FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

234 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Elena Anabelle Macarencu

Elena Anabelle Macarencu

...
Toon Lenaerts

Toon Lenaerts

Ik biedt AI en Marketing Coaching voor ambitieuze ondernemers en kleine bedrijven. Dit wil zeggen dat ik ervoor...
Sebbe Van Hove

Sebbe Van Hove

Ik ben Sebbe 19 jaar, en ben video/fotograaf. Mijn specialiteit ligt momenteel vooral bij sport, maar sta altijd open...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Zelfstandig Verkoper B2B - Kassasystemen voor Kleinhandel & Horeca

Categorie:
verkoop
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Wij geven kleinhandelaars en horeca-uitbaters op een persoonlijke klantgerichte manier meer controle en overzicht over verkoop, rapportering, boekhouding door het digitaliseren van hun winkeladministratie via een gebruiksvriendelijk kassasysteem gekoppeld aan verschillende componenten (webshop, boekhouding, afsprakenbeheer, loyalty, etc.). Wij leveren en installeren software en hardware: POS, Pre-boekhouding, loyalty, afsprakenbeheer, e-commerce, etc.Wij bieden training aan bij ons en bij de klant ter plaatse over POS, Pre-boekhouding, loyalty, afsprakenbeheer, e-commerce, etc.Onze MissieWij zien het als onze roeping om zelfstandige kleinhandelaars en horeca-uitbaters persoonlijk de nodige digitale hulpmiddelen (tools) aan te reiken, bij te scholen en te begeleiden om hun zaak eenvoudig en efficiënt te beheren, te besturen en te optimaliseren, m.a.w. volledige controle over de huidige werking en groei in de toekomst. Wij doen dit met verschillende digitale tools: Kassa-materiaal, webshop, pre-boekhouding, voorraadbeheer, afsprakenbeheer, betaaloplossingen, etc.Wie ben jij?Wij zoeken een freelance vertegenwoordiger om op lange termijn samen te werken. Je werk met de zaakvoerder en de marketeer om leads te creëren, op te volgen en om te zetten in deals. Je hebt interesse in onze doelgroep en je zoekt naar creatieve manieren om ze online en offline te benaderen en ze om te zetten in een klant. Je krijgt verantwoordelijkheid en de flexibiliteit om je job zelfstandig uit te voeren.Verantwoordelijkheden:ProspectieValideren, beheren en opvolgen van leadsJe helpt een lange termijn verkoopaanpak uit te werkenSamen met de Marketeer lead-generatie uitwerkenJe werkt deels bij ons, deels van thuis en deels bij de prospecten.Actief meezoeken en meewerken aan het succes van Juka.RetailWe verwachten van jou:Ervaring in B2B salesJe woont in West-Vlaanderen of Oost-VlaanderenIn het bezit van een geldig rijbewijsVlotte communicatieve vaardighedenEen energieke, positieve en open persoonlijkheidToegankelijk en sociaalvaardig in relaties met verschillende mensen in verschillende situatiesPassie voor kleinhandel zoals: kleding, schoenen, accessoires, baby-artikelen, cadeauartikelen, interieur-accessoires, tuinartikelen, etc.Passie voor horeca.Een creatieve mindset en een ondernemersmentaliteit met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en initiatiefJe bent leergierig en hebt zin om nieuwe vaardigheden toe te passen binnen onze ondernemingIn contact met verschillende influencers is een pluspuntPerfecte kennis van Nederlands en allergisch aan schrijffoutenDeeltijds, Freelance, Onbepaalde...

