Freelance Administratief Medewerker - klantcontact & planning

Categorie : administratie

Ben jij administratief sterk, klantgericht en kun je goed uit de voeten aan de telefoon?


Wij zijn op zoek naar een freelance administratief medewerker die ons kan ondersteunen bij het benaderen van bestaande klanten om onderhoudsafspraken in te plannen.

Wat ga je doen?

  • Je belt bestaande klanten op om onderhoudsafspraken te maken of te bevestigen
  • Je werkt met een duidelijk belscript en klantenlijst
  • Je plant afspraken efficiënt in ons systeem in, in overleg met de planning
  • Je zorgt voor een correcte administratieve afhandeling van de gesprekken

Wat breng je mee?

  • Je hebt ervaring met telefonisch klantcontact 
  • Je werkt nauwkeurig en klantvriendelijk
  • Je bent beschikbaar op freelance basis, minimaal 4-8 uur per week (in overleg)
  • Je spreekt en schrijf vloeiend Nederlands
  • Je bent zelfstandig, proactief en communicatief sterk

Wat bieden wij?

  • Een flexibel in te delen opdracht op freelance basis
  • Werken vanuit huist of op locatie (bespreekbaar)
  • Een marktconform uurtarief
  • Een prettige samenwerking met een klein en betrokken team

Interesse?

  •  

Info

Datum opdracht : 30-06-2025
Regio : Antwerpen
Plaats : Heist-Op-Den-Berg
Duur project : > 4 weken
Locatie : Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job