Freelance opdracht – office management taken & management ondersteuning (4/5, Hasselt)

Categorie : administratie

We zoeken een freelancer die office management taken combineert met management ondersteuning.

Start: zo snel mogelijk – 4/5de, volledig on site in Hasselt.  

Jouw taken (o.a.):  

  • Agenda- en mailboxbeheer  
  • Voorbereiding raden van bestuur & directiecomités (agenda, presentaties, nauwkeurig & foutloos)  
  • Professioneel onthaal van bezoekers  
  • Office management (bestellingen, praktische organisatie, …)

Wie zoeken we?
Iemand met ervaring in office administratie, (executive) assistance, onthaal/receptie of office management, die snel kan schakelen en nauwkeurig werkt.  

Interesse of iemand in gedachten?
Dan plannen we graag een vrijblijvend gesprek in.  

Info

Datum opdracht : 24-12-2025
Regio : Antwerpen
Plaats : Berchem
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job