Freelance administratie met ervaring in advocatenkantoor

Categorie : administratie

Voor een leuke opdracht in een Hasselts advocatenkantoor, zoeken wij een administratieve freelancer - liefst met ervaring in een advocatenkantoor (8 à 12u)

Ben jij een zelfstandige professional met ervaring binnen een advocatenkantoor? Dan ben jij misschien de versterking die wij zoeken!
Voor een mooie opdracht van 8 à 12 uur per week zijn we op zoek naar iemand die vertrouwd is met de werkwijze en administratie binnen een juridische omgeving. Je weet hoe dossiers opgebouwd zijn, kent de nodige discretie, en houdt van orde en precisie.

Wat we verwachten:
Ervaring in of met een advocatenkantoor (een megagrote plus!)
Nauwkeurigheid en vertrouwelijkheid
Zelfstandige werkhouding en vlotte communicatie
Beschikbaar voor 8 à 12 uur per week

Wat we bieden:
Werkuren af te spreken
Een zeer leuke opdracht bij een nog leukere klant.
Een fijne samenwerking met het x-team en met een
Een opdracht waarin jouw juridische ervaring écht het verschil maakt

Professionele vaardigheden

  • Administratieve dossiers samenstellen Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Kopieerwerk verrichten
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Telefonische oproepen aannemen Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners Een boodschap noteren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Persoonlijke vaardigheden

  • Communiceren
  • Zelfstandigheid
  • Resultaatgerichtheid
  • Verantwoordelijkheid
  • Betrouwbaarheid

Info

Datum opdracht : 20-10-2025
Regio : Limburg
Plaats : Hasselt
Duur project : > 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job