FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve community van freelancers en opdrachtgevers.


Schakel nu een freelancer in

150 opdrachtgevers vonden vorige maand al een freelancer

Populaire categorieën

Nieuwe freelancers

Seyit Sahin

Seyit Sahin

Hallo, ik ben Seyit Sahin, 23 jaar en eCommerce manager bij Atelier Rebul. Met anderhalf jaar ervaring in de dynamische...
Isaak Aghmiri

Isaak Aghmiri

...
Laetitia Speltdoorn

Laetitia Speltdoorn

CEO Azorti 🚀 Jouw schakel voor creatieve meesterwerken🖌️ en onvergetelijke events ✨ Spread the word! Getrouwd...

Hoe het werkt

Plaats uw opdracht gratis

Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.

Creëer uw profiel

Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.

Verspreiding naar de freelancers

Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.

Reageer op berichten

Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.

nieuwste jobs

Service Delivery Manager

Categorie:
IT andere
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Antwerpen

Wij zijn voor onze klant te Brussel op zoek naar Service Delivery Managers.Het is voor hen van cruciaal belang om hun bedrijfsklanten een goede ervaring te bieden in alle interacties die zij hebben met het bedrijf en in de samenwerking met hun teams en mensen.Deze voortdurende focus op de klantenervaring is een topprioriteit voor alle medewerkers van de organisatie in alle acties die ze ondernemen.Binnen de Enterprise Business Unit/Professional & Managed Services-afdeling, bieden de Service Delivery Management-teams het 'best-in-class' Service Management met een hoge klanttevredenheid.De betrokken klanten zijn zowel nationale en internationale instellingen als grote bedrijven. Contracten in omvang zijn gerelateerd aan Telco-oplossingen en een breed scala aan geïntegreerde ICT-oplossingen.Binnen het Service Delivery Management team ga jij je richten op het leveren van service management en voldoen of overtreffen van de verwachtingen van externe professionele klanten in overeenstemming met SLA's en/of contracten.Hierbij horen de volgende taken en verantwoordelijkheden:Je treedt op als tactische SPOC (Single Point of Contact) tijdens de operationele levenscyclus van een contract en zorgt voor een efficiënte relatie tussen de klant en de verschillende interne afdelingen of externe partners die betrokken zijn bij de levering van de diensten.Je coördineert de dienstverlening van de oplossingen aan de klant door middel van regelmatige Service Review Meetings met de klanten en creëert een faciliterende omgeving voor de interne resources.Op basis van de met de klant overeengekomen SLA's en de analyse van rapportages zorg je ervoor dat de diensten worden geleverd zoals contractueel is afgesproken. Indien nodig initieer je corrigerende actieplannen om te voldoen aan de SLA en om de dienstverlening continu te verbeteren.Je behandelt alle verzoeken van klanten tijdig en in overeenstemming met de contractvoorwaarden.Je definieert, bewaakt en optimaliseert de winstgevendheid van je klantencontracten, neemt indien nodig corrigerende maatregelen na overleg met account managers en teamleiders.Je organiseert interne ATM (Account Team Meetings) met de belangrijkste interne stakeholders (pre)sales, technische en service consultants, ingenieurs, architecten, enz.Op basis van reguliere service review meetings en interne accountteam meetings stel je concrete actieplannen en verbeterplannen op en beheer je deze.Je neemt actief deel aan interne werkgroepen en interne teamvergaderingen.Je gaat regelmatig ter plaatse bij klanten.Wie zoeken wij?Diploma Industrieel ingenieur of gelijkwaardig door ervaring.Minimaal 4 jaar relevante ervaring en expertise op het gebied van Service Management, contacten met Professionele Klanten, operationele omgeving en coördinatie van experts.Goede kennis van Telco en minimaal twee van de volgende ICT-oplossingen: LAN/WLAN, Security, Datacenter, UC.Goede kennis van contractbeheer, SLA's en financiën.Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands/Frans/Engels.Je hebt zin voor initiatief en wilt systematisch resultaten boeken.Je voldoet aan en overtreft de verwachtingen van uw interne of externe klanten.Je informeert je collega's tijdig en efficiënt.Je bent een teamplayer.Je bent in staat om middelen te beheren (team, tijd, budget, taken, virtuele teams).Je leert snel.Persoonlijkheid en waardenUitstekend in teamwerk.Communicatief vaardig.Methodisch en in staat om zelfstandig verschillende problemen te behandelen.Veel verantwoordelijkheidsgevoel en initiatiefnemer.Klant-, kwaliteits- en servicegerichtStressbestendig, geduldig, tolerant en veerkrachtig.Wat kan je verwachtenJe komt terecht in een ervaren team van Service Delivery Managers die nauw samenwerken met Account Managers en Success Managers.Je beheert meerdere contracten voor toonaangevende klanten in de sector, dit zorgt voor een gevarieerde inhoud.Je communiceert met meerdere teams van verschillende specialisaties in een boeiende omgeving met state-of-the-art technologie.Hoge mate van zelfstandigheid en ruimte voor verbeterinitiatieven.De zekerheid van een longterm commitment. (Onze klant is doorgaans op zoek naar kandidaten die toch even willen blijven, waardoor ze steeds werken met jaarcontracten. Ideaal voor de professional die toch graag wat meer zekerheid heeft. Ook verlenging is hier zeker mogelijk.)Bij de organisatie wordt een hybride systeem van werken toegepast (max. 2-3 dagen op kantoor in Brussel Centrum vlak bij het treinstation).Ben je (of ken je) iemand die enthousiast wordt van een vacature als deze?Aarzel niet contact op te nemen!Wij bekijken graag samen met jou of er een match kan bestaan over een (virtuele) tas...

