Maite De Jaegher

administratie | communicatie | eventplanner | social media | telemarketing
ELSENE
55/u
4 jaar
5 dagen / week

Over mezelf

Hallo, Ik ben Maïté. Ik ben een administratieve duizendpoot die haar werk steeds met enthousiasme uitvoert. Ik ben betrouwbaar, discreet en efficiënt. Naast mijn office ervaring, heb ik ook een brede kennis van social media/content creatie alsook organisatie van evenementen.


Ik bied ondersteuning in o.a. volgende domeinen: 



  • Heel brede administratieve ondersteuning en all-round problem solving

  • Agendaplanning, afspraken beheren en travel organiseren 

  • Betalingen nakijken, betaalagenda beheren 

  • Email beheer, opvolgen klantendossiers, leveranciers, etc. 

  • Social media (contentcreatie onderhouden van Facebook-, LinkedIn-, Twitter- en Instagramprofielen, schrijven van teksten/blogs) 

  • Organisatie events (recepties, klantenevenementen, beurzen, etc.) 

  • PowerPoint presentaties, lay-out/uitschrijven teksten Word - Formules/bestanden Excel 

  • Versturen van nieuwsbrieven 

  • Algemeen secretariaatswerk 

  • CRM up to date houden 

  • Mailings maken en versturen 

  • Data input 

  • En zoveel meer


About:



  • Ik ben beschikbaar voor zowel korte als lange projecten in regio Brussel- Oost-Vlaanderen.

  • Bachelor in Office Management - afstudeerrichting management assistant 

  • Moedertaal Nederlands - Engels/Frans zeer sterke mondelinge en schriftelijke vaardigheden. 

  • Internationale mindset 

  • Zeer goede kennis van PowerPoint, Word, Excel, Mailchimp, Teamleader, Canva, Social media platformen 

  • Sociaal, Enthousiast, Vlot, Snel, betrouwbaar en Efficiënt


Andere vragen? Let's talk!

Talenkennis

Nederlands - 100%

Engels - 80%

Frans - 80%

Skills

administratieagendaplanningorganisatie evenementensocial mediaorganisatie reizenbetalingenemail beheerpowerpointwordexcelcanvafacebooktwitterlinkedininstagramcrmteamleadermailingsecretariaat.mailchimp

Contacteer deze freelancer

Vrij bericht
 
man