Onder leiding van het divisiehoofd ben je verantwoordelijk
voor het uitrollen van het strategische marketingplan en het
binnenhalen van het vooropgestelde aantal kwalitatieve leads. Je werkt
daarvoor nauw samen met de collega’s verantwoordelijk voor verkoop en inkoop.
Je bepaalt de contentplanning voor de sociale media kanalen, je beheert die
actief en je bent verantwoordelijk voor de creatieve insteek van de posts
(inhoudelijk en visueel).
Je bent bovendien ècht hands-on: je bestelt en
verdeelt promomateriaal, je laat reclameborden plaatsen, je regelt billboards,
je publiceert advertenties, je organiseert met veel enthousiasme meerdere
interne en externe events per jaar. Je bent daarvoor expert in artwork en je
hebt daarvoor zowel B2C- als B2B-communicatie in de vingers.
Je genoot bij voorkeur een opleiding waarin grafische
skills voorop stonden. Je bent voorstander van AI en andere digitale
tools. Je kunt je verplaatsen in zowel de bouwheer als de positie van het
bedrijf zelf. Meer nog dan jouw opleiding en ervaring zal jouw openheid, energie en authenticiteit ervoor
zorgen dat je slaagt voor deze uitdaging.