Nathalie Van Overloop

administratie | hr ondersteuning | boekhouden
LOKEREN
45/u
20 jaar
2 dagen / week

Over mezelf

Ervaren en veelzijdige freelance administratief bediende met meer dan 20 jaar ervaring in kantoorbeheer, klantencontact en projectondersteuning.Ik help organisaties tijdelijk of structureel bij het stroomlijnen van hun administratie, boekhouding en personeelsdossiers.Nauwkeurig, discreet en communicatief sterk — ik schakel vlot tussen verschillende taken en systemen (MS Office, ERP, CRM).Dankzij mijn ervaring bij zowel kmo’s als lokale besturen werk ik zelfstandig, betrouwbaar en met oog voor detail.Beschikbaar voor opdrachten in regio Lokeren – Sint-Niklaas – Gent, zowel op locatie als remote.

Talenkennis

Engels - 80%

Nederlands - 100%

Frans - 25%

Skills

administratieadministratie (personeelsadministratie)administratie - financieel administratie - boekhoudingadministratie - telefonie - klassementadministratie - gegevens inputadministratie - personeeladministratie algemeenerpMS Office Word, Excel en PowerPoint

Contacteer deze freelancer

Vrij bericht
 
man