Administratief Talent 12u/week

Categorie : administratie

Ben jij een administratief wonder met een hart voor lekker eten en een neus voor efficiëntie?
Dan is dit jouw kans om deel uit te maken van een (h)echt familiebedrijf waar kroketjes de hoofdrol spelen!

 

  • Wie zijn wij?

Wij zijn Lieven, Sophie en Maxim, trotse drijvende krachten achter ons ambachtelijk krokettenbedrijf.
Met een enthousiast team van 15 medewerkers produceren wij de lekkerste puree, aardappel-, kaas-, garnaal -en hamkroketjes.
Die heerlijke hapjes brengen wij bij onze klanten: van feestzalen en beenhouwerijen, tot supermarkten en traiteurs – vers, lokaal en met liefde gemaakt
.

 

  • Wat ga jij doen?

Als administratief medewerker ben jij de schakel tussen onze klanten en productie. Jij zorgt dat alles op rolletjes loopt.

Jouw takenpakket:

  • Telefonie – vriendelijk eerste aanspreekpunt voor klanten
  • Bestellingen opvolgen (mail/telefoon) en ingeven in ons systeem
  • Debiteurenbeheer – opvolgen van betalingen
  • Algemene administratie – van facturen tot leveringsbonnen
  • Mee-denken over efficiëntere werkmethodes en interne organisatie

Kortom: jij houdt het overzicht, brengt structuur en denkt mee met ons bedrijf.

 

  • Uurregeling

We zoeken iemand voor maximum 12u/week. We bekijken samen wat past – we zijn nog flexibel in de invulling van de uren.

We hebben een vaste verlofperiode: jaarlijks sluiten we één week (rond 21 juli). De rest van het verlof stemmen we in overleg af.

 

  • Wat maakt werken bij ons leuk?

Een warme, familiale sfeer – iedereen kent elkaar

Veel variatie en vrijheid in je job

Korte communicatielijnen – je praat direct met de zaakvoerders

Ruimte voor initiatief – jouw ideeën tellen écht mee

En uiteraard... gratis krokettenproeverijen.


Info

Datum opdracht : 18-11-2025
Regio : West-Vlaanderen
Plaats : Roeselare
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job