FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

143 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Karolien Van Bel

Karolien Van Bel

I am a dedicated and experienced
freelancer specialised in enhancing security
awareness, managing...
Kizzy Cuypers

Kizzy Cuypers

Als zelfstandig preventieadviseur heb ik tussen projecten door dikwijls de tijd om (op afstand) SHEQ administratief...
Véro Van den Broecke

Véro Van den Broecke

Senior assessor, zowel assessments als development centers (Nl + Eng). ICF-certified coach. Senior ervaring in...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Boekhouder deeltijds

Categorie:
boekhouden
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van boekhoudkundige taken zodat ons financieel systeem elke dag een correcte situatie weergeeft.Wat verwachten we van jou:• Je verwerkt aankoopfacturen met de nodige analytische toewijzing• Je maakt verkoopfacturen op voor de vennootschappen van de groep• Ook het boeken van de financi?le transacties (inkomend en uitgaand) met analytische toewijzing behoort tot jouw takenpakket• Daarnaast zorg je voor een correcte opvolging van de leveranciersboekhouding en klantenboekhouding, inclusief openstaande historieken, toewijzing & rappels• Je doet de voorbereiding van BTW- aangiftes• Je biedt ondersteuning bij de maand-, kwartaal- en jaarafsluiting• Daarnaast voer je diverse ad hoc administratieve & boekhoudkundige taken uit • Je rapporteert aan de hoofdboekhouder / financieel...

Freelance Sales Adviseur - Slaapcomfort

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
100% op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Waals-Brabant

Ben jij een enthousiaste verkoper met een passie voor slaapcomfort en de drive om je eigen succes te bepalen? Familiebedrijf x, specialist in hoogwaardige matrassen en slaapoplossingen, is op zoek naar een freelance adviseur/ sales representative om ons team te versterken. Werk flexibel op basis van commissie, zonder vaste regio, en help klanten de perfecte nachtrust te vinden.Wat ga je doen?Als freelance adviseur ben je verantwoordelijk voor het promoten en verkopen van onze producten, zowel bij mensen thuis als op beurzen. Je maakt gebruik van onze mobiele showroom, een volledig uitgeruste camionette met diverse matrassen en slaapproducten. Hierdoor kunnen klanten de producten in hun eigen omgeving uitproberen. Dit biedt jou een unieke kans om hen op maat gemaakt advies te geven en hen te begeleiden naar de ideale slaapoplossing.Je werft zelf klanten, volgt leads op, en sluit verkopen af, waarbij je werkt op 100% commissiebasis. Je hebt volledige flexibiliteit in je agenda en werkt waar en wanneer het jou uitkomt.Wat verwachten we van jou?Ervaring in sales of klantgericht advies (ervaring in de slaap- of meubelsector is een pluspunt).Tweetalig: je beheerst zowel Nederlands als Frans vloeiend.Sterke communicatie- en adviesvaardigheden, met het vermogen om klanten op een vriendelijke en overtuigende manier te begeleiden.Zelfstandigheid en ondernemerschap: je beheert je eigen klantenportefeuille en bent gemotiveerd om resultaten te boeken.Bereidheid om gebruik te maken van de mobiele showroom voor huisbezoeken of demonstraties op locatie. Een rijbewijs B is dus noodzakelijk.Wat bieden wij?Flexibele werkomgeving: je bepaalt zelf je werktijden en -locatie.Aantrekkelijke commissies op elke succesvolle verkoop.Mobiele showroom: je hebt de beschikking over een volledig uitgeruste camionette om klanten de producten bij hen thuis te laten testen.Opleiding en ondersteuning: we bieden je uitgebreide training over onze producten en verkoopstrategieën, zodat je klanten optimaal kunt adviseren.Hoogwaardige producten met een uitstekende reputatie, wat het verkoopproces eenvoudiger...

