Shanah Willems

administratie | telemarketing | hr ondersteuning | social media
MALDEGEM
22/u
5 jaar
0 dagen / week

Over mezelf

Hallo! Ik ben Shanah — een vriendelijke, gestructureerde en betrouwbare Virtual Assistant gespecialiseerd in klantenservice, e-mailbeheer en planning.Dankzij mijn ervaring als hoofdverpleegkundige én mijn jarenlange businesservaring binnen Herbalife, ben ik sterk in communicatie, organisatie, klantopvolging en administratie. Ik werk nauwkeurig, denk mee en hou van duidelijkheid en structuur.Waar ik jou mee help:• Klantenservice (mail/chat)• Inboxbeheer & opvolging• Planning & agenda-beheer• Structureren van administratie• Opvolgen van klanten en dossiers• Klein administratief werk (documenten, systemen, opvolging)Wat je van mij mag verwachten:✔ Vlotte, warme communicatie✔ Betrouwbaarheid en discretie✔ Organisatie en structuur✔ Snelle reactie en professionele opvolging✔ Klantvriendelijkheid op topniveauIk ondersteun KMO’s, webshops en zelfstandigen die tijd willen besparen en hun klanten professioneel willen laten helpen.Heb je iemand nodig die jouw mails, klanten en planning met zorg en overzicht beheert?Stuur me gerust een berichtje! 😊

Talenkennis

Nederlands - 100%

Engels - 90%

Skills

telefonische opvolging administratie klantenservice/ customer supportvirtueel assistentee-mail beheerafspraakplanningplanning / agendabeheer

Contacteer deze freelancer

Vrij bericht
 
man