Ik ben Fiona De Ryck, een administratief sterk en betrouwbaar profiel met 10 jaar ervaring in de zorg- en welzijnssector, waarvan de afgelopen jaren in klantgerichte en ondersteunende functies.
Mijn kracht ligt in structuur brengen, vlot en nauwkeurig werken, en administratieve processen zelfstandig beheren. Denk aan:
Opvolging van dossiers en klanten
Opstellen en verwerken van facturatie
Planning en coördinatie van medewerkers of afspraken
Contact met klanten, leveranciers en partners
Administratieve verslaggeving
Dankzij mijn achtergrond in maatschappelijk werk heb ik een groot inlevingsvermogen en kan ik goed omgaan met vertrouwelijke informatie, terwijl ik tegelijk zakelijk en resultaatgericht te werk ga.
Ik werk vlot met MS Office, Outlook, Pipedrive, Smartsuite en andere systemen. Snel inzetbaar, beschikbaar 3 dagen per week en gewend om zelfstandig te werken binnen verschillende contexten.
👉 Op zoek naar een georganiseerde, loyale freelancer die je administratie of klantenopvolging op zich neemt? Dan help ik je graag verder.