FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

144 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Maarten Alaerts

Maarten Alaerts

Freelance Network Engineer...
Roxane Stevens

Roxane Stevens


Georganiseerde en drietalige (NL/ENG/FR) administratieve professional met meer dan 10 jaar ervaring in backoffice,...
Andreas Vanderoost

Andreas Vanderoost

Ik ben pas in 2025 gestart als freelance monteur. Voordien heb ik zeven jaar in loondienst gemonteerd bij EMG en Studio...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Verantwoordelijke cleaning Beerse

Categorie:
facility management
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Voor onze site te Beerse zoeken we een Verantwoordelijke cleaning & housekeeping. Je zal instaan voor: Je bent eindverantwoordelijke coördinator van de verschillende cleaning facility diensten op onze campus in Beerse. Je bent verantwoordelijk voor het team kantoorschoonmaak, farma schoonmaak en window cleaning. Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor de teamleaders in de schoonmaak en bent eveneens direct leidinggevende van het GMP-cleaning team. Je helpt het team met vragen over de taken en hun planningen en stuurt bij waar nodig. Je stuurt een team van schoonmaakmedewerkers aan die gespecialiseerd zijn in de schoonmaak van labo’s en productieruimtes. Je bent de contactpersoon voor de klant. Je fungeert als aanspreekpunt voor vragen over de cleaning werkzaamheden en verleent een kwaliteitsvolle service. Je staat in voor snelle en correcte communicatie met interne en externe verantwoordelijken. Je staat in voor de dagdagelijkse administratie rond de schoonmaakwerkzaamheden. Je maakt planningen op in Excel, houdt overzichten bij van vakantie, maakt taakverdelingen op en neemt actief deel aan meetings. Je staat mee in voor het voorraadbeheer: Je helpt bij het bewaken en beheren van de voorraadniveaus van benodigdheden en materialen die nodig zijn voor het onderhoud van de faciliteiten. Je werkt nauw samen met leveranciers om de beschikbaarheid van essentiële items te garanderen. Je bent medeverantwoordelijk voor de veiligheidsnaleving: Je voert regelmatig veiligheidsinspecties uit, identificeert potentiële gevaren of risico's en neem corrigerende maatregelen om een ??veilige werkomgeving te behouden. Je zorgt ervoor dat de veiligheidsvoorschriften en procedures worden nageleefd en meld eventuele veiligheidsproblemen onmiddellijk aan de Facility Manager en preventiediensten. Veiligheid voorop: Je werkt altijd met een 'zero risk'-mentaliteit en maakt geen compromissen als het gaat om veiligheid, voor jezelf, je collega's, klanten en andere...

Full Stack Developer

Categorie:
IT programmeren
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Jouw rolAls ICT’er sta je in voor een breed takenpakket, met een focus op webontwikkeling. Je dagelijkse taken zijn als volgt verdeeld:Webdevelopment (80%)Je onderhoudt en ontwikkelt websites en configuratiemodules in PHP (Laravel).Je bouwt nieuwe functionaliteiten voor onze interne tools en optimaliseert bestaande klantmodules.Server- en netwerkbeheer (10%)Je zorgt ervoor dat onze servers en netwerken stabiel en performant blijven (Linux, VMWare, VPN, VLAN, ...).Eerstelijnssupport (10%)Je biedt collega’s ondersteuning bij hardware- of softwareproblemen.Concreet betekent dit:Je voert optimalisaties uit aan klantenmodules voor zowel nationale als internationale klanten.Je denkt actief mee over verbeteringen en vernieuwingen in onze online bestel- en offertesystemen.Je digitaliseert interne administratieve processen.Je werkt mee aan front- en backendontwikkeling van websites en webshops, samen met twee grafisch vormgevers.Je ondersteunt collega’s bij IT-problemen en draagt bij aan een vlotte werking van het netwerk en de servers.Wie zoeken wij?Je behaalde een bachelordiploma met ervaring of je rondde je master af.Je bent vertrouwd met VMWare ESX, Linux, Windows Server, Active Directory en netwerkbeheer (routering, VLAN, VPN).Je hebt een uitgebreide programmeerervaring in PHP, bij voorkeur met het Laravel-framework.Kennis van VOIP is een pluspunt.Je bent communicatief sterk en werkt goed in teamverband.Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.Je kan zelfstandig werken na een opleidingsperiode.Je bent proactief en gestructureerd. Je kan analytisch denken en weet prioriteiten te stellen, ook in drukke periodes.Je beschikt over een rijbewijs B en kan je verplaatsen tussen onze vestigingen in Tielt en Ardooie (poolwagen beschikbaar).Wat bieden wij?Een uitdagende en gevarieerde functie met ruimte voor eigen initiatief.Flexibele werkuren met oog voor een gezonde werk-privébalans.Een aantrekkelijk loon, afgestemd op jouw ervaring en vaardigheden.Mogelijkheid tot een vast contract (100%) of freelance samenwerking (minimum 60%) voor lange duur....

