Categorie :
administratie
Beste,
ik ben op zoek naar een personal assistant die zowel mijn zakelijk als persoonlijk leven wilt vereenvoudigen.
Waar: regio UZ Gent, makkelijk te parkeren (eigen parkeerplaats+ altijd ruimte in de straat)
Fysiek vs. kantoor: 70-80% van de zaken kan vanuit thuis gebeuren, 20-30% is op verplaatsing
Business taken:
Mailbox beheren, agenda beheren
Bep. rapporten maken
Office management bedrijf (Gent Zuid, makkelijk te parkeren)
Privétaken:
Privé-administratie beheren (mailbox, facturen klaarzetten ter betaling)
Huishoudelijke taken regelen (bv. strijk wegdoen, licht opruimwerk)
Licht tuinonderhoud (gras afdoen (15 min, is klein perkje), voortuin onderhoud (minimaal)
Taken zijn dus een mix van administratieve taken (zoals mijn mailbox in orde houden, zaken regelen zoals tickets boeken of bep. rapportage voor mij invullen), alsook huishoudelijke taken (zoals bv. de strijk wegdoen naar het strijkatelier en gaan halen, bestellingen doen, licht tuinonderhoud,... ).
Wat er niet in zit:
Poetsen (poetsvrouw)
Strijken (strijkdienst)
Zwaar tuinonderhoud (hagen scheren enzo, hiervoor hebben we partijen)
Wat nog wel zou kunnen toegevoegd worden:
Kinderen klaarmaken + wegvoeren of evt. ophalen
Koken
Was insteken (niet strijken)
Boekhouding van mijn managementvennootschap
Het doel is mij zoveel mogelijk ontlasten (bedrijf + privé) zodat ik mij kan focussen op moeilijke projecten op de firma.
Het is belangrijk dat je dus ook openstaat voor deze mix want anders heeft reageren geen zin, het is te omslachtig om met verschillende mensen te werken gezien het werk beperkt is.
Je kan kiezen wanneer je het werk doet en hoe je het combineert, zolang het maar gebeurt, het is wel belangrijk dat er een soort timesheet bij de factuur wordt toegevoegd zodat het allemaal correct blijft.
De geschatte workload is max 1 dag per week denk ik dus ideaal als bijverdienste.
Ik ben woonachtig te Gent & woon in een buurt waar je heel makkelijk kan parkeren, heb een eigen oprit etc.