Digital Marketeer

Categorie:
digital marketeer
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

OrganisatieDeze organisatie is een sterk groeiende speler in zijn sector met locaties verspreid over heel België.OpdrachtTijdens deze freelance opdracht zal je actief zijn binnen de volgende domeinen: Optimalisatie van het CRM-systeem. Je geeft mee vorm aan de structuur en segmentatie ervan.Je voorziet een overzichtelijke pipeline voor sales & marketing. Je werkt mee aan het opzetten van slimme marketing automation flows. Ondersteuning bieden bij campagnes (op het vlak van SEO, SEA en retargeting).De ideale freelancerOm deze opdracht tot een goed einde te brengen, zijn wij op zoek naar de freelancer met de volgende ervaring: Je hebt een uitgebreide ervaring met CRM-systemen, idealiter ook met Teamleader. Marketing automation, customer journeys en B2B lead nurturing zijn helemaal jouw ding. Tools zoals Google Analytics 4, Tag Managers en dashboards kennen geen geheimen voor jou. Je communiceert op regelmatige basis met de opdrachtgevers.AanbodWat mag je verwachten binnen deze opdracht: Een opdracht voor zeker 6 tot 9 maanden. In overleg wordt het aantal prestatiedagen bepaald. Idealiter is dit 3 of 4 dagen per week. De kans om mee vorm te geven aan de hele CRM- en marketingopzet. Je werkt deels van thuis maar komt ook op regelmatige basis naar het...

Freelancer voor opmaak financieel plan (opstart onderneming – modebranche)

Categorie:
boekhouden
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Antwerpen

Hallo!Ik ben bezig met de opstart van mijn eigen modezaak in bijberoep en zoek een ervaren boekhouder die me kan ondersteunen bij het opstellen van een professioneel financieel plan.Wat ik nodig heb: - Uitgebreid financieel plan met o.a. investeringsraming, exploitatiebegroting, cashflow en balans - Een frisse blik op mijn huidige prijsstrategie en marge is zeker welkom - Praktisch advies en meedenken rond haalbaarheidProfiel: - Ervaring met financiële plannen voor starters- Affiniteit met mode- retailsector is mooi meegenomen, maar geen must- Resultaatgericht en helder in communicatieTiming:Idealiter afronding binnen 2 à 3 weken. Online samenwerking is prima.Lijkt dit iets voor jou? Stuur me gerust een berichtje via DM of via...

HR-Administrator

Categorie:
hr ondersteuning
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Voor een klant in het noorden van Antwerpen, ben ik dringend op zoek naar een HR-Administrator die vast in dienst wil treden. Je draagt bij aan een breed scala aan projecten, variërend van personeelsadministratie tot het coördineren van opleidingsprogramma's. Je zult ook betrokken zijn bij het stroomlijnen van HR-processen en het bewaken van personeelsgegevens met behulp van Excel.  Functiebeschrijving: - Je staat in voor de loonsverwerking van A tot Z van de arbeiders - Je werkt nauw samen met het sociaal secretariaat SD Worx - Je boekt de lonen en bent betrokken bij de maandafsluiting in SAP S/4Hana - Je ben verantwoordelijk voor de planning, opvolging en budgettering van de (winter)opleidingen - Je registreert en volgt afwezigheden op - Je staat in voor een tijdige en correcte melding van de arbeidsongevallen en volgt de dossiers op - Je bent het eerste aanspreekpunt voor de afdelings- en werfleiding inzake sociale wetgeving - Je houdt de individuele personeelsdossiers up-to-date - Je geeft de dagelijkse aanwezigheden van de arbeiders door aan de RSZ - Je bent betrokken bij verschillende projecten i.v.m....

Accounting Manager - Voltijds - Sint-Elooi-Vijve

Categorie:
financiele ondersteuning
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Ben jij een ervaren financiële professional met een passie voor leiderschap en innovatie? Wij zoeken voor onze klant gevestigd Sint-Eloois-Vijve een dynamische Accounting Manager!  Wat ga je doen?Leidinggeven aan een team van 7 financiële expertsWaarborgen van nauwkeurige financiële rapportage volgens IFRS en BE GAAPOptimaliseren van kredietbeheer en interne controlesStimuleren van procesverbetering en digitalisering Wat breng je mee?Minimaal 10 jaar ervaring in accounting, waarvan 3 jaar in een leidinggevende rol binnen een multinationalDiepgaande kennis van IFRS en BE GAAPUitstekende leiderschapsvaardigheden en een proactieve mindsetZeer goede kennis Engels Duur: tot men de vaste Accounting Manager heeft gevonden Waar: Sint-Eloois-Vijve (West-Vlaanderen) Solliciteer nu door je cv en motivatie te...

