FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

144 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Anya Zemskova

Anya Zemskova

Ik ben Anya, een veelzijdige freelancer met 10+ jaar ervaring als management assistent in de gezondheidszorg. Die...
Eva Roets

Eva Roets

Heldere teksten, sterke websites en communicatie die klopt – dat is waar ik goed in ben. Dankzij analytische...
Petra Hendrix

Petra Hendrix

Wat ik voor jou kan doen:
Administratieve ondersteuning (Word, Excel, opmaak documenten,...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

UI/ UX Designer - tijdelijk in Gent

Categorie:
webdesign
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Wat zal jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?Je ontwerpt wireframes, prototypes en high-fidelity UI’s voor onze digitale platformen (web en mobiel), steeds met de eindgebruiker in gedachten.Je denkt actief mee over de volledige gebruikersflow: van de eerste klik tot de finale interactie.Je bewaakt en versterkt de visuele stijl van onze digitale platformen en denkt mee over de verdere evolutie ervan.Je werkt met tools zoals Figma, Adobe XD, Hotjar (geen must) en hebt bij voorkeur ook ervaring met het opzetten van design systems.Je werkt nauw samen met developers, product owners en andere stakeholders om jouw ontwerpen tot leven te brengen.Je hebt oog voor detail, maar ook voor de grotere UX-lijn en denkt proactief mee over verbeteringen op basis van gebruikersfeedback en data.Ervaring met toegankelijkheid, responsiveness en usability testing.Wat je wil weten over het Marketing team:Plezier onder collega's en een hoog vertrouwen zijn typerend voor onze bedrijfscultuur.We werden twee maal bekroond met de titel 'Best Workplace' en in juni mochten we de 'Wellbeing-Award 2024' in ontvangst nemen!Ons bedrijf ademt duurzaamheid op verschillende aspecten: sociaal, ecologisch en economisch.Bij ons is iedereen een medeMerker, want we geloven in het delen van onze visie en waarden.We houden van diversiteit en geven de voorkeur aan?kleurrijke karakters boven traditionele profielen.Nils, onze CCO was de allereerste medeMerker van x en ademt onze brands in en uit.Onze campagnes zijn niet alleen een weerspiegeling van onze visuele identiteit, maar belichamen ook de missie en visie van onze merken.De dynamiek en het enthousiasme binnen ons team kent geen grenzen.Elk lid van ons team beschikt over een growth mindset die onze marketingstrategieën stimuleren.Wat kan je van ons verwachten?Je doorloopt een onboarding programma met begeleiding van een collega. Via onze Academy krijgen alle medeMerker kansen om zich verder professioneel te ontwikkelen.We stimuleren elke medeMerker om te groeien volgens zijn talenten.Uiteraard wordt een job bij  x ook mooi beloond.Een tijdelijk contract...

Website-ontwikkelaar gezocht met ervaring in Webflow

Categorie:
webdesign
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
West-Vlaanderen

De website van onze organisatie, x, werd destijds door een collega ontwikkeld in Webflow. Als leek ging hij hier zelf mee aan de slag door opzoekwerk en al doende wegwijs te worden in Webflow.Onze website staat online en doet zijn werk, maar er zijn intussen ook een aantal bugs opgetreden (lay-out die op vreemde manieren verspringt bij doorklikken, content blokken waartussen plots lege ruimte wordt gelaten). Dit omdat de achterliggende setup van de verschillende elementen wellicht niet helemaal goed is ingesteld. Zelf kennen we hier te weinig van om in Webflow aanpassingen te maken en willen we het risico niet lopen dat het design plots helemaal verspringt. Vandaar zoeken we iemand die reeds ervaring heeft met Webflow en die ons kan helpen om onze website weer met correcte lay-out live te zetten.  Alvast...

Developer gezocht voor calculator-flow in Shopify voor hondenvoeding webshop

Categorie:
website programmeren
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Hallo, Ik ben bezig met het opzetten van een webshop in Shopify voor hondenvoeding. De basis Shopify-shop en de producten (6 smaken hondenvoeding) kan ik zelf beheren en inrichten. Waar ik hulp bij zoek, is het bouwen van een calculator-flow op de website. Concreet wil ik het volgende: Een interactieve flow waar de klant invult: Gewicht van de hond Ras van de hond Leeftijd van de hond Op basis van deze gegevens moet de webshop automatisch berekenen: Hoeveel gram of kilogram voeding de hond nodig heeft voor 2 weken Vervolgens moet er een knop komen om de berekende hoeveelheid voeding direct in de winkelmand te plaatsen, inclusief de mogelijkheid voor de klant om smaken te kiezen (bijvoorbeeld kip, zalm, rund, etc.). Het moet gebruiksvriendelijk zijn voor zowel de bezoeker als voor mij als beheerder, zodat ik later teksten, smaken of richtlijnen kan aanpassen. Een voorbeeld van een vergelijkbare klantreis is: ? https://www.bellaandduke.com/get-started/#intro of ? https://app.justrussel.com/nl-be/signup/ Ik zoek iemand die: Ervaring heeft met Shopify of relevante Shopify Apps Zo’n interactieve flow kan opzetten (liefst zonder dat alles volledig maatwerk moet worden) Advies kan geven over hoe ik dit het beste implementeer binnen Shopify (bijv. via varianten, apps of custom code)Budget: in overleg, afhankelijk van complexiteit en voorgestelde oplossing. Ik hoor graag: Jouw ervaring met vergelijkbare projecten Hoe je dit zou aanpakken (kort stappenplan of idee) Een indicatie van kosten en doorlooptijd Dank je...

