continueren-        Procesmatig challengen van IT-professionals -        Projectmatige aanpak-        Ervaring met kwaliteitssystemen-        Ervaring met proces-analyse technieken -        Sterk abstraherend vermogen om knelpunten te kunnen duiden-        Ervaring in functionele analyse (idealiter IT omgeving)-        Digitale flows in de gezondheidszorg begrijpen-        Kennis van e-Health-systemen en -flows (idealiter)-        People management ervaring (minstens 5 jaar)Ervaring met ontwikkelingsprojecten (idealiter)Taken-        Project management en Kwaliteitsmanagement (85 %) :-        Project management uitwerken (samen met program manager)-        Processen opstarten en continueren (continuous improvement, leiden van de verbeterprocessen)-        Meetpunten en rapportering uitwerken, opstarten en opvolgen-        Kwaliteitsmanagement en -controle versterken (vb. kwaliteitsplan, standaardisatie procesbeschrijving, adviseren en begeleiden voor de implementatie kwaliteitsmanagement,…)-        Kwaliteitsrapportering-        Hands-on zelf uitschrijven van processen en documenten-        People management (1 direct report functioneel analist)(15%) :-        Deelnemen aan business vergaderingen om de noden van de gebruiker te kunnen inschatten-        Impact van nieuwe functionele vereisten begrijpen en technische knelpunten identificeren in het kader van de begeleiding van de jr functioneel analistOpleidingUniversitair (strikt criterium)Profiel-        Sterk abstraherend vermogen-        Sterke communicatieve vaardigheden met als doelstelling samenwerking te maximaliseren-        Sterke teamspirit, samenwerking is voor jou een basisprincipe-        Hands-on -        Leiding geven-        Duidelijke visie kunnen formuleren-      ...

Freelance HR business partner

Categorie:
hr ondersteuning
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Henegouwen

Dans ce rôle stimulant, tu agis en tant que contact pour les sites de ton secteur (Moucron, Monceau, Chatelet et Villerot). Tu travailles en étroite collaboration avec les spécialistes des RH. Que peux-tu attendre d'autre ? ·       Tu contribues à la mise en œuvre de la politique RH dans ta région. Cela signifie que tu traduis la politique en actions concrètes et en optimisations dans le domaine des RH qui sont en accord avec les objectifs de l'entreprise et les intérêts individuels. ·       Tu es le point de contact des collaborateurs (employés / ouvriers) pour les questions relatives aux RH et tu conseilles la direction dans les différents domaines des RH (onboarding, formation et développement, cycle annuel de performance, absentéisme, ...).Tu coordonnes le recrutement et la sélection en collaboration avec la hiérarchie, nos recruteurs et les parties externes. ·       Tu fournis des informations pour les rapports et les indicateurs clés de performance prédéfinis. ·       Tu participes à miscellaneous consultations régionales/nationales où tu apportes également ta contribution aux sujets RH. ·       Tu organizes et participes à des réunions syndicales. Qu'attendons-nous? ·       Tu es disponible 4 /5 ou full-time ·       Tu es titular d'un diplôme supérieur, par exemple and psychology of affairs, and gestion du personnel, and droit,... ·       Tu as au moins 5 ans d'expérience en tant que HR Business Partner, the préférence dans un environnement complex. ·       Tu as déjà collaboré avec les syndicats ·       Tu as de l'expérience et de l'affinité avec les profils de cols bleus et de cols blancs. ·       Tu es prêt à te déplacer sur les différents sites de ton scope (1j/semaine Chatelet, 1j/semaine Monceau, 1j/semaine Villerot, le reste de la semaine à répartir sur le reste de ton scope). ·       Tu as une bonne connaissance de la législation sociale. ·       Tu parles couramment le français et l'anglais. Si tu as une bonne connaissance du néerlandais c'est un plus. ·       Tu es une personne dynamique et communicative et tu as une réelle mentalité de travailleur, tout en respectant les procédures et les...

Freelance Assistant voor 22u/week

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Momenteel zoeken we voor één van onze klanten in regio Gent naar een freelance Administratief Bediende om op maandag,dinsdag,donderdag en vrijdag in de voormiddag van 8u-12u onderstaand takenpakket te volbrengen:Je geeft bestellingen in via SAP.Je houdt de kosten per project bij.Je maakt facturen op.Je staat in voor de data-input in SAP.Je geeft data in met betrekking tot het onderhoud van buizen, leidingen, …Je houdt de leveranciers up-to-date in...

Freelance Assistant - regio Mechelen

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Een opdracht waar we momenteel een Freelancer voor zoeken,  is een functie als Freelance Assistant voor onze klant in Mechelen. Het gaat over een opdracht van 2 à 3 dagen per week en opstart is zo snel mogelijk voorzien. Het zou gaan over een opdrachtvan 3 maanden.Hierbij al een greep uit je takenpakket:Je volgt openstaande offertes op.Je voert algemene administratieve taken uit ter ondersteuning van service afdeling.Je voert orders in in SAP.Je volgt orders op.Je maakt offertes op.Je volgt openstaande facturen op.Je maakt pakbonnen op.Je bevestigt orders en stuurt facturen uit.Je regelt...

FreelanceNetwork.be is sinds 2011 de eerste en meest actieve freelance database met meer dan 37.400 freelancers en 32.050 jobs.