Videograaf gezocht voor vrijdag en zaterdag 13 en 14 juni

Categorie:
video producties
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
< 1 week
Plaats:   
Limburg

De job betreft het filmen van een evenement, 2 halve dagen, op vrijdagavond en zaterdagavond.Monteren is niet nodig, enkel het ter plaatse filmen in Tongeren.Vrijdag: 17.00h - 22.00hZaterdag: 16.00h -...

Stabiliteitsingenieur Zaventem - lange termijn

Categorie:
engineering
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Vlaams-Brabant

Als Stabiliteitsingenieur bestaat je takenpakket uit:Besprekingen met de opdrachtgever en architectOntwikkelen stabiliteitsconcept binnen architectuur van opdrachtStudies en berekeningenBegeleiden van tekenaarsOpstellen van de aanbestedings- en uitvoeringsdossiersDeelnemen aan werfvergaderingenControleren en verslaggeving van werken in uitvoering tot opleveringGrote verscheidenheid qua type projecten: appartementen, kantoorgebouwen, restauratie- en renovatieprojecten, scholen, woningen, waterbouwkundige projecten, .... en dit zowel in hout, staal als betonIngenieur Bouw of Burgerlijk Ingenieur-ArchitectMinstens eerste ervaring als Stabiliteitsingenieur, Projectingenieur Stabiliteit, Structural Engineer, ...Vloeiend in het Nederlands. Kennis Frans is een...

Office Management / Advocatenkantoor / Brugge

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

Wij zijn zoek naar een tijdelijke Office Manager die onze klant kan ondersteunen op freelance basis, dit voor een tijdelijke opdracht van ongeveer drie maanden, verlenging mogelijk. WDit betreft een deeltijdse invulling waarbij je bij minimum 3 volle dagen per week werkt op locatie. Jouw takenpakket:- Ondersteuning van het advocatenteam op administratief vlak. - Onthaal zowel persoonlijk, telefonisch als per mail. - Dossierbeheer op administratief vlak. - Correspondentie met verschillende partijen.- Het opstellen van juridische documenten. - Voorbereiden van processtukken. - Organiseren van  vergaderingen.- Beheer van financiële...