BI Specialist - Temporary opportunity 6 months

Categorie:
business intelligence
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Working environment Working for our mobile division as a business controller responsible for smartphone, tablet, wearable, note pc and accessories. You will be working independent from BE Office within a Benelux organization responsible for the Belgium/Luxembourg market. With your overall insight the management team will be able to understand the impact of the promotion planning on our P&L and profit.    Key contact person will be: Ø  Within division: Sales, Marketing, SCM and MT team.Ø  Within company: Business Controlling and Finance Claim team.  Daily Roles and Responsibilities: ·      Collect data based on sales, customer, SCM and marketing planning·      Consolidate all data and forecast sales related investments in our P&L·      Key contact person between sales division and finance·      Manage budget administration based on final promotion planning·      Report on variances between actual data and forecasted data·      Plan and prepare quarterly investment plans with key stakeholders within sales and marketing team·      Manage RRP/price setting in SAP and report on price differences·      Lead department process for claims and approvals Required Knowledge Skills and Abilities:·      Knowledge of general accounting principles·      Computer skills (MS office: Excel, Powerpoint, Word)·      Analytical, mathematical and accurate·      Ability to work independent·      Effective communication skills (oral and written)·      Ability to multi task·      Ability to prioritize tasks to meet deadlines·      Team player Required experience:Bachelor’s degree (or equivalent) in business, accounting, or related fieldTwo years’ experience in a finance related...

SCM Demand Planner - Mobile

Categorie:
logistiek
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Position SummaryAs our Demand Planner you will play a crucial role in forecasting, reporting, and analyzing supply chain and sales activities to ensure optimal sales performance and customer satisfaction. If you're ready to thrive in a dynamic environment, take calculated risks, and contribute to the success of Samsung, apply now. Role and ResponsibilitiesYour role Your primary responsibility as a Demand Planner is to maintain accurate sales forecasts and aligning supply and demand, whilst adhering to company rules and regulations to boost sales for the assigned product portfolio. Your responsibilities ·       Manage the stream of our Mobile products (which consists of Smartphones, Tablets, Notebook, Watches and Accessories)·       Maintain communication with internal stakeholders and external clients.·       Manage customer inventory and sell-out data, proactively analyzing it to prevent issues and spot opportunities·       Control SCM KPIs to meet targets and present updates during weekly Supply Chain meetings (Stock fulfillment rate, Sellout forecast accuracy, Sellout achievement, Aging inventory rate)·       Play a vital role in the supply chain process by analyzing data that influences purchases at the factory.·       Check sell-out results vs. forecast regularly, updating forecasts based on current stock, sales trends, promotions, and other factors.·       Reporting on SCM performance to internal stakeholdersSkills and QualificationsYour skills and qualifications (Requirements)·       Bachelor's degree in Business Administration, Supply Chain, or a related field.·       Fluency in English is required and in Dutch preferred.·       Proven track record in demand forecasting or related roles.·       Innovation mindset with the ability to move fast and take calculated risks.·       Passion for the work and a commitment to excellence.·       Collaborative spirit, recognizing that success is a collective effort. Preferred qualifications(Advantages)·       Proficiency in Microsoft Office, especially Excel. PowerBi skills is a plus.·       Strong analytical and communication skills.·       Knowledge of Sales and Logistic processes.·       Familiarity with Microsoft and SAP.·       Ability to work effectively in a team. Are you the Demand Planner we are looking for? If so, apply immediately and start your application process by clicking the apply button below. Let’s kick-start your career!...

2 Temporary Management Assistants

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

We’re currently looking for two experienced Management Assistants for clients in Brussels.Management Assistant - Law firmLocation: Tour & TaxisDuration: starting asap, until the right person is hired for this role (estimate: 3 to 4 months)Full-time roleWell established law firmExcellent Dutch, French and EnglishStrong MS OfficeAccurate, well-organised, autonomousTraditional support responsibilities: agenda, lay-out of documents, revising and translating texts, preparing files, organising meetings, travels, events, correspondence, filing, etc.Executive Assistant to CEOLocation: AuderghemDuration: starting asap, until the right person is hired for this role (estimate: 3 to 4 months, maybe longer)Full-time, part-time negotiableYoung dynamic companyFluent in English and FrenchHeavy agenda management, coordinate worldwide travel arrangements, provide support for meetings, preparing presentations etc. Lots of private work also.These positions are open to freelancers looking for a new assignment or to job seekers interested in a temporary project (as Project Consultant through Arcadius)....

Oracle Netsuite Finance Implementation Consultant

Categorie:
IT andere
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Voor een aanlopend Netsuite implementatieproject zoeken we business consultants met een specialisatie in Finance/P2P/OTC in fase 1. De focus ligt op het capteren van de business processen, organiseren van workshops, implementeren en configureren en uiteraard een stukje business re-engineering waar van toepassing. Uiteraard kan je steunen op een sterke backoffice met Netsuite experts.Ligt dit binnen je expertisedomein? En zou je dit interesseren?Contacteer...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.