Administratief medewerker boekhouding-verkoop

Categorie : administratie

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:

Boekhoudkundige administratie:

  • Factuurverwerking: Nauwkeurig nazien en inboeken van inkomende facturen.

  • Opvolging: Beheren van de opvolging van rechtzettingen en tegoeden.

  • Betalingsadministratie: Voorbereiden en doorsturen van betalingsdetails naar leveranciers.

  • Documentbeheer: Opvragen van oude facturen en creditnota's waar nodig.

  • Ondersteuning: Inboeken en inscannen/koppelen van doorfacturaties bij afwezigheid van collega's.

Commerciële en productadministratie:

  • Prijsbeheer: Ingeven van nieuwe prijslijsten en deze communiceren (mailen) naar de leden/klanten.

  • Promoties: Maandelijks ingeven van promoties in het systeem en de bijbehorende communicatie (mail) verzorgen.

  • Artikelbeheer: Aanmaken van nieuwe artikels en aanpassen van bestaande artikels bij wijzigingen.

  • Prijsberekeningen: Uitvoeren van prijsberekeningen voor speciale dossiers

ERP Pakket: Microsoft Business Central  

Info

Datum opdracht : 27-10-2025
Regio : Limburg
Plaats : Lommel
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job