Freelance Project Coordinator

Categorie:
administratie
Werkplek:  
Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
Brussel

Je zal ingeschakeld worden om twee grote projecten te coördineren en tot een goed einde te brengen:- ontwikkeling van een nieuwe website: je werkt nauw samen met de leverancier, maakt afspraken en volgt die op, checkt de voortgang van het project en het aangeleverde werk, coördineert met het interne team omtrent de behoeften en voor het aanleveren van teksten etc.- verhuis naar een nieuw kantoor: je werkt mee aan de planning van de verhuis van het kleine kantoor: stappenplan opzetten, noden in kaart brengen, afspraken maken, coördinatie met externe partners (archiefvernietiging, verhuisfirma, etc.)Daarnaast zal je ook algemene administratieve support verlenen ter ondersteuning van de interne werking.Wat breng je mee?sterke admin vaardighedenervaring met project managementvlot in Nederlands en Fransgoed georganiseerd met een flexibele werkhoudingautonome werkerprecies en oog voor detailAanbodtijdelijk project tot eind december 2024. Dit kan als freelancer of als tijdelijke project consultant op de payroll bij X.voltijds project, deeltijds is bespreekbaar in functie van de flexibiliteit die je kan bieden50% telewerk na inwerkperiodeklein team van enthousiaste collega'sDe opdrachtgeverOnze opdrachtgever is een koepelorganisatie die de bedrijven uit haar sector verenigt en vertegenwoordigt. Hun missie bestaat uit 4 luiken: de belangen van de leden vertegenwoordigen bij de bevoegde instanties en politieke overheden, hen informeren, hen vormen en netwerkevenementen organiseren. Een goede doorstroming van informatie naar de leden en andere belanghebbenden is een absolute prioriteit.Het team telt 6 personen en staat onder de leiding van de Secretaris-Generaal. Het kantoor is gelegen in 1030 Brussel...

Freelance Administratieve ondersteuning supply chain

Categorie:
administratie
Werkplek:  
100% werken bij klant
Duur:  
> 4 weken
Plaats:   
West-Vlaanderen

X is een topspeler op wereldschaal. Met 400 medewerkers in 3 vestigingen in België, Nederland en Roemenië, zijn wij dé referentie in het ontwikkelen en vervaardigen van landbouwmachines voor grondbewerking, het poten, oogsten, inschuren, sorteren en transporteren van aardappelen en groenten. In het familiebedrijf met meer dan 78 lentes staat een dynamische generatie aan het roer. Daarbij wordt groei zowel bedrijfsmatig als op persoonlijk vlak hoog in het vaandel gedragen. Getuige daarvan is de nominatie voor Exporter of the Year binnen de Flanders International Business Awards 2023, iets wat nooit mogelijk was geweest zonder de bedrevenheid van elke werknemer. Een innovatief maar robuust geheel, waar jij deel van wil uitmaken? Met het oog op een verdere, aangename groei willen we tijdelijk ons Supply Chain team te Roeselare graag versterken met een (m/v): Administratief Medewerker Supply Chain Jouw droomjob? Je belangrijkste verantwoordelijkheden Je wordt tijdelijk ingeschakeld in ons Supply Chain Team om te helpen aan administratieve taken;Je verwerkt de orderbevestigingen in het ERP-systeem;Je evalueert of er leveringen laattijdig zijn en escaleert indien nodig; Waarmee maak je indruk? Je beschikt over een Bachelor diploma of gelijkwaardig;Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels. Kennis van Frans en/of Duits is zeker een pluspunt;Correct en nauwgezet werken is voor jou een motivator én geen afknapper;Excel heeft weinig geheimen voor jou en je bent gedreven om je te verdiepen in het ERP-systeem;Je communiceert graag en vlot;Je bent administratief sterk en kan zelfstandig werken. What’s in it for you? Een internationaal groeiend bedrijf dat haar mensen laat meegroeien;Een omgeving waarin innovatie, betrouwbaarheid en leuk samenwerken onze bedrijfswaarden zijn; Een voltijdse dagfunctie (4/5 ook mogelijk) om enkele maanden ons Supply Chain team te versteken;Werken op een gemakkelijk te bereiken locatie;Enjoy growing, we organiseren met regelmaat After Work...

FreelanceNetwork.be is al 13 jaar de meest actieve freelance community met meer dan 48.400 freelancers en 37.250 jobs.