Fiona De Ryck

administratie | social media
HECHTEL-EKSEL
55/u
5 jaar
3 dagen / week

Over mezelf

Ik ben Fiona De Ryck, een administratief sterk en betrouwbaar profiel met 10 jaar ervaring in de zorg- en welzijnssector, waarvan de afgelopen jaren in klantgerichte en ondersteunende functies.

Mijn kracht ligt in structuur brengen, vlot en nauwkeurig werken, en administratieve processen zelfstandig beheren. Denk aan:

Opvolging van dossiers en klanten

Opstellen en verwerken van facturatie

Planning en coördinatie van medewerkers of afspraken

Contact met klanten, leveranciers en partners

Administratieve verslaggeving

Dankzij mijn achtergrond in maatschappelijk werk heb ik een groot inlevingsvermogen en kan ik goed omgaan met vertrouwelijke informatie, terwijl ik tegelijk zakelijk en resultaatgericht te werk ga.

Ik werk vlot met MS Office, Outlook, Pipedrive, Smartsuite en andere systemen. Snel inzetbaar, beschikbaar 3 dagen per week en gewend om zelfstandig te werken binnen verschillende contexten.

👉 Op zoek naar een georganiseerde, loyale freelancer die je administratie of klantenopvolging op zich neemt? Dan help ik je graag verder.

Talenkennis

Nederlands - 100%

Frans - 90%

Engels - 76%

Skills

administratie - assistantadministratie - gegevens inputadministratie - virtual assistantadmin supportbedrijfsadministratieadministratie en planningsocial media ondersteuningformulieren opmakenFormulieren: Google Forms, Tally,...domeinnamencrm administrator

Contacteer deze freelancer

Vrij bericht
 
man