Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
Op zoek naar een nieuwe freelance uitdaging in legal & administratie? Voor een toonaangevend bedrijf binnen de mobiliteitssector zoeken we een Freelance Paralegal / Administratieve kracht (40% – 60%). -Je ondersteunt bij het opstellen en beheren van contracten-Je werkt nauwkeurig, zelfstandig én in een sterk team-Je werkt hybride (remote/Brussel) in een project tot eind...
We zoeken iemand die op regelmatige basis de content op onze web-site aanpast, nieuwsbrieven laat verschijnen en hetzelfde doet op onze account van linkedIn. Deze job betreft een halve dag per week bij ons in het...
Voor onze klant in Roeselare rekruteren we een freelance Administratief Operationeel SAP medewerker. Deze opdracht is tijdelijk, de duurtijd is voorzien voor drie maanden. Dit betreft een voltijdse invulling waarbij je 40 uur per week zal werken.Takenpakket:- Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van prijslijsten en behandelt ook de prijsverschillen met leveranciers en andere leverancier specifieke informatie.- Je verwerkt de receptie bloks binnen jouw productgroep.- Je volgt de leveranciers op wat betreft te late leveringen. - Je zorgt ervoor dat de data up-to-date is zodat de Supply Planner de nodige acties kan ondernemen.Belangrijk:- Ruime kennis SAP is een must. - Graag praktische kennis binnen aankoop. - Eventueel kan een ervaring waar prijsvergelijkingen gedaan worden voldoende zijn (in finance bij...
Ik ben op zoek naar een beëidigde vertaler om een attest van ongehuwde staat van het Spaans naar het Nederlands te vertalen. Kan u mij hiermee helpen...
Uitdagende Taken: Je voert boekhoudkundige transacties uit met een hoge graad van complexiteit, binnen verschillende domeinen. Je levert essentiële ondersteuning aan de dagelijkse werking van je team. Business Support: Je beantwoordt aan de noden van de organisatie door zowel het team als interne en externe klanten op een efficiënte manier administratief te ondersteunen. Procesbeheer: Je zorgt voor het goed functioneren van meerdere standaardprocessen waarvoor jij verantwoordelijk bent. Voel jij de energie van deze stimulerende functie en ben je klaar om impact te maken in een complexe maar boeiende werkomgeving? Sluit je aan bij ons team en til je expertise naar een hoger niveau! Hoofdverantwoordelijkheden Uitvoeren van boekhoudkundige of bancaire transacties met een hoge graad van complexiteit, met als doel een correcte gegevensverwerking. Behandelen van complexe dossiers binnen je werkdomeinen om een effectieve administratieve ondersteuning te bieden aan de eenheid en aan interne en externe klanten. Uitvoeren van kwaliteitscontroles zoals de controle en validatie van boekhoudkundige of bancaire transacties binnen je domeinen. Zorgen voor het correcte beheer van de "master data" (bestaande databanken binnen de Global Service Organisation - GSO) en uitvoeren van controles op het werk van Administrateurs I en II om een uitstekende kwaliteit van informatie te garanderen in lijn met de vastgelegde normen. Deelnemen aan de implementatie van IT-tools en applicaties, uitvoeren van gebruikerstests ("user tests") en optreden als key user voor één of meerdere toepassingen om een vlotte werking van de tools te verzekeren. Verantwoordelijk zijn voor een beperkt aantal standaardprocessen, voorstellen formuleren tot verbetering, wijzigingen aan procedures ontwikkelen en implementeren, en bijdragen aan interne verbeterprojecten. Onverwachte problemen binnen je domeinen oplossen om de werking van het team te garanderen. Fungeren als aanspreekpunt en helpdeskmedewerker binnen je domeinen, advies geven over complexe dossiers en het opvolgen van ticketingsystemen voor je team. Ondersteuning bieden en je expertise delen met Administrateurs I en II. Technische expertise Opleiding: Bachelor of gelijkwaardig door ervaring Ervaring: Minstens 2 jaar relevante ervaring Taalvaardigheid: Goede kennis van de tweede landstaal (Frans of Nederlands) Basiskennis van het Engels Vereiste technische kennis: Grondige kennis van kantoorsoftware en financiële toepassingen Diepgaande kennis van boekhouding volgens BGAAP Grondige kennis van financiële producten binnen de betrokken domeinen Uitstekende kennis van courante IT-toepassingen Goede kennis van de geldende reglementen en procedures Rol & Competenties: Expertrol Je bent klantgericht Je werkt goed samen Je bent ambitieus Je wint vertrouwen Je kan informatie goed opnemen Je lost problemen op Je draagt je expertise over Je voert effectieve...
Functieoverzicht: De c zorgt voor de naleving van fiscale wet- en regelgeving en een correcte belastingrapportage binnen het bedrijf. De functie omvat ook ondersteuning bij transfer pricing, herstructureringen en R&D-projecten, onder supervisie van een manager. Kernverantwoordelijkheden: Belastingnaleving voor Belgische dochterondernemingen: Zorgen voor naleving van alle relevante fiscale wetten en regels. Voorbereiden en indienen van belastingaangiften en andere fiscale documenten voor de Belgische dochterondernemingen, nauwkeurig en tijdig. Nauw samenwerken met boekhouders van de dochterondernemingen en verschillende afdelingen om efficiënte gegevensverzameling te garanderen. Vooruitbetalingen berekenen en zorgen voor tijdige betaling. Belastingrapportage: Maandelijkse belastingvoorzieningen berekenen voor Belgische dochterondernemingen en de door buitenlandse dochterondernemingen berekende voorzieningen beoordelen (volgens IFRS). Voorbereiden van belastingberekeningen voor budgetten en prognoses. Pijler 2: Gegevensverzameling voor Pijler 2-berekeningen van de verschillende dochterondernemingen. Transfer Pricing: Assisteren bij het opstellen van documentatie om te voldoen aan internationale fiscale regelgeving, onder begeleiding van de belastingmanager. R&D-projecten: Gegevens verzamelen en analyseren voor diverse belastingincentives voor onderzoek en ontwikkeling. Samenwerken met R&D-teams om juiste documentatie en rapportage te garanderen. Herstructureringsprojecten: Ondersteunen bij herstructureringen (zoals fusies, liquidaties) door fiscale aspecten te beoordelen, contacten met fiscale adviseurs te onderhouden en de praktische uitvoering en opvolging van uit te voeren stappen te beheren. Nauw samenwerken met juridische, treasury- en boekhoudteams. Ondersteuning van het management: Nauw samenwerken met de belastingmanager om inzichten en aanbevelingen te geven over fiscale aangelegenheden. Assisteren bij het voorbereiden van rapporten en presentaties voor het management. Vereisten: Bachelor in Accountancy, Financiën of een aanverwant domein. Aantoonbare ervaring (minimaal 4-5 jaar) in belastingnaleving en -rapportage binnen multinationals. Kennis van fiscale stimulansen voor R&D is een pluspunt. Sterke projectmanagementvaardigheden. Uitstekende analytische en probleemoplossende capaciteiten. Praktische ingesteldheid en vermogen om zelfstandig te werken. Sterke communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden. Je spreekt vloeiend Nederlands of Frans en hebt een uitstekende kennis van het Engels, zowel mondeling als schriftelijk. Team: Je wordt tijdelijk onderdeel van het fiscale team tijdens de afwezigheid van een collega met zwangerschapsverlof. Je werkt nauw samen met de belastingmanager en het hoofd van de fiscale afdeling. De overdracht van de belastingnaleving en -rapportagetaken zal worden uitgevoerd door de persoon die met zwangerschapsverlof...