Ben jij administratief sterk, klantgericht en kun je goed uit de voeten aan de telefoon?
Wij zijn op zoek naar een freelance administratief medewerker die ons kan ondersteunen bij het benaderen van bestaande klanten om onderhoudsafspraken in te plannen.
Wat ga je doen?
Je belt bestaande klanten op om onderhoudsafspraken te maken of te bevestigen
Je werkt met een duidelijk belscript en klantenlijst
Je plant afspraken efficiënt in ons systeem in, in overleg met de planning
Je zorgt voor een correcte administratieve afhandeling van de gesprekken
Wat breng je mee?
Je hebt ervaring met telefonisch klantcontact
Je werkt nauwkeurig en klantvriendelijk
Je bent beschikbaar op freelance basis, minimaal 4-8 uur per week (in overleg)
Je spreekt en schrijf vloeiend Nederlands
Je bent zelfstandig, proactief en communicatief sterk
Wat bieden wij?
Een flexibel in te delen opdracht op freelance basis
Werken vanuit huist of op locatie (bespreekbaar)
Een marktconform uurtarief
Een prettige samenwerking met een klein en betrokken team
Interesse?
Info
Datum opdracht :30-06-2025
Regio :Antwerpen
Plaats :Heist-Op-Den-Berg
Duur project :> 4 weken
Locatie :Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Status :Open
Profiel :
Contact
Voor meer info over deze job
Enkel betalende leden hebben directe toegang to de gegevens van opdrachtgevers.