Erik Vallentgoed

verkoop | administratie | telemarketing | financiele ondersteuning
22/u
20 jaar
6 dagen / week

Over mezelf

Ik ben Erik Vallentgoed en ben al ruim 10 jaar de verlenging van de Europese werkdag vanuit Mexico.In het huidige gedigitaliseerde tijdperk waar service nog belangrijker is dan ooit kan het niet zijn dat een werkdag om 17:00 eindigt. Dit terwijl er iemand even verderop in een andere tijdzone nog helemaal fris is en u juist het verschil kan maken t.o.v. de concurrentie door uw bedrijf op afstand door te laten werken.

GO THAT EXTRA MILE

Ik sta iedere dag om 12:00 CET op om de business van mijn klanten te ontzorgen dmv meetbare diensten en producten en kan u met het volgende helpen:

-Sales/ Verkoop (warme en koude acquisitie, handel agenda’s, tenders, ondersteuning bij webwinkels)
-Backoffice Management (email, agenda, facturatie en administratie, telefoon afhandeling ook s’ avonds, planning- en projectmanagement, presentaties maken, digitale archivering, databasemanagement)
-Marketing (nieuwsbrieven en mailingen, marktonderzoek, beheer van sociale mediakanalen)

Wilt u meer weten? Benader mij vandaag nog!

Talenkennis

Nederlands - 100%

Engels - 100%

Spaans - 100%

Skills

administratie - verkoop - webshopbeheeradministatieve ondersteuningadmin supportAdministratie, verkoop, klantendienst, klantenbestand, opvolging, offertes, onderhandelen, orderingave, communicatie, B2B, CRM, talen (FR, D, E, NL),Zeer brede ervaring in allround administratieve functies. Ik werk mezelf snel in en ben een teamplayer.

Contacteer deze freelancer

Vrij bericht
 
man