FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

146 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

SAAY. Administration

SAAY. Administration

Wij zijn een team gespecialiseerd in administratieve taken, bekwaam in het Frans en Nederlands en gekenmerkt door een...
Sigrid Anno

Sigrid Anno

Met mijn toewijding en expertise als freelance administratieve ondersteuner, ontwar ik de knopen van jouw...
Anne Slangen

Anne Slangen

Na een loopbaan van 7 jaar in de reclamewereld als Art Director heb ik in januari 2017 de stap gezet om als freelance...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Ondersteuning boekhouding / Administratie / HR

Categorie:
hr ondersteuning
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Antwerpen

Bij deze gezocht een nauwkeuringe freelancer voor ondersteuning boekhouding /...

Office Manager part time

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Gezocht: Office Manager voor een part time lange termijn opdracht ter plaatse bij één van onze klanten (regio Lokeren/Zele/Sint Niklaas). Telkens in de voormiddag, of eventueel niet op woensdag en een volledige dag op donderdag. Flexibele invulling mogelijk, met uitzondering van remote work. -Beheer payroll-Opvolgen leasewagens-Contact voor diverse stakeholders -Aanspreekpunt voor het personeel-Bestellen office supllies-Voorbereiding meeting room-Onthaal-Talenkennis:...

Event medewerker

Categorie:
horeca
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Ik ben opzoek naar verantwoordelijke mensen om me elk seizoen (April-November) te willen helpen bij het cateren van bedrijfs en privé evenementen op verschillende locaties in Vlaanderen. Dit met een Foodtruck en een mobiele bar. - graag met een grote wagen rijden is een must. Alsook beleefdheid, probleemoplossend denken, efficiënt werken, klantvriendelijkheid, een verzorgd voorkomende zijn belangrijke puntjes. ;) Contacteer me gerust hierover bij...

Administration Officer

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Je biedt administratieve ondersteuning bij projecten, inclusief technische en logistieke aspectenJe stelt documenten op en verwerkt deze, zoals planningen, offertes, bestellingen, facturen en prestatierapportenJe volgt procedures en dossiers op en optimaliseert deze indien nodigJe onderhoudt contact met klanten, leveranciers en onderaannemers om de communicatie soepel te laten verlopenJe corrigeert en volgt de reis- en werktijden van de technici opJe voert algemene administratieve taken uitJe biedt ondersteuning aan projectleiders door opzoekwerk te doen, prijzen te achterhalen, vragen te beantwoorden en goederen te...

Freelance Admin & Logistics Manager gezocht - regio Gent

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Oost-Vlaanderen

Voor een snelgroeiend en innovatief horecabedrijf met internationaal potentieel zijn we op zoek naar een gedreven Admin & Logistics profiel om ons team te versterken. ??Wie zoeken...

Administratief bediende (20u/week)

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Door interne verschuivingen van bepaalde taken zijn we momenteel op zoek naar ondersteuning op administratief vlak. Gezien we nog niet 100% zeker zijn van de werkdruk die er zal zijn op nieuwe persoon zijn we op zoek naar een flexibele externe ondersteuning? We schatten dat het rond een 20u/week zou gaan en het takenpakket bestaat o.a. uit: ·       Telefonie: Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en doorverwijzen naar de juiste personen of afdelingen. ·       Opvolgen van info-mailbox en dispatching/beantwoorden van e-mails: ·       Aanmaken van dossiers voor nieuwe orders en zorgen voor een nauwkeurige registratie. ·       Organiseren van het klassement van documenten, dossiers en leverbonnen. ·       Wagenpark beheer: o   Onderhouden van het wagenpark door het plannen van onderhoudsafspraken en keuringen. o   Beheren van alle documentatie met betrekking tot de auto's, waaronder verzekeringen, keuringscertificaten, en andere relevante documenten. ·       Inputwerk in Odoo (ons ERP-pakket): o   Periodiek bijwerken van artikelprijzen in het Odoo-systeem. o   Uitvoeren van gegevensinvoer en andere administratieve taken binnen het Odoo-systeem ·       Recupel aangifte uitvoeren  ·       Valipac aangifte...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.