Werkleider Openbaar Domein

Categorie:
technisch
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Ben jij een geboren organisator met een stevige portie technische kennis en zin voor verantwoordelijkheid? Wil je een directe impact maken op de leefomgeving van burgers door het onderhoud van het openbaar domein in goede banen te leiden? Dan is deze functie op jouw lijf geschreven. Een dynamische gemeente in volle ontwikkeling zoekt een werkleider die voor minstens 6 maanden instaat voor het aansturen van zowel interne medewerkers als externe partners. Je speelt een sleutelrol in het dagelijks beheer van het openbaar domein en zorgt ervoor dat alles vlot en veilig verloopt, van groenzorg tot machinebeheer.  Wat ga je doen? ·       Coördineer je uitbestede onderhoudswerken zoals groenonderhoud, kleine herstellingen en machinale reiniging.·       Ben je leidend ambtenaar voor diverse raamcontracten en hou je contact met aannemers.·       Sta je in voor het beheer van het machinepark en organiseer je de logistieke ondersteuning.·       Stuur je een team aan van o.a. mecaniciens, chauffeurs en machinisten.·       Stel je werk- en jaarplanningen op en bewaak je de voortgang.·       Ondersteun je de werkopzichters en vervang je het diensthoofd bij afwezigheid.·       Werk je actief mee aan de verbetering van processen, veiligheidsvoorschriften en dienstverlening.·       Onderhandel je met leveranciers en stel je technische bepalingen op voor aanbestedingsdossiers.   Vereisten ·       Je hebt relevante ervaring in technische coördinatie, facilitair of domeinbeheer.·       Je kan mensen aansturen, motiveren en op een constructieve manier feedback geven.·       Je hebt inzicht in machinebeheer, aanbestedingsdossiers en uitbestede werken.·       Je werkt planmatig en behoudt het overzicht, ook onder druk.·       Je weet prioriteiten te stellen en efficiënt te schakelen tussen verschillende opdrachten.·       Je bent oplossingsgericht, nauwkeurig en stressbestendig.·       Je bent een teamspeler die ook zelfstandig knopen durft doorhakken.·       Een rijbewijs B is een pluspunt, net als ervaring met bestekken, gunningsprocedures of een rol als leidend...

Administratief-Commercieel medewerker

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Het betreft 100% home work.Momenteel betreft het max. enkele uren per week, zelf te bepalen in functie van het beschikbare werk. Je beheert nieuwe leads die via diverse leadkanalen binnenkomen en verstuurt standaard mails/whatsapp berichten. Je belt zelf potentiële klanten op om de gevraagde info te bekomen en houdt alle acties nauwgezet bij.Energy Design is actief in het plaatsen van elektrische laadinfrastructuur.Je kan je inleven in onze producten/diensten (geen specifieke technische kennis vereist) en kan een basisgesprek in FR (evt ENG) voeren.Vriendelijkheid en klantgerichtheid is een...

Boekhoudkundige Ondersteuning | A tot Y | Ieper

Categorie:
boekhouden
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
West-Vlaanderen

Voor onze klant gelegen in het Ieperse, zoeken we boekhoudkundige ondersteuning A tot Y. We ambiëren een minimum 3/5 invulling, een voltijdse invulling is ook een mogelijkheid. Onderling af te stemmen. Opstart graag zo snel mogelijk, idealiter nog voor het bouwverlof die loopt van 21 Juli tot en met 10 augustus. Indien niet mogelijk opstart na het bouwverlof. Deze opdracht zal minimum 3 maanden lopen met mogelijkheid tot verlenging. Takenpakket:Ondersteuning op de boekhouding, concreet voor de A-Y boekhouding van onze Belgische vennootschappen.Je zorgt voor een correcte, efficiënte verwerking van alle financiële verrichtingen en werkt nauw samen met de financieel verantwoordelijke en je collega’s binnen het boekhoudteam.Dagelijkse verwerking van boekhoudkundige verrichtingen: aan- en verkoopfacturen,. banktransacties, lonen, afschrijvingen, activatie van kosten, …Controle van balansposten.Opmaken en indienen van btw-aangiften.Voorbereiding van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen.Ondersteuning bij audits en samenwerking met externe accountants.Belangrijk:Enige kennis van het Frans is een...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.