Mijn naam is Lindsey Gruwier en met mijn bedrijfje, Buro-L, helemaal klaar om jouw business te ondersteunen! Met meer dan 15 jaar ervaring ondersteun ik ondernemers zodat zij zich kunnen focussen op hun core-business. Als virtual assistant (vanop afstand) en/of office assistant (bij u ter plaatse) neem ik je algemene administratie, loonadministratie en voorbereiding voor sociaal bureau, opvolgen van interimcontracten, ... , offertes en facturatie, hulp bij de boekhouding (onder toezicht van de hoofdboekhouder), bestellingen, planning en veel meer uit handen, zodat jij kan focussen op wat écht telt.
Wat maakt mij uniek: ik werk zonder personeel: alles gaat door mijn eigen handen. Dit betekent een persoonlijke aanpak, hoge kwaliteit en korte lijnen. Ik werk zelfstandig, nauwkeurig, verantwoordelijk, ben heel gedreven en enthousiast.
Sterke troef is mijn flexibiliteit: of je nu enkele uren, een paar dagen per maand, drukke periodes, vervanging tijdens ziekte, ... nodig hebt, alles is bespreekbaar. Enkel de gepresteerde uren worden gefactureerd.
Ontdek hoe Buro-L jou kan helpen op www.buro-L.be
Virtual assistance: 56€/uur - Office assistance: 59€/uur