Klein gestart in 2002 als vertaalbureau in bijberoep. Inmiddels uitgegroeid tot een fulltime servicekantoor.
TALEN: Dankzij een hecht team van native speaking freelancers kan BIZ Services u vertalingen bieden van de hoogste plank. Alle teksten worden bovendien door een corrector nagelezen. BIZ levert topvertalingen van en naar alle Europese talen in een waaier aan domeinen.
ADMINISTRATIE: Van het opmaken van offertes en facturen, het inboeken van uw boekhouding en het opvolgen van debiteuren tot het beheren van uw personeelsadministratie. Het organiseren en archiveren van al uw papierwerk.
ANDERE DIENSTEN: Met plezier organiseer ik uw open-deur-dagen, vergadering, personeelsfeest, reis, seminarie,...
Jonge 50-er wiens hele leven draait om dienstverlening en oplossingen.
Het derde jaar op rij Ladies’ Captain in de Executive Club Private Golf te Zwijnaarde.
Andere interesses: tuinieren, cultuur, koken, psyche van de mens & lezen.
Sterke persoonlijke punten: oplossingsgericht, leergierig, brede interesse, flexibel, creatief, zelfstandig
IT: MS Office, verschillende boekhoudprogramma’s
· 2002 – heden
Enkele admin-klanten, kortere en langere opdrachten:
· Creafund Management: Durfkapitaalfonds – (2j) Management Assistant
· Ghent PDF Workgroup (GWG): (16m) Secretary – beheer leden + organisatie van meetings en accommodatie worldwide voor +/- 120 personen
· Gifom: levert chauffeurs op aanvraag bv. voor vervoer VIPs tijdens events, verplaatsen leasing cars,… – (4j) HR assistant
· Advocatenkantoor De Bock & Baluwé: advocatenkantoor, juridische diensten aan bedrijven – (2j 3m + vervanging zwangerschapsverlof) – Legal Secretary
· SoundBoard - (5m) administratieve ondersteuning bij opstart bedrijf
· Expertisebureau Guy De Meulemeester cvba: schade-experts – (2009-heden) boekhoudadministratie & HR
· Vision Company: groothandel optiek – (6j) marketing, events & opvolging debiteuren
· BeforeTheHype & divisie SmartPresentations: marketingbureau – (5j 4m) boekhoud- & algemene administratie
· 1998-2003
· 1e werknemer, 10 maanden na oprichting Sales Office in België, evolueerde tot Central Office Europe
· 1 jaar secretariaat, boekhoudadministratie, beheer magazijn, rechterhand zaakvoerder
· 4 jaar verantwoordelijke voor commercieel-administratieve binnendienst
· Ontslag wegens verhuis Central Office Europe naar Duitsland
· 1990-1998
· 2 jaar receptioniste-secretaresse
· 7 jaar commercieel-administratief verantwoordelijke, beheer magazijn Nederland, indienen & opvolgen nieuwe dossiers naar Ministerie van Volksgezondheid (op Franse rol)
· Vertalingen van medische bijsluiters en catalogi (Nederlands, Frans, Engels, Duits)
. Oplossingen bieden waar u handen tekort komt
. Kwaliteit van de hoogste plank blijven nastreven
. Deel uitmaken van een dynamisch team
. Boeiende mensen ontmoeten
. Bijleren, dag na dag
. Specifieke en/of algemene, kortere of langere opdracht, tot 4 halve dagen per week. Overeen te komen.
. Voor een vrijblijvend gesprek: Tel. 0498/79 73 63