Administratieve Ondersteuning | Tijdelijk | Waregem

Categorie : administratie

Wij zoeken wij een administratief sterke freelancer om onze klant, gevestigd in Waregem, tijdelijk te ondersteunen. Opstart wordt voorzien eind Oktober en de opdracht zal minimum een maand lopen, met mogelijks nog verlenging. Deze opdracht zal lopen tot een nieuwe vaste collega wordt aangeworven.


Dit betreft een deeltijdse invulling van 20 uur per week, idealiter 4 uur per dag elke voormiddag van 8 tot 12. Dit staat wel open voor bespreking. 

Takenpakket:

  • - Rondbellen en mailen naar leveranciers en onderaannemers om offertes op te vragen in functie     van tendering, voorcalculatie en of offerte opmaak. 
  • - Bijhouden en 'tracken' van contactmomenten in een Excel-lijst of registratiesysteem.
  • - Aanmaken aanbestedingsdossiers en printen dossiers en plannen
Belangrijk: 

  • - Werkomgeving: open kantoorruimte met +/- 10 collega's 
  • - Overdracht en overleg met collega's voorzien bij taakovername
Profiel: 
  • - Ervaring met administratieve, uitvoerende taken in een bouw- of tenderomgeving 
  • - Snel wegwijs in bestaande lijsten en systemen
  • - Strak volgens deadlines werken
  • - Eerder introvert/kalmer dan extravert, met een vriendelijke maar kordate telefoonstijl
  • - Kan aanvoelen wanneer hij/zij zich moet beperken tot de kern van het gesprek 
  • - Heeft voldoende assertiviteit om deadlines en mondelinge afspraken bij leveranciers na te       vragen, zonder agressief over te komen
  • - Past goed in een team met voornamelijk technisch ingestelde, geconcentreerde ingenieurs
  • - Flexibiliteit verwacht wat betreft einde opdracht
  • - Uitstekende kennis Nederlands (gesproken en schriftelijk), Frans is een plus maar geen must

Info

Datum opdracht : 16-10-2025
Regio : West-Vlaanderen
Plaats : Waregem
Duur project : 1 - 4 weken
Locatie : 100% werken bij klant
Status : Open

Profiel :

Contact

Voor meer info over deze job