wendy Roegiest

administratie | financiele ondersteuning
WICHELEN
60/u
15 jaar
5 dagen / week

Over mezelf

Ik ben een ervaren freelance administratief medewerker met een sterke achtergrond in klantenservice, teamleiding en procesoptimalisatie. Na jarenlang gewerkt te hebben als leidinggevende van een customer service afdeling, heb ik een scherp oog ontwikkeld voor efficiëntie, klantgerichtheid en duidelijke communicatie – kwaliteiten die ik nu inzet om bedrijven administratief te ontzorgen.Met mijn brede ervaring in administratieve ondersteuning, planning, rapportage en klantbeheer, combineer ik organisatorisch talent met een mensgerichte aanpak. Ik werk gestructureerd, accuraat en denk graag proactief mee om processen te verbeteren en resultaten te versterken.Kerncompetenties:Administratieve ondersteuning en documentbeheerKlantencommunicatie en correspondentieProcesoptimalisatie en kwaliteitsbewakingCoördinatie en teamondersteuningPlanning, rapportage en data-analyseErvaren in MS Office, CRM-systemen en digitale workflowsIk ben flexibel inzetbaar, gewend om zelfstandig te werken en voel me verantwoordelijk voor het leveren van kwalitatief hoogstaand werk. Mijn doel: bedrijven ondersteunen met een betrouwbare en efficiënte administratie, zodat zij zich kunnen concentreren op hun kernactiviteiten.

Talenkennis

Nederlands - 100%

Engels - 90%

Frans - 50%

Skills

administratie en planningadministratieve organisatieskills Leiding gevencoaching en mentoringGoede kennis van MS Officesap

Contacteer deze freelancer

Vrij bericht
 
man