All-Round | Administratieve Ondersteuning | Lange Termijn | Brugge
Categorie :administratie
Voor onze klant zoeken wij een administratieve allrounder, iemand die graag verschillende taken opneemt die heel divers zijn en eigen voor een kleinere KMO, ze zijn gevestigd in Brugge.
We ambiëren een opstart in Januari '26, initieel te werken op locatie in Brugge, na inwerking kan dit overgaan naar deels locatie, deels remote. Dit is een bedrijf met mooie ambities, in Maart '26 verhuizen ze naar een groter pand. Deze opdracht start met één dag per week, dit kan nog vermeerderen volgend jaar naar anderhalve dag of zelfs 2 dagen per week op lange termijn, dit in functie van de groei en de toekomstplannen.
Takenpakket:
- Administratie rond onderhoud wagenpark.
- Betalingen uitvoeren.
- Facturen opmaken.
- Keuringen aanvragen, administratief beheren.
- Allerhande vergunningen aanvragen.
- Administratie rond Idewe werkveiligheid.
- Jaarlijkse teambuilding organiseren.
- Personeelsadministratie beheren.
- Voorraad en Aankopen beheren.
- Administratieve taken in kader van de verhuis.
Belangrijk:
- Project op lange termijn met potentieel tot uitbreiding uren.
- In Maart '26 verhuizen ze naar een nieuw pand in Brugge, ook daarrond zal er nog administratie op te volgen zijn.
- Graag iemand die meedenkt naar optimalisatie en structuur administratie.
- Kennis aangegeven software mooi meegenomen, geen must. Dit gaat over Notion, Clearfacts, Zapier, NumNum en Acerta Connect.
Info
Datum opdracht :04-12-2025
Regio :West-Vlaanderen
Plaats :Brugge
Duur project :> 4 weken
Locatie :Deels bij klant - deels op kantoor freelancer
Status :Open
Profiel :
Contact
Voor meer info over deze job
Enkel betalende leden hebben directe toegang to de gegevens van opdrachtgevers.