Technical Buyer

Categorie:
aankoop
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Onze familiale, dynamische organisatie is in volle expansie, dit resulteerde zich in onze gloednieuwe fabriek waar onze productie in 2022 van start is gegaan en ondertussen up-and-running is waardoor we de steeds groter wordende vraag naar ons kwalitatief, sterk eindproduct, stelselmatig kunnen invullen. In ons splinternieuw, lichtrijk kantoorgebouw met uitzicht op de velden en de Kaaskerkestraat, is jouw werkplek centraal gelegen. De centrale ligging werd niet zomaar gekozen, het purchase team werkt verre van op een eiland. Nauwe contacten met de productie, engineering, warehouse, sales, boekhouding,,...  zijn zeer belangrijk. Er heerst dan ook geen eilandencultuur binnen onze familiale organisatie, nee hoor iedereen kent iedereen en we trekken allemaal aan dezelfde kar. Zin in een losse babbel na het werk met je collega's? Spring dan gerust binnen in de bar op de bovenverdieping, van harte welkom in bar 't x. Momenteel zijn wij op zoek naar een Technical Buyer om ons team te versterken. Ons groeiverhaal zit vol potentieel, dit zowel in België als in onze buurlanden en daarom zoeken we iemand die zin heeft om de aankooporganisatie, onze materiaalstroom,  en onze aankoopkosten, verder te optimaliseren zodat we deze duurzame groei kunnen garanderen met innovatieve, sterke trailers. Vergeet ook het mee helpen zoeken naar kwalitatieve, sterke componenten niet.De gebruikte softwarepakketen binnen x zijn Microsoft Dynamics, office, Inventor, Eplan, Windchill, . Uiteraard gebruikt niet iedereen al deze pakketen maar dit geheel vormt wel het zenuwstelsel van de organisatie. Het brein? Dat is het team waarvan jij dus een deel van kan zijn. OMSCHRIJVINGJe houdt nauwe contacten met de leveranciers.Je stuurt bestellingen uit en volgt ze verder op.Je onderhandelt contracten waarin prijs, lead time en kwaliteit bovenaan staanMet jouw ervaring ondersteun je de afdeling Material Planning in geval van issues met specifieke leveranciers,Je professionaliseert onze aankoopafdeling met je kennis en toepassing van tools en procedures; Je optimaliseert de masterdata in het MRP-pakket tijdig en correctJe identificeert verbetertrajecten binnen Aankoop die de gehele supplychain verbeteren en helpt met plezier een handje bij de uitbouw van verbeteringstrajecten.PROFIELJe behaalde een (technisch) masterdiploma (zoals Handelsingenieur of Elektromechanica...) of kan dit matchen door jouw ervaring;Je hebt minstens 5 jaar ervaring als aankoper;Je hebt uitstekende onderhandelingsvaardigheden en het vermogen om sterke relaties op te bouwen met leveranciers en interne stakeholders.je hebt een goeie kennis van ERP systemen (idealiter Microsoft Dynamics F&O) en je hebt ervaring met sourcing strategieën.Jouw sterkte is je technische kennis;Je bent proactief, resultaatgericht en in staat om strategisch te denken.Je bent een echte teamspeler en houdt nauwe contacten met de andere afdelingen binnen x(productie, R&D,....).Je bent een gedreven, stressbestendig en communicatief persoon.Je communiceert graag en vlot in meerdere talen (zeer goede kennis Nederlands, vlot in Engels en Frans)Je hebt een positieve ingesteldheidTyperend voor jou is je probleemoplossend vermogen.Variatie schrikt je niet af, in tegendeel, afwisseling vind je net boeiend.'Samen aan de kar trekken' is jouw...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.