Filip Simoens

administratie | boekhouden | hr ondersteuning | interim management | juridische ondersteuning | marketing
LIÈGE
20/u
27 jaar
5 dagen / week

Over mezelf

Wij zijn een team Nederlandstalige freelancers in Bulgarije (stad Plovdiv) die vanop afstand uw kantoor administratie doen, zoals u het wenst volledig, gedeeltelijk of bij werkpieken bij u.
Dit kan veelzijdig zijn: verwerking en opzoeken van gegevens (data entry/data search), telefonische afspraken maken (agenda planning), telefonische/virtuele assistentie, telescretariaat, chatsupport, vertaalwerk (oa. NL/FR/BG), televerkoop...
Onze werkwijze is zeer simpel: u bezorgt ons de nodige input met instructies, wij bespreken dat dan met jou en dan voeren wij
aansluitend jouw gevraagd administratief werk uit. We doen dit binnen het afgesproken budget en tijdsruimte.


Meer info via info@zephyrgroup.biz of 0478/23 45 13 - www.zephyrgroup.biz

Talenkennis

Nederlands - 100%

Frans - 60%

Engels - 80%

Skills

interim managementcallcenterdata entrysocial media optimization (smo)administrative supportemail marketingafspraakplanningtelefonische enquetes afnementelefonische verkopenfacebook marketingtwitter marketingtelemarketingsocial media managementsocial media marketingtelefoonpermanentietelephone handling

Contacteer deze freelancer

Vrij bericht
 
man