Soft HR | Administratie | Planning

Categorie : hr ondersteuning

Wij zoeken een administratief en planmatig sterke freelancer met soft-HR skills, om onze klant tijdelijk te ondersteunen tijdens het zwangerschapsverlof van een collega. We ambiëren een invulling met iemand die heel allround kan en graag werkt, het betreft een zeer gevarieerd takenpakket. 


Dit betreft bij voorkeur een voltijdse invulling, een 4/5 invulling is bespreekbaar, de opdracht loopt van begin November 2025 tot en met Maart 2026. 

Takenpakket HR:

  1. Planning personeel maken, lonen, contracten opmaken, prestaties en planning doorsturen naar interimkantoren indien nodig, deurcodes aanmaken, batch codes aanmaken, nieuwe medewerkers toevoegen in Odoo, ziekte noteren in Odoo, tijdregistratie controleren, vragen beantwoorden personeel, indien nodig planning aanpassen en flexi's zoeken, je fungeert als vertrouwenspersoon, onboarding nieuw personeel, selectie- en begeleidingsgesprekken voeren met medewerkers. 
Takenpakket Onthaal::

  • Telefoon beantwoorden, personen ontvangen, vergaderzaal klaar zetten, broodjes voorzien, info mailbox beheren, koffie machine aanvullen (refter en kantoor), brievenbus ledigen.

Takenpakket Productie:


  • Planning productie, gemaakte orders afsluiten, indien problemen met Odoo deze oplossen, verkooporders bevestigen en versturen via EDI. 

Belangrijk:

  • Kennis of ervaring met Odoo is een +, ervaring met Soft-HR is een must, vooral ervaring met het begeleiden van selectie- en begeleidingsgesprekken met medewerkers.

Info

Datum opdracht : 23-10-2025
Regio : West-Vlaanderen
Plaats : Wingene
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job