Marketeer

Categorie:
marketing
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Om ons team tijdelijk te versterken, zijn we op zoek naar: B2B MARKETEER Wat houdt de job in?Je vervangt tijdelijk onze collega die de B2B waterbehandelingsbedrijven ondersteunt met marketing- en communicatievragen rond drukwerk, mailings, catalogi, product documentatie, etc. Je zorgt voor actiegerichte zaken zoals mailings, promoties, advertenties,…Je stelt een briefing op voor onze creatieve collega’s en volgt de acties verder mee op. Je staat in contact met onze leveranciers en volgt aanvragen zoals drukwerk op. Je volgt een marketingplan op, definieert de juiste boodschap in woord & beeld en staat in voor de timing. Je zorgt er steeds voor dat alle uitingen in meerdere talen worden uitgewerkt en gelanceerd. Je ondersteunt onze groep met het aankomende Sales & Marketing Event en bereid mee de campagne voor en de praktische uitwerking zoals contact met hotel, de event locatie, de voorbereiding van documentatie, avond activiteiten, etc.  ProfielJe hebt bewezen ervaring met B2B marketingJe kan zelfstandig een briefing opstellen, acties definiëren en volgt die ook op.Je bent sterk met deadlines en kan meerdere projecten tegelijkertijd trekken.Je hebt een hands-on mentaliteit en toont initiatief.Je hebt een vlotte pen.Je bent communicatief en assertief.Je kan online uit de voeten met CMS-systemen en Social Media kanalen.je weet wat organiseren is en hebt voeling met het opzetten van eventsJe spreekt Nederlands, Frans en EngelsWat bieden wij jou?Een tijdelijke centrale functie (circa 10 weken - juli tot begin september) van 2 à 3 dagen per week in het hoofdkantoor van x Group in Waregem....

Implementatie ODOO | Projectmatig | Gullegem

Categorie:
IT ERP SAP Navision
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
1 - 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Voor onze klant met kantoren in Gullegem, zoeken we professionele ondersteuning op freelance basis. Wij gaan op zoek naar iemand die ervaring heeft met de implementatie van een volledige bedrijfsvoering naar ODOO. Deze opdracht kan opgenomen worden in onderling overleg, opeenvolgende dagen zijn mogelijk maar dit kan ook gespreid worden.Takenpakket:De volledige boekhouding, het stockbeheer, CRM en de webshop moeten geïmplementeerd worden in ODOO.Doel is ook dat er hierdoor beter rapporten kunnen worden getrokken en de cijfers gemakkelijker kunnen worden opgevolgd. Belangrijk:Iemand die ruime ervaring heeft met een volledige bedrijfsvoering te gaan  implementeren naar ODOO. De huidige software BoCount Navision is niet toereikend op vlak van artikel-en voorraadbeheer, er is geen koppeling mogelijk met Shopify en Crm. Vandaar de keuze voor implementatie naar ODOO....

Freelance Administratief Medewerker - klantcontact & planning

Categorie:
administratie
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Ben jij administratief sterk, klantgericht en kun je goed uit de voeten aan de telefoon?Wij zijn op zoek naar een freelance administratief medewerker die ons kan ondersteunen bij het benaderen van bestaande klanten om onderhoudsafspraken in te plannen.Wat ga je doen?Je belt bestaande klanten op om onderhoudsafspraken te maken of te bevestigenJe werkt met een duidelijk belscript en klantenlijstJe plant afspraken efficiënt in ons systeem in, in overleg met de planningJe zorgt voor een correcte administratieve afhandeling van de gesprekkenWat breng je mee?Je hebt ervaring met telefonisch klantcontact Je werkt nauwkeurig en klantvriendelijkJe bent beschikbaar op freelance basis, minimaal 4-8 uur per week (in overleg)Je spreekt en schrijf vloeiend NederlandsJe bent zelfstandig, proactief en communicatief sterkWat bieden wij?Een flexibel in te delen opdracht op freelance basisWerken vanuit huist of op locatie (bespreekbaar)Een marktconform uurtariefEen prettige samenwerking met een klein en betrokken...

ingenieur bouw

Categorie:
engineering
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Limburg

ik zoek een ervaren ingenieur die kan helpen met een bouwproject.De klantvraag omzetten in een eebalanceerd project. Beginnend met haalbaarheid om vervolgens een planning op te stellen van de werken en de benodigde resources.Opvolging en optimalisatie. Locatie: St...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.